Przetargi.pl
Wzmocnienie nawierzchni drogi pow. nr 2307G Gozdawa - Powalina w km 0+000 do km 1+317

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Morska 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2472235 , fax. 055 2472235
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Morska 1 1
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 055 2472235, fax. 055 2472235
    REGON: 17081824300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowydworgdanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wzmocnienie nawierzchni drogi pow. nr 2307G Gozdawa - Powalina w km 0+000 do km 1+317
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wzmocnienie nawierzchni drogi pow. nr 2307G Gozdawa -Powalina w km 0+000 do km 1+317 - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych pomiary i inwentaryzacja powykonawcza - 1,32 km, - rozbiórka płyt betonowych JOMBA - 354,0 m2, - wykonanie wykopów w gruncie kategorii II z transportem urobku na nasyp na odległość do 0,5 km wraz z zagęszczeniem gruntu w nasypie - 29,4 m3, - wykonanie nasypów z gruntu urobku kategorii II z transportem na nasyp na odległość 15 km wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu - 616,6 m3, - korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - 437,86 m2, - warstwa odcinająca gr. 30 cm - 58,8 m2, - warstwa odcinająca gr. 20 cm - 379,06 m 2, - oczyszczanie i skropienie warstw konstrukcyjnych - 27363,2 m2, - wyrównanie kruszywem łamanym stabilizowany mechanicznie - 126,06 m3, - wyrównanie destruktem - 67,28 m3, - podbudowa z chudego betonu gr. 10 cm - 56,0 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 58,8 m2, - wykonanie wzmocnienia warstwą destruktu gr. 10 cm - 5980,82 m2, - frezowanie nawierzchni asfaltowych gr. 2 cm2 - 6,0 m2, - cienka warstwa ścieralna na gorąco gr. 2 cm - 5851,52 m2, - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej czerwonej na zjazdach gr. 8 cm - 56,0 m2, - plantowanie skarp i poboczy - 4324,7 m2, - krawężniki betonowe - 448,0 m, - chodnik z kostki brukowej gr. 8 cm - 660,0 m2, - obrzeża betonowe chodnikowe - 346,0 m, - zabezpieczenie kabla telekomunikacyjnego rurą dwudzielną AROT ? 120 - 12 m, - przebudowa wodociągu - rozebranie ist. konstrukcji drogi, wykonanie wykopów, zasypanie wykopów, odtworzenie ist. nawierzchni, przebudowa wodociągu w zakresie w km 0+960 - przebudowa wodociągu na PE 50 PN 10 i zabezpieczenie rurą osłonową w km 0+720 - 0+784 - likwidacja trzech istniejących przejść i przebudować na jedno wspólne przy budynku nr 8 na średnicę PE 90 PN 10 z połączeniem budynków nr 8,7,6 - 1 kpl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zasady wnoszenia i zwracania wadium określa art. 45 i 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. 2007, Dz. U. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).Wadium może być wnoszone w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Nr 28 8306 0003 0000 3984 2000 0030 w Żuławskim Banku Spółdzielczymw Nowym Dworze Gdańskim. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu przelewu potwierdzającego wniesienie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 1 zamówienie w zakresie realizacji zamówień podobnych co do przedmiotu zamówienia (rodzajem) tj. wykonywania robót budowlanych polegających na wzmocnieniu nawierzchni drogi o długości co najmniej 1,0 km, oraz wartości robót nie mniejszej niż 500 tys. zł. netto; e.dysponują (patrz pkt b.), kierownikiem robót posiadającym odpowiednie uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi; f.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; g.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. 2007, Dz. U. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); h.udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji i okresu rękojmi na wykonane roboty. 5.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 5.3. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.4. Wymogi kwalifikacyjne opisane wyżej stosuje się do wszystkich podmiotów występujących wspólnie. Wykonawca poza własnymi dokumentami i oświadczeniami musi także dostarczyć dokumenty i oświadczenia każdego z członków konsorcjum. 5.5. Jeżeli oferta konsorcjum została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę -y uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej specyfikacji: -formularz ofertowy - zał. Nr 1 -kosztorys ofertowy - zał. Nr 2 -oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp - zał. Nr 3 -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, -polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, -wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zał. Nr 4 -kserokopię uprawnień w zakresie kierowania robotami drogowymi dla wyznaczonego do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowydworgdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach