Przetargi.pl
Sporządzenie projektu podziału działki położonej w Olkuszu, w celu wydzielenia części dawnych działek podlegających zwrotowi na rzecz poprzednich właścicieli - postępowanie II.

Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 032 6430490
  • Data zamieszczenia: 2014-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
    ul. Mickiewicza 2 2
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6430414, 6476670, fax. 032 6430490
    REGON: 27625504500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie projektu podziału działki położonej w Olkuszu, w celu wydzielenia części dawnych działek podlegających zwrotowi na rzecz poprzednich właścicieli - postępowanie II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca: a)Sporządzenie projektu podziału działki nr 3532/5 o pow. 0,0938 ha, objętej aktualnie księgą wieczystą nr KR1O/00075107/0, położonej w Olkuszu, stanowiącej własność Gminy Olkusz. Celem podziału jest wyodrębnienie części dawnych działek nr 194/5 i 195/ 5 położonych w Olewinie, podlegających zwrotowi na rzecz poprzednich właścicieli (zgodnie z załącznikiem graficznym), b)Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego, synchronizującego stan po wydzieleniu działek do zwrotu ze stanem ujawnionym w decyzjach i o wywłaszczeniu nieruchomości i o odszkodowaniu nr RZGT.II-630/21/76 z 10.VI.1977 r. dla dawnej działki nr 195/5 o pow. 0,0448 ha i dawnej działki nr 194/5 o pow. 0,0315 ha, - do postępowania o zwrot. 4)Wykonawca ma obowiązek zawiadomić strony postępowania o terminie przeprowadzenia czynności na gruncie oraz o możliwości uczestniczenia w tych czynnościach. 5)Wykonawca ma obowiązek zawiadomić organ prowadzący postępowanie o terminie przeprowadzenia czynności na gruncie. 6)W wyniku realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu : a)mapę projektu podziału działki nr 3532/5 wraz z wykazem synchronizacyjnym - 8 egzemplarzy, b)kopię protokołu przyjęcia granic nieruchomości do podziału wraz z kopią zwrotnych potwierdzeń odbioru zawiadomień, - 2 egzemplarze, c)kopie zawiadomień stron postępowania o zwrot nieruchomości, - 1 egzemplarz, 7)Szkic w protokole z czynności przyjęcia granic nieruchomości do podziału winien zawierać zwymiarowane linie graniczne wydzielanych do zwrotu działek. Zamawiający wymaga co najmniej dwuletniej rękojmi na wykonanie w/w usługi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703321008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach