Przetargi.pl
Zabiegi pielęgnacyjne zieleni wysokiej, wycinka i przycinka drzew

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2013-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabiegi pielęgnacyjne zieleni wysokiej, wycinka i przycinka drzew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. Zabiegi pielęgnacyjne zieleni wysokiej, wycinka i przycinka drzew. 2. Zakres rzeczowy: 2.1. Zabiegi pielęgnacyjne w koronach drzew, tj.: - cięcia sanitarne, korygujące, prześwietlające i techniczne; 2.2. Wycinka drzew 2.3. Frezowanie pni drzew 2.4. Usuwanie samosiewów i odrostów korzeniowych 2.5. Cięcia pielęgnacyjne krzewów 2.6. Usuwanie żywopłotów i zakrzaczeń 3. Szczegółowy zakres usług obejmuje: 3.1. wykonywanie cięć sanitarnych, korygujących, prześwietlających i technicznych w koronach drzew z zachowaniem naturalnego pokroju gatunków w tym: - usuwanie pędów, gałęzi i konarów chorych, martwych, połamanych, - cięcia korygujące eliminujące wady budowy korony lub poprawiające statykę drzewa, - prześwietlanie i rozluźnianie zbyt zagęszczonej korony, - usuwanie konarów i gałęzi wchodzących w kolizje z obiektami budowlanymi, urządzeniami technicznymi, architekturą lub skrajnią pionową i poziomą w pasie drogowym, 3.2. wycinkę pojedynczych drzew lub grup drzew, różnych gatunków i o różnej średnicy, pni martwych lub będących w złym stanie fitosanitarnym, niezależnie od miejsca wycinki, stanowiących zagrożenie dla zdrowia lub życia ludzkiego albo mienia (prywatnego lub publicznego) w oparciu o stosowną decyzję, pocięcie pni drzew na odcinki dogodne do transportu i ułożenie w stosy celem dokonania pomiaru ilości pozyskanego drewna i spisania protokołu przekazania; 3.3. frezowanie pni powstałych w wyniku wycinki drzew oraz innych pni wskazanych przez Zamawiającego (15 cm poniżej poziomu terenu), zasypanie powstałego po likwidacji korzenia dołu ziemią urodzajną i wysianie trawy; 3.4. usuwanie samosiewów i odrostów korzeniowych w wieku do 10 lat 3.5. usuwanie żywopłotów i zakrzaczeń w tym całkowite w oparciu o stosowną decyzję; 3.6. zrębkowanie gałęzi i ich wywóz - zrębki są własnością Wykonawcy; 3.7. niezwłoczne uporządkowanie terenu po zakończeniu prac; 3.8. zakup od Zamawiającego pozyskanego przy wycince drewna; 3.9. oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót; 3.10. uzyskanie zezwoleń na ewentualne wyłączenia zasilania sieci znajdującej się w obrębie prowadzonych prac; 3.11. postępowanie z powstającymi odpadami zgodnie z ustawą o odpadach. 4. Zakres rzeczowy umowy realizowany będzie w miarę potrzeb, na podstawie wskazań Zamawiającego wg wzoru, który jest załącznikiem nr 1 do projektu umowy. 5. Wartość wynagrodzenia za całość usług wynikających z realizacji zamówienia nie może przekroczyć kwoty 100.000,00 zł. 6. Faktyczna ilość drzew do usunięcia uzależniona będzie od potrzeb jakie wynikną w 2013r. i po uzyskaniu zezwoleń na usunięcie drzew. 7. W przypadku realizacji usług związanych z wycinką drzew, całkowitym usuwaniem żywopłotów i zakrzaczeń Zamawiający przekaże Wykonawcy razem ze wskazaniem kserokopię odpowiedniej decyzji Starosty Gliwickiego. 8. Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć do czasu dokonania pomiaru drewno z wycinki i zakupić je od Zamawiającego zgodnie z zasadami, o których mowa w § 3 ust. 1-4 projektu umowy. Cena jednostkowa 1 mp drewna niezależnie od jego gatunku wynosić będzie 100,00 zł brutto. 9. Usługi objęte zamówieniem będą realizowane przez Wykonawcę w dwóch trybach: 9.1. podstawowym - termin wykonania usług określony zostanie we wskazaniach, 9.2. awaryjnym - maksymalny czas do rozpoczęcia ich realizacji - 3 godziny od momentu otrzymania wskazania, dokonanego przez Zamawiającego faksem lub e-mailem. Wskazania te opatrzone będą adnotacją tryb awaryjny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772115007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 8.1. z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 8.2. z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach