Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg
- Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 032 6430490
- Data zamieszczenia: 2009-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
ul. Mickiewicza 2 2
32-300 Olkusz, woj. małopolskie
tel. 032 6430414, 6476670, fax. 032 6430490
REGON: 27625504500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wznowienie granic nieruchomości położonych w Bolesławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania wznowienia granic zawnioskowanej do zwrotu nieruchomości położonej w Bolesławiu, oznaczonej jako działki nr nr : 1490 o pow. 0,2821 ha, 1526 o pow. 0,1850 ha, będącej własnością Skarbu Państwa ( gospodarzem zasobem nieruchomości są Zakłady Górniczo -Hutnicze Bolesław Spółka Akcyjna w Bukownie), objętej księgą wieczystą KW Nr 63359. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703321008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu nr 2 zgodnie z art.43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity z 2005 roku Dz. U. Nr 240 poz. 2027 z późn. zm.) ; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale IV w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z treścią art.44 ustawy pzp złożyć wraz z ofertą: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ, 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 w.w ustawy należy złożyć wraz z ofertą: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu nr 2 zgodnie z art.43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity z 2005 roku Dz. U. Nr 240 poz. 2027 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej na potrzeby regulacji stanu prawnego części drogi powiatowej nr 1146 K - od drogi nr 1144K Wolbrom - Sucha - Podchybie na odcinku około 3650 m
Dodano: 2016-07-26 - Sporządzenie projektu podziału działki położonej w Olkuszu, celem wydzielenia części podlegającej zwrotowi na rzecz poprzednich właścicieli, wraz z odpowiednim wykazem synchronizacyjnym
Dodano: 2014-08-06 - Sporządzenie projektów podziału 97 nieruchomości położonych w Bydlinie, Krzywopłotach, Załężu i Domaniewicach, celem wydzielenia części działek zajętych pod drogę powiatową
Dodano: 2014-08-04 - Sporządzenie projektów podziału 45 nieruchomości położonych w Osieku, celem wydzielenia części działek zajętych pod drogę powiatową nr 1086 K Troks - Olewin - Osiek do drogi nr 1078 K.
Dodano: 2014-07-14 - Sporządzenie projektów podziału 15 działek położonych w Zedermanie, celem wydzielenia w trybie art. 73 i art. 60 ustawy Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, części działek zajętych pod drogę powiatową
Dodano: 2014-05-13 - Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego (bez pomiaru ) dla działki położonej w Żuradzie, nawiązującego do stanu istniejącego w zbiorze dokumentów oraz sporządzenie projektów podziału 5 nieruchomości położonych w Braciejówce, celem wydzielenia części działek zajętych pod drogę powiatową
Dodano: 2014-04-30 - Sporządzenie projektu podziału działki położonej w Imbramowicach gm. Trzyciąż, w celu wydzielenia części zajętej pod drogę powiatową
Dodano: 2014-03-31 - Sporządzenie projektu podziału działki położonej w Olkuszu, w celu wydzielenia części dawnych działek podlegających zwrotowi na rzecz poprzednich właścicieli - postępowanie II.
Dodano: 2014-03-25 - Sporządzenie projektów podziału w oparciu o przepisy ustawy o gospodarce nieruchomościami, działki położonej w Hutkach celem wydzielenia części zajętej pod istniejącą zatokę autobusową oraz działki położonej w Zimnodole celem wydzielenia części pod projektowaną budowę chodnika
Dodano: 2014-03-07 - Sporządzenie projektu podziału działki położonej w Olkuszu, w celu wydzielenia części dawnych działek podlegających zwrotowi na rzecz poprzednich właścicieli
Dodano: 2014-03-05