Przetargi.pl
Zabezpieczenie mienia i imprezy masowej WIANKI NAD WISŁĄ 2024 na 40000 uczestników w dniu 22 czerwca 2024 r. w Multimedialnym Parku Fontann w Warszawie

Stołeczna Estrada ogłasza przetarg

  • Adres: 02-027 Warszawa, Niemcewicza 4/6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 228493286
  • Data zamieszczenia: 2024-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczna Estrada
    Niemcewicza 4/6
    02-027 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 228493286
    REGON: 000278190
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.estrada.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabezpieczenie mienia i imprezy masowej WIANKI NAD WISŁĄ 2024 na 40000 uczestników w dniu 22 czerwca 2024 r. w Multimedialnym Parku Fontann w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:Zabezpieczenie mienia i imprezy masowej WIANKI NAD WISŁĄ 2024 na 40000 uczestników w dniu 22 czerwca 2024 r. w Multimedialnym Parku Fontann w Warszawie1. INFORMACJE OGÓLNE WIANKI nad WISŁĄ 2024 - 22 czerwca 2024 r.SZACUNKOWY CZAS PRACY OCHRONYData Godziny / Liczba godzin /Liczba osób1. ochrona mienia przed imprezą13/14.06 g. 18 - 9 / 15 / 114.06. - piątek g. 9 - 18 / 9 / 114/15.06 g. 18 - 9 / 15 / 215.06. - sobota g. 9 - 18 / 9 / 215/16.06 g. 18 - 9 /15 / 216.06. - niedziela g. 9 - 18 / 9 / 216/17.06 g. 18 - 9 / 15 / 217.06 - poniedziałek g. 9 - 18 / 9 / 417/18.06 g. 18 - 9 /15 / 418.06 - wtorek g. 9 - 18 /9 / 418/19.06 g. 18 - 9 /15 / 419.06 - środa g. 9 - 20 /11 /419/20.06 g. 20 - 9 /13 /620.06 - czwartek g. 9 - 22 /13 /620/21.06 g. 22 - 9 /11 / 621.06 - piątek g. 9 - 24 /15 /1021/22.06 g. 24 - 8 /8 /1022.06 - sobota g. 8 - 13 /5 /262. ochrona pikniku22.06 - piknik g. 13 - 18.30 /5,5 /303. ochrona imprezy masowej22.06 - impreza masowa g. 18.30 - 24.00 /5,5 /4074. ochrona mienia po imprezie22/23.06 g. 01 - 9 / 8 /1023.06 - niedziela g. 9 - 21 /12 / 423/24.06 g. 21 - 9 /12 /4 24.06 - poniedziałek g. 9 - 21 / 12 /325.06 - wtorek g. 9 - 16 /7 /2 Podsumowanie szacowanej liczby godzin: 1.230 rb./godz. - ochrona mienia 165 rb./godz. - ochrona pikniku 2.238,50 rb./godz. - ochrona imprezy masowej Łączna szacowana liczba godzin: 3.633,50 roboczogodzin.Ponadto zamówienie obejmuje:• zapewnienie kierownika ds. bezpieczeństwa,• przygotowanie Instrukcji Ochrony wraz planem graficznym zabezpieczenia imprezy,• przygotowanie Planu Postępowania na Wypadek Pożaru lub Innego Miejscowego Zagrożenia,• uzyskanie pozytywnych opinii Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego i Inspektoratu Sanitarnego na temat zasad organizacji i zabezpieczenia imprezy,• przygotowanie dokumentacji imprezy masowej /Instrukcja ochrony i Plan Postępowania na wypadek Pożaru, • uzyskanie zezwolenia na organizację imprezy masowej,• ochrona mienia zgodnie z harmonogramem, • ochrona pikniku zgodnie z harmonogramem,• ochrona imprezy masowej zgodnie z harmonogramem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium na okres związania ofertą w wysokości: 2.000 zł. (słownie: dwa tysiące złotych).2. Forma wadiumWadium może być wniesione w:• pieniądzu,• poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym iż poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.• gwarancjach bankowych,• gwarancjach ubezpieczeniowych,• poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa powyżej, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.3. Termin i miejsce wniesienia wadium:• W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Stołeczna Estrada nr konta 32 2490 0005 0000 4530 4547 5725 ALIOR Bank SA• Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Kwota wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 2 SWZ, należy dostarczyć oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.• Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.• Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z treścią art. 97 i 98 ustawy, oraz należy wymienić jako beneficjenta poręczenia lub gwarancji Stołeczna Estrada, ul. Niemcewicza 4/6, 02-027 Warszawa.4. Zwrot wadium:1. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.2. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.5. Utrata wadiumZamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wystąpią okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 pkt 1,2,3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy Wykonawca w ramach:a) posiadania uprawnienia wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:• posiada koncesję - zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 Nr 145, poz. 1221 ze zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji;b) posiadania wiedzy i doświadczenia:• Posiada udokumentowany wykaz minimum 3 imprez masowych artystyczno-rozrywkowych – realizowanych w plenerze (na otwartej przestrzeni, nie wliczając stadionów) /każda od 25 tys. uczestników/. Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie winien zawierać przedmiot usługi, daty wykonania, podmioty na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączone dowody, że usługi zostały wykonane należycie. Wykaz zawierający usługi spełniające określone powyżej warunki należy złożyć zgodne z Rozdziałem III.C.2.b) SWZ wypełniając Załącznik Nr 7a.Dowodami potwierdzającymi należyte wykonie usługi ochrony będą zarówno dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonane np. referencje, jak i dokumenty wystawione przez inny podmiot, który posiada kompetencję, by poświadczyć określone fakty. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedłożenia dowodów, o których mowa w zdaniu poprzednim.W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa, będą budzić wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynikać będzie, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający zwróci się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.• wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na okres realizacji zamówienia następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia:co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika ds. bezpieczeństwa imprez masowych, która spełnia łącznie następujące warunki: jest wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995), ukończyła szkolenie, o którym mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 23 ustawy z dnia 20.03.2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1466 z późn. zm.) w zakresie wykonywania zadań kierownika ds. bezpieczeństwa potwierdzone uzyskaniem stosownego zaświadczenia; w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniła funkcję kierownika ds. bezpieczeństwa imprez masowych podczas trwania min. 3 imprez masowych realizowanych w plenerze (na otwartej przestrzeni, nie wliczając stadionów /każda od 25 tys. uczestników/. Wykaz zawierający usługi spełniające określone powyżej warunki należy złożyć wypełniając Załącznik Nr 7b.Dowodami potwierdzającymi należyte wykonie funkcji kierownika ds. bezpieczeństwa będą zarówno dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego w/w funkcja została wykonana, np. referencje, jak i dokumenty wystawione przez inny podmiot, który posiada kompetencje, by poświadczyć określone fakty. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego w/w funkcja wskazana w wykazie została wykonana, Wykonawca nie ma obowiązku przedłożenia dowodów, o których mowa w zdaniu poprzednim.W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa, będą budzić wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynikać będzie, że funkcja nie została wykonana lub została wykonana nienależycie, Zamawiający zwróci się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego funkcja była lub miała zostać wykonana, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.Uwaga:Doświadczenie kierownika ds. bezpieczeństwa imprez masowych stanowi kryterium oceny ofert. W związku z powyższym wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie ww. usług, stanowiący Załącznik nr 7b do SWZ, winien być załączony do oferty i będzie podlegał uzupełnieniu jedynie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej.c) posiadanej polisy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 PLN (dwa miliony złotych) na wszystkie zdarzenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach