Przetargi.pl
Zabudowa podjazdu dla karetek przy Szpitalu Specjalistycznym MSWiA przy ul. Karłowicza 40 w Głuchołazach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, ul. Karłowicza 40
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4080159 , fax. 077 4393861
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA
    ul. Karłowicza 40 40
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 077 4080159, fax. 077 4393861
    REGON: 53117213500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia-glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabudowa podjazdu dla karetek przy Szpitalu Specjalistycznym MSWiA przy ul. Karłowicza 40 w Głuchołazach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA jest realizacja zadania polegającego na zabudowie podjazdu karetek w Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Głuchołazach. Szczegółowy opis zawarto w Projekcie, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i Przedmiarze Robót, które to stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). LOKALIZACJA MIEJSCA WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach, ul. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy. Inwestycja ta jest realizowana z dotacji Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie, w dalszej części zwanym Finansującym przy udziale środków własnych Zamawiającego. Zaoferowana przez Wykonawcę cena jest ceną ryczałtową wynikającą z dołączonego do składanej oferty kosztorysu. WARUNKI REALIZACJI Wykonawca jest zobowiązany dopełnić wszelkich formalności wymaganych przepisami prawa budowlanego koniecznych do rozpoczęcia użytkowania przedmiotu zamówienia. Wykonawstwo winno być zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Projektem i Przedmiarem Robót będącym częścią Dokumentacji Projektowej. Techniki, technologie oraz materiały opisane w ww. dokumentacji stanowią minimalne wymagania techniczne. Wykonawca winien zabezpieczyć realizację zadania wskazanymi technikami, technologiami i materiałami lub równoważnymi. Wykonawca winien sporządzić i załączyć do oferty propozycję Harmonogramu robót, który po zweryfikowaniu i zatwierdzeniu przez Inspektora nadzoru stanowić będzie załącznik do umowy. GWARANCJE Wykonawca winien udzielić 60 miesięcy gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia. Bieg terminu gwarancji i rękojmi będzie liczony od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót wykonanych należycie. WIZJA LOKALNA Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej i zapoznać się z rzeczywistymi warunkami realizacji zamówienia w stosunku do zapisów Przedmiaru Robót stanowiącym załącznik nr 7a do SIWZ. W tym celu do oferty winien załączyć oświadczenie o jej dokonaniu, potwierdzone przez upoważnionego przedstawiciela ze strony Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości Wykonawca winien zwrócić się o ich wyjaśnienie w formie zapytania do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wynosi 5.500,00 PLN ; Słownie: pięć tysięcy pięćset złotych, 00/100. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: PKO BP S.A. O/Głuchołazy 73 1020 3714 0000 4102 0008 4418. Dokument/y potwierdzający/e wniesienie wadium winno być załączone do oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę /y uprawnioną/e do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem, na każdej stronie lub na jednej z nich, ze wskazaniem ilości poświadczonych stron).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1. ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadają wpis do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. I. W ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości każdej z tych robót nie niższej niż 300 tyś. zł brutto. II. Osoba, która winna uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadająca odpowiednie uprawnienia konstrukcyjno budowlane (zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami) wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. I. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiadają rachunek, w wysokości co najmniej 300 tyś. zł; II. przedstawią polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w związku z wykonywanym przedmiotem zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp . Wykonawcy powinni również złożyć: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena tych warunków przeprowadzona zostanie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Wykaz wykonanych min 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości każdej z tych robót nie niższej niż 300 tyś. zł brutto, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ ) oraz załączenie dokumentu/ów potwierdzających (referencji), że robota ta została wykonana należycie; c) Wykaz zawierający osobę, o której mowa w pkt. 5.1.2.II, którą dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności (wzór - załącznik nr 4) oraz dokumenty stwierdzające, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia, o których mowa w pkt. 5.1.2.II.; d) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości co najmniej 300 tyś zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w związku z wykonywanym przedmiotem zamówienia; f) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia-glucholazy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach