Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50357 Wrocław, ul. Grunwaldzka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 771 700 , fax. 713 771 777
- Data zamieszczenia: 2018-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu
ul. Grunwaldzka 90
50357 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 771 700, fax. 713 771 777
REGON: 93102386500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wznowienie certyfikacji gospodarki leśnej RDLP we Wrocławiu w systemie FSC - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa: Przeprowadzenie audytu wznawiającego certyfikację gospodarki leśnej w RDLP we Wrocławiu w systemie FSC (Forest Stewardship Council), wydanie certyfikatu po udzieleniu rekomendacji do przyznania certyfikatu oraz w konsekwencji nadzór nad udzielonym certyfikatem przez okres 3 lat od daty wydania certyfikatu (w tym przeprowadzenie w kolejnych dwóch latach dwóch audytów okresowych). Celem ww. usługi jest ustalenie zgodności systemu gospodarki leśnej RDLP we Wrocławiu z "Zasadami, Kryteriami i Wskaźnikami Dobrej Gospodarki Leśnej w Polsce" oraz uzyskanie prawa do posługiwania się certyfikatem FSC. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: - Przeprowadzenie przez uprawnionego Wykonawcę audytu wznawiającego certyfikację FSC i wydanie certyfikatu po udzieleniu przez Wykonawcę rekomendacji do przyznania certyfikatu. - Nadzór nad certyfikatem przez okres 3 lat od daty wydania certyfikatu oraz przeprowadzenie dwóch audytów okresowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90714400-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełnią określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące: Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że: • posiada akredytację systemu certyfikacji Forest Stewardship Council (FSC) do certyfikowania gospodarki leśnej obejmującej produkcję drewna okrągłego sprzedawanego przez nadleśnictwa oraz do kontroli pochodzenia produktu od pozyskana drewna i jego transportu do składów, tzn. łączny certyfikat gospodarki leśnej i kontroli pochodzenia produktu – FM/COC.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty. W przypadku składania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. dokument należy złożyć w oryginale.2.zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem 9 pkt 6 ppkt b. SIWZ; jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.3. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikało przedmiotowe pełnomocnictwo. Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5. oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną