Przetargi.pl
Przeprowadzenie recertyfikacji gospodarki leśnej RDLP we Wrocławiu w systemie PEFC

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50357 Wrocław, ul. Grunwaldzka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 771 700 , fax. 713 771 777
  • Data zamieszczenia: 2018-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu
    ul. Grunwaldzka 90
    50357 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 771 700, fax. 713 771 777
    REGON: 93102386500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka ortganizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie recertyfikacji gospodarki leśnej RDLP we Wrocławiu w systemie PEFC
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa: Przeprowadzenie recertyfikacji (audytu wznawiającego certyfikację ) gospodarki leśnej według systemu PEFC dla RDLP we Wrocławiu oraz 33 nadleśnictw nadzorowanych przez Regionalną Dyrekcję Lasów Państwowych we Wrocławiu. Celem ww. usługi jest ustalenie zgodności systemu gospodarki leśnej RDLP we Wrocławiu z „Polskimi kryteriami i wskaźnikami trwałego i zrównoważonego zagospodarowania lasów dla potrzeb certyfikacji lasów” zawartymi w Systemie Certyfikacji Leśnictwa PEFC. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: - Przeprowadzenie audytu recertyfikującego i wydanie certyfikatu po udzieleniu przez Wykonawcę rekomendacji do przyznania certyfikatu. - Nadzór nad certyfikatem przez okres 3 lat od daty wydania certyfikatu oraz przeprowadzenie dwóch audytów nadzoru (okresowych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90714400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełnią określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące: Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że: • posiada akredytację systemu certyfikacji według wymagań normy PN -EN ISO/IEC 17021:2007 i aktualnego standardu PEFC PL ST 100 4:20.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty. W przypadku składania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. 2. zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem 9 pkt 6 ppkt b. SIWZ; jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 3. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikało przedmiotowe pełnomocnictwo. Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5. oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach