Przetargi.pl
Zachowanie wartości przyrodniczych Jaskini Głębokiej - zabezpieczenie i przygotowanie jaskini do ponownego udostępnienia do ruchu turystycznego

Towarzystwo Miłośników Ziemi Zawierciańskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Piastowska 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 672 28 53 , fax. 0-32 672 21 65
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Miłośników Ziemi Zawierciańskiej
    ul. Piastowska 1 1
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 0-32 672 28 53, fax. 0-32 672 21 65
    REGON: 00105419100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tmzz.zawiercie.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie działające na podstawie obowiązującego prawa o stowarzyszeniach

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zachowanie wartości przyrodniczych Jaskini Głębokiej - zabezpieczenie i przygotowanie jaskini do ponownego udostępnienia do ruchu turystycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zachowanie wartości przyrodniczych Jaskini Głębokiej - zabezpieczenie i przygotowanie jaskini do ponownego udostępnienia do ruchu turystycznego, polegające na realizacji następujących prac: stabilizacja bloku skalnego nad wejściem do jaskini, zabezpieczenie stropu nad schodami betonowymi na odcinku od wejścia do jaskini do platformy pośredniej, wykonanie ekranu przeciw opadającym w głąb jaskini bryłom skalnym oraz stabilizacja bloku nad platformą dołową, wykonanie betonowych słupów podporowych i iniekcji. Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót - Załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742332003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się kwotę wadium: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 Ustawy; 3) posiadają wpis do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy tego wymagają; 4) udokumentują nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat lub uzyskanie przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 5) udokumentują nie zaleganie z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub uzyskanie przewidzianych prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego; 6) udokumentują, przez podmioty zbiorowe, brak sądowego orzeczenia o zakazie ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary udokumentowane przez: a. osoby fizyczne, b. wspólników spółki jawnej, c. partnera lub członka zarządu spółki partnerskiej, d. komplementariusza spółki komandytowej lub komandytowo-akcyjnej, e. urzędującego członka organu zarządzającego osoby prawnej, a także brak prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo popełnione przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) udokumentują posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej przez Wykonawcę w wysokości co najmniej 400 tys. zł; 8) udokumentują wiedzę i doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac odpowiadających przedmiotowi zamówienia, w tym należytego wykonania siłami własnymi w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, a w szczególności co najmniej 1 zamówienia w zakresie robót kotwiących z użyciem technik wysokościowych (kotwy o długości powyżej 2 m) w obiektach jaskiniowych; 9) z uwagi na charakter planowanych prac - udokumentują dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi: a. kwalifikacje wymagane dla kierowników działu robót górniczych dla podziemnych zakładów górniczych, b. kwalifikacje wymagane od osób dozoru ruchu szczebla minimum średniego dla podziemnych zakładów górniczych, c. wyższe wykształcenie przyrodnicze związane z badaniami i ochroną gatunkową nietoperzy; 10) udokumentują posiadanie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość przedmiotu zamówienia; 11) z uwagi na brak dostępu do warunków wykonania usługi (Jaskinia Głęboka jest zamknięta do odwołania) wezmą udział w oględzinach w terenie w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Koszt transportu własnego w trakcie oględzin ponoszą sami Wykonawcy. Oględziny terenowe ustala się na dzień 23.12.2009 roku. Miejsce spotkania: Podlesice, teren Zagrody Edukacyjnej, godzina 10.00. Udział w oględzinach jaskini jest obligatoryjny. Potwierdzeniem uczestnictwa w oględzinach będzie lista obecności. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, o treści zgodnej ze wzorami; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) informacja banku lub spółdzielczej kasy kredytowo-oszczędnościowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 400 tys. zł wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. Zachowanie wartości przyrodniczych Jaskini Głębokiej - zabezpieczenie i przygotowanie jaskini do ponownego udostępnienia do ruchu turystycznego (zakres prac zgodny z pkt. 1 w Rozdziale II i z zapisem pkt 5.1 ppkt 8), o wartości co najmniej 400 tys. zł (netto), z podaniem ich ilości, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że wszystkie te usługi (wymienione w wykazie) zostały wykonane należycie; 9) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadających: a. zatwierdzenie Okręgowego Urzędu Górniczego w randze minimum kierownika działu robót górniczych dla podziemnych zakładów górniczych (minimum jedna osoba), b. zatwierdzenie Okręgowego Urzędu Górniczego w randze co najmniej średniego dozoru górniczego dla podziemnych zakładów górniczych (minimum jedna osoba), c. posiadających wyższe wykształcenie przyrodnicze związane z badaniami i ochroną gatunkową nietoperzy, w celu zapewnienia prawidłowości wykonywanych prac w jaskini i nadzoru naukowego nad realizacją zamówienia (minimum jedna osoba); 10) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż wartość przedmiotu zamówienia określona w ofercie. Obowiązek posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialność cywilnej wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności na warunkach przedstawionych wyżej, obowiązywać będzie przez cały okres zamówienia. W przypadku zawarcia kolejnego ubezpieczenia, Wykonawca przed terminem upływu poprzedniego, bez wezwania Zamawiającego, dostarczy nowe ubezpieczenie do Zamawiającego. Brak aktualnego ubezpieczenia może spowodować odstąpienie Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy; 11) w celu potwierdzenia, że Wykonawca dokonał oględzin w terenie w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o przeprowadzeniu oględzin w terenie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tmzz.zawiercie.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną