Poczta Polska S.A., 00-940 Warszawa, ul. Rakowiecka 26, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-351 Kielce, ul. Sienkiewicza 7
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3359187 , fax. 041 3359187
- Data zamieszczenia: 2009-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Poczta Polska S.A., 00-940 Warszawa, ul. Rakowiecka 26, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Kielcach
ul. Sienkiewicza 7 7
25-351 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3359187, fax. 041 3359187
REGON: 01068496000473 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zabezpieczenie przeciwpożarowe i antywłamaniowe serwerowni w budynku PP, 25-001 Kielce, Pl. Niepodległości 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zabezpieczenie przeciwpożarowe i antywłamaniowe serwerowni w budynku PP, 25-001 Kielce, Pl. Niepodległości 2. Zakres prac obejmuje: - Zabezpieczenie przeciwpożarowe serwerowni polegające na zaprojektowaniu, uzgodnieniu i wykonaniu kompletnej instalacji gaśniczej (gazowej) dla pomieszczenia serwerowni, - Zabezpieczenie serwerowni polegające na wydzieleniu pożarowym i antywłamaniowym pomieszczenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453121008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (DRUK ZP-17) zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia - w oparciu o treść SIWZ i treść oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że WYKONAWCA spełnił w/w warunki. 3. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu stanowi podstawę do wykluczenia WYKONAWCY i odrzucenia oferty zgodnie z art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, WYKONAWCA zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia, dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy, potwierdzające że: - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z brzmieniem art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy; - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, sporządzone wg załącznika nr 5 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli od-rębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem tech-nicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie za-mówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. co najmniej 3 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż: 50 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzo-ny wg załącznika nr 6 do SIWZ. ZAMAWIAJĄCY nie będzie oceniał zrealizowanych robót o wartości poniżej wskazanej kwoty (wartości poszczególnych robót nie będą sumowane); 4) Dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie (np. referencje, bezusterkowe protokóły odbioru końcowego, itp.); 2. Oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt.1, WYKONAWCA zobowiązany jest złożyć: 1) Dokumenty potwierdzające posiadanie autoryzacji producenta/dystrybutora upoważniające do montażu systemu gaśni czego; 2) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, wg załącznika nr 7 do SIWZ wraz z załączonym kosztorysem ofertowym Wykonawcy; 3) W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika: pełnomocnictwo obejmujące uprawnienia do składania oświadczeń wynikających z toku niniejszego postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) w budynkach szpitalnych O,M,R,H,T,U,P Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach wraz ich podłączeniem do istniejącego w obiektach systemu DSO i systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) - III etap. Nr sprawy AZP 241-52/16
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) w budynku K Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach wraz z podłączeniem go z istniejącymi w obiektach systemami DSO i sygnalizacji pożaru. Wykonanie przeciwpożarowych wyłączników prądu wraz z ich wyniesieniem do wejść głównych budynków. Nr sprawy AZP 241-50/15
Dodano: 2015-04-03 - Rozbudowa i modernizacja Lokalnych Systemów Alarmowych o funkcje podsystem sygnalizacji pożarowej w 12 Biurach Powiatowych oraz Świętokrzyskim Oddziale Regionalnym
Dodano: 2014-08-27 - Wykonanie instalacji automatycznego systemu gaszenia gazem w pomieszczeniach archiwum Sądu Okręgowego w Kielcach przy ul. Seminaryjskiej 12a
Dodano: 2014-08-13 - Montaż instalacji Sygnalizacji Alarmu Pożarowego SAP oraz jej uruchomienie w Domu Pomocy Społecznej w Starachowicach
Dodano: 2014-05-12 - Opracowanie projektu wykonawczego Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego do celów p.poż. w budynkach szpitalnych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach wraz z systemem gaśniczym w pomieszczeniu Serwerowni (bud. T). Wykonanie Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego w budynku L1, L2, L3 oraz systemu gaśniczego w pomieszczeniu Serwerowni (bud. T) wraz z połączeniem go z istniejącym w obiekcie systemem sygnalizacji pożaru. Nr sprawy AZP 241-47/14
Dodano: 2014-04-04 - Wykonanie instalacji słaboprądowej tj. dźwiękowego systemu ostrzegawczego dla potrzeb Oddziału Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu
Dodano: 2013-12-17 - Wymiana centralki ppoż. wraz z instalacjami sygnalizacji pożarowej w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Kielcach przy ul. Żeromskiego 4/6 wraz przyłączeniem jej do sieci monitoringu pożarniczego
Dodano: 2012-10-23 - Wymiana centralki ppoż. wraz z instalacjami sygnalizacji pożarowej w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Kielcach przy ul. Żeromskiego 4/6 wraz przyłączeniem jej do sieci monitoringu pożarniczego
Dodano: 2012-10-05 - Wymiana centralek ppoż. wraz z instalacjami sygnalizacji pożarowej w budynkach L, O, P, R, Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Dodano: 2012-03-06