Przetargi.pl
Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej Nr 1232N Wirwajdy - Smykowo – Szyldak - Olsztynek

Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 429 800 , fax. 896 429 817
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie
    ul. Jana III Sobieskiego 5
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 429 800, fax. 896 429 817
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.ostroda.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej Nr 1232N Wirwajdy - Smykowo – Szyldak - Olsztynek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Opis istniejącego stanu technicznego: Droga powiatowa Nr 1232N Wirwajdy – Smykowo – Szyldak – Olsztynek klasy Z, wzmocnienie odcinków w km 14+430-15+674, 18+270 – 20+770 i w km 20+770 - 22+658 o łącznej długości 5,63 km. Droga w złym stanie technicznym o zmiennej szerokość 4,8-5,2 m, nawierzchnia bitumiczna z licznymi nierównościami, ubytkami i spękaniami, chodnik w miejscowości Ostrowin do remontu, droga odwadniana powierzchniowo. Most w ciągu drogi powiatowej nr 1232N Wirwajdy–Smykowo–Szyldak–Olsztynek przez rzekę Drwęcę jest mostem jednoprzęsłowym, żelbetowym, płytowym o rozpiętości 6,65 m i długości całkowitej 7,40 m. Ściany przyczółków oparte są na kamiennych fundamentach starego mostu. Ogólny stan techniczny mostu jest dość dobry. Uszkodzeniu na skutek korozji uległy betonowe gzymsy i jedno skrzydełko o konstrukcji kamiennej. Widoczne są uszkodzenia nawierzchni na jezdni mostu i przeciek z izolacji przęsła. 2) Zakres prac zamówienia podstawowego: I odcinek Durąg – Szyldak (S7) dł. 1,24 km, w km 14+430-15+674 -ułożenie nawierzchni bitumicznej, -remont istniejących zjazdów, -oczyszczenie rowu, -utwardzenie poboczy mieszanką kruszywa, -zastosowanie oznakowania pionowego, II odcinek most rzeka Drwęca – koniec m. Ostrowin dł. 2,50 km, w km 18+270 – 20+770 -ułożenie nawierzchni bitumicznej, -remont istniejącego chodnika, -remont istniejących zjazdów, -oczyszczenie rowu, -utwardzenie poboczy mieszanką kruszywa, -zastosowanie oznakowania pionowego i poziomego W ramach remontu mostu: - rozbiórka nawierzchni jezdni, barier, gzymsów i izolacji. - wykonanie płyt przejściowych o długości l=4,00m po obu stronach przyczółków, - wykonanie nowych gzymsów żelbetowych mostu, - odbudowanie jednego skrzydełka mostu a na pozostałych wyspoinowanie fugi i wykonanie płyt gzymsowych, - wykonanie warstwy wyrównawczej z zapraw naprawczych typu PPC i nowej izolacji, - ustawienie krawężników kamiennych typu mostowego, - wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego na moście i dojazdach, - ustawienie bariery ochronnej wraz z pochwytem. Przed przystąpieniem do remontu mostu Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą uzyska niezbędne zgody na przeprowadzenie prac w obrębie obiektu mostowego. Roboty budowlane na obiekcie mostowym Wykonawca zobowiązany jest prowadzić w 2021 r. Zamawiający zapewni nadzór nad robotami mostowymi w 2021 r. w okresie od w 01.05.2021 r. – 30.11.2021 r. Na czas prowadzenia robót na obiekcie mostowym Wykonawca zamknie drogę organizując objazd drogą gminną i leśną przez Ostrowin – Stare Jabłonki. Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio oznakować objazd z wprowadzeniem ograniczenia tonażu do 5t, w czasie zamknięcia drogi zobowiązany jest utrzymywać przejezdność drogi objazdowej. Na czas zamknięcia przejazdu należy zapewnić przejście dla pieszych przez obiekt mostowy lub poprzez ułożenie tymczasowej kładki dla pieszych. Zamknięcie drogi może mieć miejsce w okresie wakacyjnym lub w czasie wolnym od zajęć szkolnych. Za czas wolny od zajęć szkolnych uważa się również zamknięcie szkół wprowadzone siłą wyższą. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób zapewniający sprawne i szybkie przywrócenie ciągłości ruchu kołowego w ciągu drogi powiatowej Nr 1232 N. III odcinek koniec m. Ostrowin – granica powiatu, dł. 1,89 km, w km 20+770 - 22+658 -ułożenie nawierzchni bitumicznej, -remont istniejących zjazdów, -oczyszczenie rowu, -utwardzenie poboczy mieszanką kruszywa, -zastosowanie oznakowania pionowego, Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: a) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy); b) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót; c) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; d) utrzymanie ładu i porządku w trakcie prowadzenia robót na terenie budowy oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót; e) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót. f) w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, w miejscu wykonywania zadania (na odcinku początkowym i końcowym) Wykonawca umieści 4 tablice pamiątkowe o wymiarach 80cm x 120 cm, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego i zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi dotyczącymi wyglądu i ustawienia tablic informacyjnych znajdującymi się na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/nabor-sierpien-2019 FDS - Tablica informacyjna (wzór MI). Tablice powinny być wykonane z blachy stalowej ocynkowanej, napisy oraz tło tablicy należy wykonać z folii nieodblaskowej. g) wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej znajdujące się na terenie budowy, a w przypadku zniszczenia odtworzy je na własny koszt. 3) Zamówienie jest dofinansowane w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a uPzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu robót budowlanych, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2019r., poz. 1040, 1043 i 1495).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 52 379,00 PLN, słownie: pięćdziesiąt dwa tysiące trzysta siedemdziesiąt dziewięć złotych 00/100. 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: PKO BP O/Gdańsk nr konta 93 1020 1811 0000 0602 0271 6835 z adnotacją: Wadium - nr sprawy ZP.2610.17.2020.MT - „Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej Nr 1232N Wirwajdy - Smykowo – Szyldak - Olsztynek” Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 07.10.2020 r. o godz. 09:00. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt 2-5 oryginał dokumentu należy złożyć u Głównej Księgowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie. W/w poręczenia i gwarancje muszą być wystawione na Zamawiającego, tj. Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, 14 – 100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5. Dokumenty wymienione w pkt 2-5 muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 2. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem § 8 ust. 3 pkt 1. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 3. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Brak.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wzór- zał. nr 1 do siwz), 2) wypełniony i podpisany przedmiar robót – zał. Nr 1a, 3) oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię pełnomocnictwa, w przypadku: a) wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- udzielonego przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 7 do SIWZ; b) ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach