Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg
- Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek 4
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3933600, 3933855 , fax. 032 3933602
- Data zamieszczenia: 2009-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
Rynek 4 4
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 032 3933600, 3933855, fax. 032 3933602
REGON: 00052721000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http:/bip.tarnowskiegory.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zabiegi pielęgnacyjne drzew na terenie zabytkowego Parku w Reptach w 2009 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych drzew rosnących na terenie Parku w Reptach - obiekt wpisany do rejestru zabytków, przez wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych - cięć sanitarnych i korekcyjnych w koronach drzew połączonych z usuwaniem gniazd jemioły. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772115007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej trzy usługi odpowiadające rodzajem i wartością usługi (prace) będące przedmiotem zamówienia. Przez usługi (prace) odpowiadające rodzajem i wartością Zamawiający rozumie usługi (prace) z zakresu konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej. Wartość każdej usługi nie może być mniejsza niż 10. 000,00 PLN (brutto) 2. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł, 3. Wykonawca musi dysponować następującym sprawnym sprzętem: samochód samowyładowczy lub skrzyniowy do 5 ton lub ciągnik kołowy z przyczepą, podnośnik - min. - 1 szt, piła spalinowa - min. - 2 szt rębarka - min. - 1 szt 4. Wykonawca musi dysponować minimum 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: kierownik robót - 1 osoba - o udokumentowanych kwalifikacjach określonych § 8 . 3 lub § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 kwietnia 2004 r (Dz. U. Nr 150 z 2004 r poz. 1579) która będzie bezpośrednio kierowała robotami na terenie objętym przedmiotem zamówienia, pilarz - 2 osoby - o udokumentowanych kwalifikacjach określonych § 8 . 3 lub § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 kwietnia 2004 r (Dz. U. Nr 150 z 2004 r poz. 1579) 5. Wykonawca musi posiadać: zezwolenie na transport odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia (Dz. U. Nr 39 poz 251 z p. Zmianami) i Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001r Nr 112 poz. 1206), odpady z grupy 20 02 01 ( odpady ulegające biodegradacji)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków określonych w punkcie V SIWZ, od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, (jest załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego) 2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia (jest załącznikiem nr 2 do formularza oferty), którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca oraz dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane kwalifikacje tj. : kierownik robót a) kwalifikacje zgodne z § 8. 3 Rozporządzenia - tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów, obejmujących wiadomości w tym zakresie, oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków, lub b) kwalifikacje zgodne z § 13 Rozporządzenia - zaświadczenie wydane przez konserwatora zabytków do kierowania robotami w specjalności prac konserwatorskich polegających na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych lub innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej pilarze a) kwalifikacje zgodne z § 8. 4 Rozporządzenia - prace o charakterze technicznym polegające na konserwacji parków zabytkowych mogą być prowadzone przez osoby, które posiadają średnie wykształcenie w zakresie pielęgnacji zieleni albo odbyły co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków, lub b) kwalifikacje zgodne z § 13 Rozporządzenia - zaświadczenie wydane przez konserwatora zabytków na wykonywanie prac o charakterze technicznym przy konserwacji parków zabytkowych lub innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej. ( jest załącznikiem nr 2 do formularza ofertowego), 4.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług (oświadczenie) w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wraz z dokumentami potwierdzającymi (uprzednich zamawiających), że wykazane usługi zostały wykonane należycie. (wzór załącznik nr 3 do formularza ofertowego), 5. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej kwocie. 6.Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca.( wzór załącznik nr 4 do formularza ofertowego) 7. Zezwolenie właściwego Starosty na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów. 8.Oświadczenie Wykonawcy, że zebrane odpady do utylizacji i składowania będą przekazywane podmiotom posiadającym stosowne zezwolenie na działalność w tym zakresie. 9. Kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegory.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PIELĘGNACJA DRZEW I KRZEWÓW W GMINIE BIERUŃ W ROKU 2016 - etap II
Dodano: 2016-07-12 - Utrzymanie zieleni wysokiej w pasie drogowym dróg powiatowych i wojewódzkich zarządzanych i powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
Dodano: 2016-06-23 - Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej - praca rębaka w ciągu dróg powiatowych zarządzanych przez PZD Pszczyna
Dodano: 2016-06-23 - Utrzymanie zieleni przydrożnej z podziałem na 2 zadania
Dodano: 2016-06-02 - Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej - praca rębaka w ciągu dróg powiatowych zarządzanych przez PZD Pszczyna
Dodano: 2016-04-14 - Zabiegi pielęgnacyjne zieleni wysokiej, wycinka i przycinka drzew
Dodano: 2016-03-11 - Utrzymanie zieleni w pasie drogowym wzdłuż dróg powiatowych na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego w 2016 r.
Dodano: 2016-03-08 - Utrzymanie zieleni wysokiej w pasie drogowym dróg powiatowych i wojewódzkich zarządzanych i powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
Dodano: 2016-02-15 - Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej -cięcia sanitarne, korygujące, prześwietlające i techniczne w koronach drzew rosnących w pasach drogowych dróg powiatowych wraz ze zrąbkowaniem gałęzi. ul. ks. Barona (odcinek od ul. Jasnej do ul. Woszczyckiej), ul. Złote Łany, Grzybowa Kombatantów (odcinek od DK 1 do DW 933)
Dodano: 2015-10-14 - Pielęgnacja starych nasadzeń drzew na terenie rezerwatu Żubrowisko
Dodano: 2015-09-25