Przetargi.pl
Opracowanie projektu wykonawczego Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego do celów p.poż. w budynkach szpitalnych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach wraz z systemem gaśniczym w pomieszczeniu Serwerowni (bud. T). Wykonanie Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego w budynku L1, L2, L3 oraz systemu gaśniczego w pomieszczeniu Serwerowni (bud. T) wraz z połączeniem go z istniejącym w obiekcie systemem sygnalizacji pożaru. Nr sprawy AZP 241-47/14

Świętokrzyskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 25-734 Kielce, ul. Artwińskiego 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (041) 3674280 , fax. (041) 36 74 071
  • Data zamieszczenia: 2014-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Onkologii
    ul. Artwińskiego 3 3
    25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. (041) 3674280, fax. (041) 36 74 071
    REGON: 00126323300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkol.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu wykonawczego Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego do celów p.poż. w budynkach szpitalnych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach wraz z systemem gaśniczym w pomieszczeniu Serwerowni (bud. T). Wykonanie Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego w budynku L1, L2, L3 oraz systemu gaśniczego w pomieszczeniu Serwerowni (bud. T) wraz z połączeniem go z istniejącym w obiekcie systemem sygnalizacji pożaru. Nr sprawy AZP 241-47/14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie projektu wykonawczego Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego do celów p.poż. w budynkach szpitalnych Świętokrzyskiego Centrum onkologii w Kielcach wraz z systemem gaśniczym w pomieszczeniu Serwerowni (bud. T). Wykonanie Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego w budynku L1, L2, L3 oraz systemu gaśniczego w pomieszczeniu Serwerowni (bud. T) wraz z połączeniem do z istniejącym w obiekcie systemem sygnalizacji pożaru. 1.1. Przedmiot zamówienia w części dotyczącej DSO obejmuje: 1.1. Opracowanie projektu wykonawczego dla Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego dla budynków szpitalnych (bud. K, O, L, P, T, R, U, M, H, PET) Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach (wykonanie w wersji elektronicznej CAD rzutów kondygnacji ŚCO) z naniesioną instalacją systemu DSO Projekt należy opracować w 5-ciu kompletach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w postaci plików PDF i wersji edytowalnej (CAD). 1.2. Zaprojektowany system musi posiadać/spełniać: - świadectwo dopuszczenia CNBOP lub ITB, - certyfikat zgodności, - certyfikowane rozwiązanie wyniesienia zdalnego mikrofonu strażaka, - kompatybilność elektromagnetyczna zgodna PN-EN 55103-2, klasę odporności ogniowej, - PN-EN 54-4 dla mikrofonu strażaka, - możliwość pracy i nadzoru systemu w sieci oraz nadzoru samej sieci. Projekt musi być uzgodniony z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń ppoż. 1.3. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych na zakresy robót przewidzianych w projektach. 1.4. Opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich w wersji papierowej 3 pkl. oraz w wersji elektronicznej w postaci plików PDF i w wersji edytowalnej (np. Norma) z podziałem na poszczególne budynki szpitalne. 1.5. Wykonanie systemu DSO w budynkach L1, L2, L3 w oparciu o opracowany i uzgodniony Projekt. Kluczowe funkcje systemu DSO powinny być nadzorowane w Centrum Monitoringi Infrastruktury Technicznej ŚCO zlokalizowanym w budynku H znajdującego się na poz. -3,30 w bud. H4, z podłączeniem do istniejącego systemu monitoringu i wizualizacji Systemu Sygnalizacji Pożarowej (prace będą wykonywane na czynnym obiekcie szpitalnym). 1.6. Zrealizowany system (DSO) dla budynków umożliwiać będzie pełną integrację (komunikację cyfrową) z działającym systemem DSO w bud. Onkohematologii poprzez wpięcie wykonanego systemu DSO do istniejącego systemu Bosch Preasideo oraz do istniejącego systemu sygnalizacji pożaru (Schrack-Seconet). 2. Przedmiot zamówienia w części dotyczącej systemu gaśniczego obejmuje: 2.1. Opracowanie projektu wykonawczego dla systemu gaśniczego w pomieszczeniu serwerowni (bud. T) Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach Projekt należy opracować w 5-ciu kompletach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w postaci plików PDF i w wersji edytowalnej (CAD). 2.2. Wykonanie zaprojektowanego systemu gaśniczego w pomieszczeniu serwerowni w bud. T wraz z połączeniem go z istniejącym w obiekcie systemem sygnalizacji pożaru. Kluczowe funkcje systemu powinny być nadzorowane w Centrum Monitoringu Infrastruktury Technicznej ŚCO zlokalizowanym w budynku H-4 znajdującym się na poziomie - 3,30, z podłączeniem do istniejącego systemu monitoringu i wizualizacji Systemu Sygnalizacji Pożarowej. Parametry serwerowni - powierzchnia 90m2, wysokość 2,70 m. 2.3. Zaprojektowany system gaśniczy musi posiadać/spełniać: - Certyfikat Zgodności na podstawie Aprobaty Technicznej uprawniający do znakowania instalacji znakiem budowlanym. - Aprobatę Techniczną CNBOP. - Środek gaśniczy z atestem Państwowego Zakładu Higieny. - Instalacja winna być zaprojektowana i wykonana zgodnie z obowiązującymi na terenie Polski i UE przepisami i normami ISO 14520, NFPA 2001, dyrektywy PED, TPED, znakowanie CE i (pi). 3. Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji użytkowania dostarczonych w wbudowanych urządzeń. 4. Odbiór wykonanego przedmiotu umowy z udziałem przedstawiciela KM PSP w Kielcach wraz z testem monitoringu w KM PSP w Kielcach. Uwaga: Wykonawca przed złożeniem oferty powinien przeprowadzić wizję lokalną na obiekcie w celu zapoznania się z istniejącymi systemami i możliwością integracji projektowanych systemów z istniejącymi w obiekcie. Wykonawca systemu zobowiązany będzie w okresie gwarancyjnym do serwisowania instalacji DSO i gaszenia. Przeglądy DSO należy przeprowadzać 1 raz w miesiącu . Przeglądy instalacji gaszenia przeprowadzać należy jeden raz na 6 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest podjąć działania w celu usunięcia powstałych awarii w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia: - opracowanie projektów wykonawczych do 30.07.2014 r. - wykonanie DSO w budynku L1, L2, L3 do 30.10.2014 r. - Wykonanie systemu gaśniczego w serwerowi w bud. T do 30.10.2014 r. Miejsce realizacji zamówienia - Świętokrzyskie Centrum Onkologii w Kielcach, 25-734 Kielce, ul. Artwińskiego 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453121008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 25 000,00 zł. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. Wadium może być wniesione w następujących formach : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych , - poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych , - gwarancjach ubezpieczeniowych , - poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. nr 109, poz. 1158, z póź. zm). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy: PEKAO SA ODDZIAŁ W KIELCACH 75 1240 4416 1111 0000 4956 5870 Na dowodzie wpłaty określić, jakiego przetargu dotyczy wpłata (prosimy o podanie nazwy banku, numeru konta, na który należy zwrócić pieniądze). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert, tj. 23.04.2014 r. godz. 10:00 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Do ofert należy dołączyć kserokopię dowodu dokonania przelewu. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie, niż przelew pieniężny prosimy oryginał dostarczyć w zamkniętej kopercie opisanej: Wadium: Opracowanie projektu Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego w budynkach szpitalnych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach wraz z systemem gaśniczym w pomieszczeniu serwerowi w budynku T. Wykonanie Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego w budynkach L1, L2, L3 oraz systemu gaśniczego w pomieszczeniu Serwerowni (bud.T) wraz z połączeniem ich z istniejącym w obiekcie systemem sygnalizacji pożaru. Nr sprawy: AZP 241-47/14 /do Sekcji Zamówień Publicznych pok.202 ( Budynek administracyjny) w terminie składania ofert tj. do dnia 23.04.2014 r. do godz. 10:00 a kserokopię załączyć do oferty, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Świętokrzyskie Centrum Onkologii w Kielcach reprezentowane przez Dyrektora Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, 2) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), 3) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 4) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 5) musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tj. być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach: a) gdy Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; (art. 46 ust.5 ustawy pzp) 6) być gwarancją nie odwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie (art.46 ust.4a ustawy pzp). 7) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Zwrot wadium, zatrzymanie wadium: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza: ( z zastrzeżeniem: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni ,że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie) 1a.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z wyborem oferty najkorzystniejszej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzucona zgodnie z art. 24 ust.4 przytaczanej ustawy. Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie. Zabezpieczenie musi być wniesione w dniu podpisania umowy. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym , że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych , - gwarancjach ubezpieczeniowych , - poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PEKAO SA, ODDZIAŁ W KIELCACH 75 1240 4416 1111 0000 4956 5870 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie zgodnie z wymogami Prawa zamówień publicznych. W przypadku nienależytego wykonania zamówienia lub nie usunięcia wad przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie wraz z powstałymi odsetkami staje się własnością Zamawiającego i będzie wykorzystane do zgodnego z umową wykonania robót i do pokrycia roszczeń z tytułu rękojmi za wady. W przypadku należytego wykonania robót - 70% zabezpieczenia zostanie zwrócone lub zwolnione w ciągu 30 dni po odbiorze końcowym całego przedmiotu umowy potwierdzającym jego należyte wykonanie. Pozostała część tj. 30% zostanie zwrócona lub zwolniona w ciągu 15 dni po upływie 5 letniego okresu rękojmi liczonego od daty odbioru końcowego. W sytuacji, gdy wystąpi konieczność przedłużenia terminu realizacji zamówienia w stosunku do terminu przedstawionego w ofercie przetargowej, Wykonawca przed podpisaniem aneksu lub najpóźniej w dniu jego podpisywania, zobowiązany jest do przedłużenia terminu ważności wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo jeśli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego zabezpieczenia na okres wynikający z aneksu do umowy. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w punkcie VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiana formy zabezpieczenia musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmiany jego wysokości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip2.onkol.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach