Przetargi.pl
Zabezpieczenie osuwiska w Makowie Podhalańskim obejmujące: odwodnienie terenu, remont drogi ul. Mickiewicza nr dz. ewid. 7871/2 w km 0+202 – 1+047 wraz z kanalizacją deszczową.

Gmina Maków Podhalański ogłasza przetarg

  • Adres: 34220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 874 97 00 , fax. 33 874 97 51
  • Data zamieszczenia: 2017-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Maków Podhalański
    ul. Szpitalna 3
    34220 Maków Podhalański, woj. małopolskie
    tel. 33 874 97 00, fax. 33 874 97 51
    REGON: 55215849630000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.makow-podhalanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabezpieczenie osuwiska w Makowie Podhalańskim obejmujące: odwodnienie terenu, remont drogi ul. Mickiewicza nr dz. ewid. 7871/2 w km 0+202 – 1+047 wraz z kanalizacją deszczową.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zabezpieczenie osuwiska w Makowie Podhalańskim obejmujące: odwodnienie terenu, remont drogi ul. Mickiewicza nr dz. ewid. 7871/2 w km 0+202 – 1+047 wraz z kanalizacją deszczową. Zakres robót obejmuje: 1.Remont drogi 1.1 Roboty przygotowawcze 1.2 Roboty rozbiórkowe 1.3 Roboty ziemne 1.4 Podbudowy 1.5 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej 1.6 Elementy ulic 2. Właściwe roboty stabilizacyjne 2.1 Roboty przygotowawcze 2.2 Roboty rozbiórkowe 2.3 Roboty ziemne 2.4 Rury osłonowe 2.5 Remont kanalizacji deszczowej 2.6 Drenaże 2.7 Odwodnienie powierzchniowe i dreny wiercone 2.8 Podbudowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, projekcie budowlanym i projektach poszczególnych branż. Przy kalkulacji oferty należy uwzględnić: a. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy z zachowaniem zasady szczególnej ostrożności. b. projekt organizacji ruchu c. Wykonawca prac budowlanych wykona dla Zamawiającego w formie elektronicznej pełną dokumentację fotograficzną zadania - przed, w trakcie realizacji robót budowlanych oraz po zakończeniu całości zadania – płyta CD. d. prace prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla pacjentów oraz pracowników obsługi Zakładu Długoterminowej Opieki Zdrowotnej. e. w okresie gwarancji Wykonawca wykona 2 (dwa) w ciągu roku przeglądy gwarancyjne. f. każdorazowe zamknięcie drogi dojazdowej do Szpitala należy uzgodnić z Zamawiającym i Dyrekcją ZDOZ g. obsługa geodezyjna i dokumentacja geodezyjna powykonawcza Dokumentacja prowadzonego postępowania może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego, w celu osiągnięcia rezultatów projektu. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany na żądanie Zamawiającego wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w formie przewidzianej zgodnie z Art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 z późn.zm.). 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia: w kwocie 60 000,00 złotych (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie: poręczeń bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – należy umieścić w oryginale wewnątrz koperty, w której złożono ofertę. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Nr rachunku bankowego: Bank Spółdzielczy Jordanów oddział w Makowie Podhalańskim - 75 8799 0001 0010 0100 0114 0002 Tytuł wpłaty: „Wadium w postępowaniu o zamówienie publiczne nr GK.271.1.16.2017”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu, nie precyzując wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1). jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 5 pkt. 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawach rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zwanej dalej „Rozporządzeniem” składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2). jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentowania lub oświadczenie osoby, której dokument ma dotyczyć, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania tej osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – wystawione nie wcześniej niż w terminie 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach