Przetargi.pl
Zabudowa pomieszczeń ściankami działowymi z drzwiami i doświetleniem oraz montaż i wymiana drzwi w Warsztacie Terapii Zajęciowej przy MOPS w Stalowej Woli w 2019 roku

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Romana Dmowskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 642 63 82, 842 50 97 , fax. 15 844 79 97
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli
    ul. Romana Dmowskiego 1
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 15 642 63 82, 842 50 97, fax. 15 844 79 97
    REGON: 56602960000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowawola.naszops.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabudowa pomieszczeń ściankami działowymi z drzwiami i doświetleniem oraz montaż i wymiana drzwi w Warsztacie Terapii Zajęciowej przy MOPS w Stalowej Woli w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45442100-8 Roboty malarskie 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zabudowa pomieszczeń ściankami działowymi z drzwiami i doświetleniem oraz montaż i wymiana drzwi wewnętrznych w budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Stalowej Woli przy MOPS w Stalowej Woli i obejmujące: a) prace zabezpieczające i porządkowe (wykonanie tych prac dotyczy każdego typu robót) Ponieważ wszystkie prace będą odbywały się na czynnym obiekcie należy: - wykonać prace zabezpieczające oddzielające miejsce wykonywania prac od pozostałych części pomieszczeń czy budynku , wraz z ich rozebraniem i usunięciem po zakończeniu prac – np. ekrany z folii - wykonać zabezpieczenie stolarki okiennej, drzwiowej i innych elementów przed zabrudzeniem, zapyleniem czy zanieczyszczeniem, wraz z ich rozebraniem i usunięciem po zakończeniu prac - demontaż i ponowny montaż szaf znajdujących się w korytarzach budynku - uporządkowanie miejsc wykonywania robót oraz otoczenia po robotach budowlanych b) prace malarskie – odmalowanie pomieszczeń po pracach montażowych – pracownia rękodzieła, przyrodnicza i gospodarstwa domowego - skrobanie i mycie starej farby/przecieranie – emulsyjna ,olejna i - różne drobne wykucia i zamurowania - przygotowanie powierzchni pod malowanie z po szpachlowaniem i gruntowaniem powierzchni - gruntowanie powierzchni - malowanie tynków farbami emulsyjnymi , akrylowymi c) wymiana drzwi drewnianych w korytarzu budynku na drzwi PCV/AL/drewno - wykucie z muru drzwi drewnianych - montaż nowych drzwi dwuskrzydłowych – 1,50x2,1 m - usunięcie i wywóz gruzu d) wstawienie drzwi wewn. PCV/AL/drewno pomiędzy pracownią gosp. domowego a korytarzem - montaż nowych drzwi AL/PCV/drewno – 1,30x2,01 m e) wykonanie ścianki działowej z płyt g-k na stelażu metalowym w pomieszczeniu gosp. domowego - wykonanie ścianki działowej z płyty g-k wraz z malowaniem pomieszczenia f) wykonanie ścianki działowej z płyt g-k na stelażu metalowym w pomieszczeniu pracowni rękodzieła - wykonanie ścianki działowej z płyty g-k wraz z malowaniem pomieszczenia - montaż drzwi AL/PCV/drewno – 0,9x2,0 m, kąt otwarcia 180 st. - montaż naświetli AL/PCV/ drewno/poliwęglan – 4,0x1,0 m Dokładny wymiar i położenie ścianki działowej do ustalenia z Inwestorem. Wykonawca powinien uwzględnić w kosztach ( ofercie ) wyniesienie i ponowne wniesienie mebli i sprzętów do każdego remontowanego pomieszczenia. 2. Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie. Należy więc zwrócić szczególną uwagę na zachowanie porządku w miejscu wykonywania robót. 3. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w budynku dla przeprowadzenia właściwej wyceny zamierzonych prac. W trakcie realizacji projektu należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem Norm Państwowych, zaświadczenie producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. Wszelkie roboty budowlane winny być prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną i PN. Użyć wszelkich niezbędnych materiałów i sprzętu do wykonania tego obiektu. Ewentualne nieścisłości i wątpliwości podczas wykonywania prac budowlanych konsultować z autorem opracowania lub Inwestorem. Roboty budowlane wykonywać zgodnie z obowiązującymi zasadami bhp . 4. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony w niniejszym postępowaniu. Harmonogram będzie musiał być zatwierdzony przez Zamawiającego. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. 5. Szczegółowy zakres robót określa opis techniczny, specyfikacja techniczna oraz przedmiar robót stanowiące załączniki do SIWZ. 6. Obowiązki Wykonawcy: 1) prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz na warunkach określonych niniejszą umową; 2) zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji robót budowlanych; 3) pełna odpowiedzialność za bezpieczeństwo na terenie wykonywania robot, od chwili przejęcia placu budowy; 4) wykonywanie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, przepisami bhp oraz p.poż; 5) współpraca ze służbami Zamawiającego, w tym w szczególności z Inspektorem Nadzoru 6) zgłoszenie robót do odbioru końcowego; 7) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej i przedłożenie jej Zamawiającemu na zasadach określonych w Załączniku nr 5 do SIWZ; 8) usuwanie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robot, w uzgodnionym przez Strony terminie; 9) zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych; 10) utrzymanie porządku na placu budowy w czasie realizacji prac; 11) zabezpieczenie innych pomieszczeń przed uszkodzeniem i zapyleniem w trakcie prowadzenia robót; 12) naprawienie na swój koszt szkód powstałych z winy Wykonawcy; 13) utrzymywanie placu budowy w stanie umożliwiającym korzystanie przez Zamawiającego z pomieszczeń sąsiadujących; 14) okazywanie na żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru certyfikatów zgodności z Polskimi Normami używanych materiałów; 15) wykonywanie szczególnie uciążliwych dla otoczenia i hałaśliwych robót w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, bez dodatkowego wynagrodzenia; 16) postępowanie z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 17) przywrócenie na własny koszt do stanu pierwotnego terenu po zapleczu robót wraz z usunięciem ewentualnych szkód spowodowanych na skutek działania Wykonawcy w trakcie realizacji robót, w terminie wskazanym przez Zamawiającego; 18) koordynacja prac realizowanych przez Podwykonawców. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania od Wykonawcy zmiany Podwykonawcy, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy, niezgodny z założeniami i przepisami. 7. Stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp., Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2018r. poz.917, z późn. zm) osoby wykonujące czynności dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określonego w § 1 ust.1 Załącznika nr 5 do SIWZ. Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu, najpóźniej w ciągu trzech dni od daty podpisania umowy, oświadczenie wraz z listą osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących czynności, o których mowa w § 1 ust.1 Załącznika nr 5 do SIWZ, które zawiera co najmniej: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 3. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudnienia osób wskazanych w oświadczeniu. W celu udokumentowania zatrudnienia tych osób Zamawiający może żądać, aby Wykonawca lub Podwykonawca przedłożył Zamawiającemu wskazane poniżej dowody: 1) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 2) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 3) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Dopuszcza się zmianę osób, o których mowa wyżej, wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 5. W przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania stosunku pracy z osobami , o których mowa wyżej, wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie pisemnie bądź faksem , w terminie 5 dni, licząc od dnia , w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy oraz przedstawi nowe oświadczenie wraz z aktualną listą osób, o której mowa wyżej. 6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 1 ust.1 Załącznika nr 5 do SIWZ czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ( za każdą osobę) ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, obowiązujących w chwili stwierdzenia w/w nieprawidłowości .Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 1 ust.1 Załącznika nr 5 do SIWZ czynności . 7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji projektowej. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę – Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Wraz z ofertą Wykonawca obowiązany jest załączyć: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach