Przetargi.pl
Kompleksowa modernizacja wraz z przebudową oddziału reumatologicznego szpitala w kup celem dostosowania pomieszczeń do obowiązujących przepisów i standardów dla oddziałów szpitalnych

Stobrawskie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kup ogłasza przetarg

  • Adres: 46-082 Kup, ul. Karola Miarki 14
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4695740 w. 409, 4695741 , fax. 77 469 57 40 w. 348
  • Data zamieszczenia: 2015-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stobrawskie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kup
    ul. Karola Miarki 14 14
    46-082 Kup, woj. opolskie
    tel. 77 4695740 w. 409, 4695741, fax. 77 469 57 40 w. 348
    REGON: 53093851700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa modernizacja wraz z przebudową oddziału reumatologicznego szpitala w kup celem dostosowania pomieszczeń do obowiązujących przepisów i standardów dla oddziałów szpitalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej modernizacji wraz z przebudową oddziału reumatologicznego szpitala w kup celem dostosowania pomieszczeń do obowiązujących przepisów i standardów dla oddziałów szpitalnych. 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać: a) Zgodnie z projektem budowlanym posiadanym przez Zamawiającego, b) Zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR), stanowiącą załącznik do SIWZ, c) Zgodnie z przedmiarem robót - dla każdej z branż, stanowiącymi załącznik do SIWZ, d) Zgodnie z dokumentacją techniczną, stanowiącą załączniki do SIWZ, e) Zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, f) Z należytą starannością, g) Terminowo. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie drobnych robót niezbędnych a nieuwzględnionych w przedmiarze robót, lecz koniecznych ze względów technicznych do kompletnego zakończenia zadania jako całości. 3. Zamawiający wymaga zastosowania do oświetlenia podstawowego (sufitowego) Oddziału opraw dostosowanych do źródeł światła LED. 4. Zamawiający, wszelkie prace dotyczące demontażu: - ościeżnic i skrzydeł drzwiowych, - kratek wentylacyjnych, - baterii wannowych i umywalkowych, - muszli ustępowych, umywalek, zlewozmywaków i wanien, - urządzeń elektrycznych (włączniki, gniazda, lampy oświetleniowe, wentylatory, tablice rozdzielcze) - zaworów końcowych instalacji tlenowej, - grzejników C.O wykona we własnym zakresie. Ponadto Zamawiający odstępuje od wykonania przewidzianej w projekcie i przedmiarze instalacji klimatyzacyjnej z klimatyzatorami w trzech określonych w dokumentacji pomieszczeniach. W związku z powyższym, kosztów wyżej wymienionych prac nie należy uwzględniać przy sporządzaniu oferty. 5. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, zapoznał się z dokumentacją techniczno-projektową przedmiotu zamówienia a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca. 6. Zakres prac obejmuje ponadto sprzątanie, zabezpieczenie oraz oznakowanie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz usunięcie i wywóz odpadów, gruzu i śmieci. Usunięcie wszelkich demontowanych materiałów i urządzeń wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany. 7. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. 8. Wszystkie materiały zastosowane przy wykonaniu ww. robót winny posiadać atesty, certyfikaty i spełniać parametry techniczne i jakościowe porównywalne do założonych w dokumentacji projektowej. 9. W każdym czasie, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu dokumenty, o których mowa powyżej. 10. Wykonawcy zobowiązani są do udzielenia Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji na wykonane prace budowlane i instalacyjne oraz 24 miesięcznej gwarancji na zainstalowane urządzenia. 11. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg począwszy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru robót, potwierdzającego prawidłową realizacje całości zadania. 12. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas pomiędzy zgłoszeniem awarii lub usterki a jej skuteczną naprawą. 13. Wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu gwarancje producentów, aprobaty techniczne, certyfikaty i atesty na materiały montowane w ramach realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona WADIUM w wysokości 15.000,00 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert czyli w terminie do dnia 2014-05-14 do godziny 11:00. Termin ten, będzie uważany za zachowany, gdy wadium wniesione w pieniądzu, zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy pzp. zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego i znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu na konto Zamawiającego w: Bank Ochrony Środowiska S.A. Oddział Opole Numer konta: 67-1540-1229-2001-4603-4005-0001 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty w oryginale. 5. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-kup.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach