Przetargi.pl
Przebudowa i remont ciągów komunikacyjnych oraz wejścia głównego do budynku II LO w Mielcu ul. Żeromskiego 28 – etap I obejmujący remont wejścia głównego, korytarzy parteru, klatki schodowej głównej

POWIAT MIELECKI ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48 177800400 , fax. +48 177800530
  • Data zamieszczenia: 2023-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT MIELECKI
    ul. Wyspiańskiego 6
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. +48 177800400, fax. +48 177800530
    REGON: 690581442
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-mielecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont ciągów komunikacyjnych oraz wejścia głównego do budynku II LO w Mielcu ul. Żeromskiego 28 – etap I obejmujący remont wejścia głównego, korytarzy parteru, klatki schodowej głównej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Przebudowa i remont ciągów komunikacyjnych oraz wejścia głównego do budynku II LO w Mielcu ul. Żeromskiego 28 – etap I obejmujący remont wejścia głównego, korytarzy parteru, klatki schodowej głównej”.2. Zamówienie obejmuje:2.1. Wymianę konstrukcji i okładzin sufitu zadaszenia nad schodami głównego wejścia do budynku, 2.2. Przebudowę wejścia głównego, montaż ślusarki aluminiowej wiatrołapu (ścianki, drzwi) (pom. 0/01, 0/02),2.3. Montaż ślusarki wewnętrznej między pomieszczeniami 0/5A, 0/5B,2.4. Wymianę posadzek, montaż wykładziny PCV i płytek podłogowych,2.5. Usunięcie okładzin ściennych z desek i płyt boazeryjnych w pom. świetlicy i korytarza,2.6. Wymianę wewnętrznych drzwi drewnopodobnych, 2.7. Wymianę zewnętrznej ślusarki aluminiowej holu wejściowego,2.8. Remont głównej klatki schodowej z wymianą płytek, barierek schodowych, remont ścian, 2.9. Wymianę dwóch okien na klatce schodowej ostatniej kondygnacji na okna oddymiające,2.10. Wymianę rozdzielni głównej i tablic rozdzielczych na parterze,2.11. Wykonanie kanału kablowego do rozdzielni znajdujących się na pozostałych piętrach,2.12. Wymianę instalacji elektrycznej tj. oświetleniowej, gniazd i teletechnicznej w obrębie części przewidzianej do remontu (parter, główna klatka schodowa),2.13. Montaż rurarzu instalacji oddymiającej, wraz z wprowadzeniem instalacji zakończonej puszkami (zakres nie obejmuje urządzeń instalacji oddymiania oraz drzwi wydzielających w obrębie klatki schodowej),2.14. Wymianę grzejników i podejść w zakresie remontowanym, 2.15. Przebudowę instalacji hydrantowej.3. Szczegółowy zakres robót określają:3.1. Projekt architektoniczno-budowlany „Przebudowa i remont ciągów komunikacyjnych oraz wejścia głównego do budynku II Liceum Ogólnokształcącego wraz z dostosowaniem obiektu do wymagań przeciwpożarowych, dz. nr ewid. 1657/13, 1653/5 przy ul. Żeromskiego 28 w Mielcu, obręb: 0002 Osiedle, jed/n. ewid. 181101_1, Mielec”;3.2. Projekt techniczny - wykonawczy „Przebudowa i remont ciągów komunikacyjnych oraz wejścia głównego do budynku II Liceum Ogólnokształcącego wraz z dostosowaniem obiektu do wymagań przeciwpożarowych, dz. nr ewid. 1657/13, 1653/5 przy ul. Żeromskiego 28 w Mielcu, obręb: 0002 Osiedle, jed/n. ewid. 181101_1, Mielec”;3.3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych „Przebudowa i remont ciągów komunikacyjnych oraz wejścia głównego do budynku II Liceum Ogólnokształcącego wraz z dostosowaniem obiektu do wymagań przeciwpożarowych, dz. nr ewid. 1657/13, 1653/5 przy ul. Żeromskiego 28 w Mielcu, obręb: 0002 Osiedle, jed/n. ewid. 181101_1, Mielec”, zwane dalej dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik nr 5 do SWZ.4. Przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ, maja charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiary robót nie determinują zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w Przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów.5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres minimum 24 miesięcy począwszy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Gwarancja udzielona zostaje na okres określony w ofercie Wykonawcy wyrażony w miesiącach kalendarzowych. Okres gwarancji wskazany w ofercie oraz wydłużony okres rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.6. Zamawiający, zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia dotyczące wykonywania robót budowlanych przebudowy i remontowych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie zdolności technicznej i zawodoweja) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał tj. zakończył jedną robotę budowlaną tożsamą z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane oraz załączy dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.Przez roboty tożsame z przedmiotem zamówienia rozumie roboty, polegające na: remoncie lub przebudowie lub rozbudowie lub budowie budynku użyteczności publicznej w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz.1225) tj. budynków przeznaczonych na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inne budynki przeznaczone do wykonywania podobnych funkcji; a także budynki biurowe lub socjalne.b) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże ponadto, że dysponuje i będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami posiadającymi odpowiednie doświadczenie/uprawnienia budowlane* tj.:- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.*Uprawnienia budowlane będą wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm., zwanego dalej prawem budowlanym) przy czym Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów prawa budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334). Funkcję kierownika budowy należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w prawie budowlanym.2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców, przy zastrzeżeniu postanowienia art. 117 ust. 2 i 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach