Przetargi.pl
Wzmocnienie dróg gminnych destruktem bitumicznym wraz z powierzchniowym utrwaleniem.

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2019-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 13271855000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-babice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wzmocnienie dróg gminnych destruktem bitumicznym wraz z powierzchniowym utrwaleniem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wzmocnienie istniejących nawierzchni dróg gminnych utwardzonych kruszywem mineralnym lub betonowym, destruktem bitumicznym wraz z powierzchniowym utrwaleniem na ulicach: 1) ul. Jaśminowa we wsi Kwirynów – wzmocnienie nawierzchni destruktem bitumicznym wraz z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem na długości około 60 m i szerokości około 4, 5 m (około 270 m2); 2) ul. Hetmańska we wsi Lipków – wzmocnienie nawierzchni destruktem bitumicznym wraz z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem na długości około 480 m i szerokości około 4,5 m (około 2160 m2); 3) ul. Zaborowska we wsi Buda – wzmocnienie nawierzchni destruktem bitumicznym wraz z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem na długości około 700 m i szerokości około 4,5 m (około 3150 m2); 4) ul. Królowej Marysieńki wsi Wierzbin – wzmocnienie nawierzchni destruktem bitumicznym wraz z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem na długości około 460 m i szerokości około 4,2 m (około 1932 m2) 2. Zakres przedmiotu zamówienia w zakresie dróg wskazanych powyżej obejmuje wykonanie robót według technologii: 1) wyrównanie istniejącego podłoża oraz w razie potrzeby jego uzupełnienie kruszywem; 2) profilowanie i zagęszczanie przygotowanego podłoża walcem stalowym wibracyjnym; 3) zakup oraz dostarczenie destruktu bitumicznego na teren budowy wraz z rozłożeniem warstwy 10 cm (po zagęszczeniu) i wykonaniem spadku (daszkowy lub jednostronny według ustaleń dokonanych w trakcie robót) po 2 procent w stronę pobocza; 4) regulacja istniejących w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej do poziomu nawierzchni jezdni, uzupełnienie nawierzchni wokół urządzeń o średnicy ok. 0,5 m; 5) wyrównanie krawędzi jezdni; 6) zagęszczenie destruktu walcem stalowym wibracyjnym; 7) mechaniczne skropienie podłoża emulsją asfaltową kationową 70% modyfikowaną, szybko-rozpadową – dotyczy każdej warstwy powierzchniowego utrwalenia; 8) mechaniczne rozłożenie grysu bazaltowego, płukanego o uziarnieniu 5/8 mm oraz w ramach drugiej warstwy – grysu o uziarnieniu 2/5 mm; 9) zawałowanie nawierzchni walcem gumowym; 10) pielęgnacja nawierzchni w okresie rękojmi w przypadku tzw. „pocenia” poprzez zasypanie pocących się miejsc grysem bazaltowym; 11) plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania około 10 cm; 12) rozłożenie warstwy kruszywa drogowego na poboczach szerokości ok 0,5 m – kliniec dolomitowy frakcji 4-31,5 mm (ze spadkiem 2 procent do terenu zielonego); 13) uporządkowanie terenu. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania wzmocnienia nawierzchni destruktem bitumicznym wraz z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem innych dróg gminnych o utwardzonej nawierzchni, na których wystąpi konieczność wzmocnienia nawierzchni destruktem bitumicznym z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie przekroczy kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Zakres prac zlecony przez Zamawiającego musi zostać wykonany w terminie obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000 PLN (słownie: siedem tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku WBS o/Stare Babice nr rachunku 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu RZP.271.13.2019 pn. „Wzmocnienie nawierzchni dróg gminnych destruktem bitumicznym wraz z powierzchniowym utrwaleniem”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, wypełnione przez Wykonawcę dane odnośnie kryteriów oceny ofert, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) Tabela elementów scalonych według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ; 3) Oświadczenia wymienione w pkt. 8.1-4 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy zasobu w trybie art. 22a ustawy pzp wymienione w pkt. 8.4 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3/3a/3b do SIWZ – dokumenty należy złożyć wraz z ofertą w przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotów trzecich w przeciwnym przypadku nie załączać do oferty; 5) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie) – niezłożenie oświadczenia wraz z ofertą traktowane będzie jako deklaracja Wykonawcy o braku konieczności wykonania przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 6) Formularz – Dane ogólne według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; 7) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach