Przetargi.pl
Wzmocnienie nawierzchni drogi ul. Glinianki w Sieradzu

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98200 Sieradz, plac Wojewódzki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 826 61 28 , fax. 43 822 30 05
  • Data zamieszczenia: 2016-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    plac Wojewódzki 1
    98200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 826 61 28, fax. 43 822 30 05
    REGON: 73093433500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wzmocnienie nawierzchni drogi ul. Glinianki w Sieradzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: - roboty rozbiórkowe (rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego, frezowanie nawierzchni bitumicznej, wywiezienie gruzu, wykop w gruncie z transportem urobku), - roboty w zakresie podbudowy - przełomy i oberwane krawędzie (profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, podbudowa z mieszanki z tłucznia kamiennego, skropienie podbudowy emulsją asfaltową, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych), - roboty nawierzchniowe (mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej bitumem, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej oraz nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych), - roboty wykończeniowe (wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie podbudowy z mieszanki z tłucznia kamiennego, utwardzenie poboczy destruktem bitumicznym, wykonanie ścieku ulicznego z prefabrykatów betonowych), - roboty towarzyszące (przestawienie krawężników betonowych, przełożenie nawierzchni wjazdów z kostki brukowej). 2. W ramach wzmocnienia nawierzchni planuje się wykonać nową warstwę ścieralną gr. 3 cm z mieszanki mineralno- asfaltowej AC 11S wraz z ułożeniem warstwy wyrównawczo-wzmacniającej z MMA AC 11W w ilości średnio 100 kg/m2. Przed przystąpieniem do wykonywania warstw bitumicznych należy wyremontować istniejącą nawierzchnię w miejscach przełomów i oberwanych krawędzi. Remont istniejącej nawierzchni polegał będzie na rozbiórce zniszczonych warstw nawierzchni lub oberwanych poboczy wraz z podbudową i wykonaniu nowej podbudowy wraz z warstwą wiążącą do wysokości istniejącej nawierzchni. Po wyremontowaniu najbardziej zniszczonych odcinków drogi całość należy skropić emulsją asfaltową w ilości 0,7 kg/m2 i ułożyć warstwę wyrównawczo-wzmacniającą na całej powierzchni ulicy od wykonanego wlotu drogi wojewódzkiej do pasa drogowego ulicy Widawskiej. Na włączeniu w ulicę Widawską (na szerokości pasa drogowego ul. Widawskiej) należy wymienić tylko warstwę ścieralną. Pobocza - planuje się wykonać obustronne pobocza szerokości 1 m o konstrukcji: warstwa 10 cm z mieszanki tłucznia kamiennego 0/31,5 oraz warstwy 10 cm z destruktu bitumicznego. Przed wykonaniem poboczy należy wykonać koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem. 3. Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiał poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału XXIV specyfikacji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. 4. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest obowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja składająca się z planu sytuacyjnego, opisu technicznego, przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego. 6. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych. W związku z użyciem przez projektanta w dokumentacji projektowej nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późniejszymi zmianami): - roboty rozbiórkowe (rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego, frezowanie nawierzchni bitumicznej, wywiezienie gruzu, wykop w gruncie z transportem urobku), - roboty w zakresie podbudowy - przełomy i oberwane krawędzie (profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, podbudowa z mieszanki z tłucznia kamiennego, skropienie podbudowy emulsją asfaltową, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych), - roboty nawierzchniowe (mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej bitumem, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej oraz nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych), - roboty wykończeniowe (wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie podbudowy z mieszanki z tłucznia kamiennego, utwardzenie poboczy destruktem bitumicznym, wykonanie ścieku ulicznego z prefabrykatów betonowych), - roboty towarzyszące (przestawienie krawężników betonowych, przełożenie nawierzchni wjazdów z kostki brukowej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 złotych (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem lub dokonać wpłaty gotówkowej na konto Zamawiającego: Bank PKO BP O/Sieradz Nr 86 1020 4564 0000 5502 0040 9680 z podaniem tytułu: wadium w postępowaniu: Wzmocnienie nawierzchni drogi ul. Glinianki w Sieradzu. 4.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy umieścić w odrębnej kopercie załączonej do oferty. Uwaga! W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5, z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Termin, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do gwaranta lub poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z gwarancji lub poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do gwaranta lub poręczyciela. 6.Niewniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach