Przetargi.pl
DOSTAWA SOCZEWEK WEWNĄTRZGAŁKOWYCH, PASKÓW, PŁYNÓW, SPRZETU OKULISTYCZNEGO I INNYCH

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, pl. Medyków 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3682012, 3682449 , fax. (032) 368 20 12
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu
    pl. Medyków 1 1
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 3682012, 3682449, fax. (032) 368 20 12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.WSS5.PL
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SOCZEWEK WEWNĄTRZGAŁKOWYCH, PASKÓW, PŁYNÓW, SPRZETU OKULISTYCZNEGO I INNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa : 1. Soczewek wewnątrzgałkowych, 2. Pasków fluoresceinowych, 3. Płynu irygacyjnego BSS, 4. Noży, 5. Barwników, 6. Sterylnych materiałów wiskoelastycznych z hialuronianem sodu, 7. Intrektorów, 8. Substancji wiskoelestycznych, 9. Zestawów do operacji zaćmy, witrektomii 10. Tono Scraper 11. Protez ocznych. 12. Osprzętu do phacoemulsyfikatora Stellaris 13. Miostatów 14. Goniovisc 15. Komór wilgotnych 16. Końcówek do lasera 17. Implant przeciwjaskrowy Zamówienie składa się z 24 części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331841004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: Pakiet nr 1 - 3900,01 zł ( słownie: trzy tysiące dziewięćset zł 01100 ) Pakiet nr 2 - 2079,99 zł (słownie: dwa tysiące siedemdziesiąt dziewięć zł 99100 ) Pakiet nr 3 - 4654,50 zł ( słownie: cztery tysiące sześćset pięćdziesiąt cztery zł 50100) Pakiet nr 4 - 2137,86 zł (słownie: dwa tysiące sto trzydzieści siedem zł 86100) Pakiet nr 5 - 1070,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemdziesiąt zł 00100) Pakiet nr 6 - 535,00 zł (słownie: pięćset trzydzieści pięć zł 00100) Pakiet nr 7 - 160,50 zł (słownie: sto sześćdziesiąt zł 50100) Pakiet nr 8 - 576,00 zł ( słownie: pięćset siedemdziesiąt sześć zł 00100 ) Pakiet nr 9 - 1155,60 zł ( słownie: jeden tysiąc sto pięćdziesiąt pięć zł 60100) Pakiet nr 10- 2439,60 zł. ( słownie: dwa tysiące czterysta trzydzieści dziewięć zł 60100) Pakiet nr 11 - 1637,87 zł. ( słownie: jeden tysiąc sześćset trzydzieści siedem zł 87100 ) Pakiet nr 12 - 3164,42 zł. ( słownie: trzy tysiące sto sześćdziesiąt cztery zł 42100 ) Pakiet nr 13 - 146,40 zł. ( słownie: sto czterdzieści sześć zł 40100.) Pakiet nr 14 - 595,78 zł. ( słownie: pięćset dziewięćdziesiąt pięć zł 78100 ) Pakiet nr 15 - 4558,20 zł. ( słownie: cztery tysiące pięćset pięćdziesiąt osiem zł 20100) Pakiet nr 16 - 10070,59 zł. ( słownie: dziesięć tysięcy siedemdziesiąt zł 59100 ) Pakiet nr 17 - 342,40 zł. ( słownie: trzysta czterdzieści dwa zł 40100) Pakiet nr 18 - 300,00 zł. ( słownie: trzysta zł 00100 ) Pakiet nr 19 - 43,66 zł. ( słownie: czterdzieści trzy zł 66100 ) Pakiet nr 20 - 235,40 zł. ( słownie: dwieście trzydzieści pięć zł 40100) Pakiet nr 21 - 26 514,60 zł. ( słownie: dwadzieścia sześć tysięcy pięćset czternaście zł 60100 ) Pakiet nr 22 - 1,10 zł. ( słownie: jeden złoty 10100 ) Pakiet nr 23 - 449,40 zł. ( słownie: czterysta czterdzieści dziewięć zł 40100) Pakiet nr 24 - 2800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset zł 00100) RAZEM: 69 56887 zł (słownie: sześćdziesiąt dziewięć tysięcy pięćset sześćdziesiąt osiem zł 87100 ) Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Alior Bank konto depozytowe nr 09 2490 0005 0000 4600 3993 1187 z oznaczeniem: Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, pasków, płynów, sprzetu okulistycznego i innych. Środki pieniężne z tytułu wadium winny wpłynąć na konto Zamawiającego do dnia 21.01.2010r. do godz. 900. Za chwilę wpływu wadium uznaje się moment uznania konta. Wadium może być wnoszone także w formie: - poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancji bankowych, - gwarancji ubezpieczeniowych - poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dowód wniesienia wadium w formie pieniądza( przelewu) należy dołączyć do oferty przetargowej. W przypadku wniesienia wadium w postaci innej aniżeli przelew, dowód wniesienia wadium (oryginał dokumentu) należy umieścić w osobnej kopercie z napisem Wadium przesłać do Zamawiającego razem z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności , posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie, przy zastosowaniu zasady spełnia/nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności, Zamawiający żąda złożenia: oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem, zamieszczonym w Rozdziale II, pkt. 2 SIWZ, aktualnego odpisu z właściwego Rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. koncesje, zezwolenie lub licencję lub oświadczenie Wykonawcy, że ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wykazu, o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II, pkt 3 SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże wykonanie 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia , (odpowiednio do pakietu, na który Wykonawca złoży ofertę). W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jeśli ten wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 30 000,00 PLN. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda złożenia: oświadczenia o treści zgodnej ze wzorem, zamieszczonym w Rozdziale II, pkt. 2 SIWZ., Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punktach: 6. 1 i 6.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy dołączyć prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia cząstkowego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss5.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach