Przetargi.pl
WYZNACZENIE JEDNOSTKI WYKONUJĄCEJ CAŁODOBOWO ZADANIE USUWANIA (PRZEMIESZCZANIA) POJAZDÓW Z DRÓG

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Piaskowa 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 7734 800
  • Data zamieszczenia: 2013-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2 2
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 58 7734 800
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYZNACZENIE JEDNOSTKI WYKONUJĄCEJ CAŁODOBOWO ZADANIE USUWANIA (PRZEMIESZCZANIA) POJAZDÓW Z DRÓG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest wyznaczenie jednostki wykonującej całodobowo zadanie usuwania (przemieszczania) pojazdów z dróg w trybie art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz określenie wysokości kosztów poniesionych przez Wykonawcę w sytuacji odstąpienia od usunięcia pojazdu, zwracanych przez Zamawiającego na podstawie art. 130a ust. 2a ustawy Prawo o ruchu drogowym. 2.2 Na wykonanie usługi holowania pojazdów w czasie trwania umowy, Zamawiający określa szacunkową wielkość zamówienia dla poszczególnych rodzajów pojazdów (wielkość ta może ulec zmianie o +/- 20%): Lp. Rodzaj pojazdu Planowana ilość 1. rower lub motorower 10 szt. 2. motocykl 10 szt. 3. pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t 100 szt. 4. pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t 10 szt. 5. pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t 10 szt. 6. pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t 5 szt. 7. pojazd przewożący materiały niebezpieczne 5 szt. 2.3 Na wykonanie usługi odstąpienia od usunięcia pojazdu w czasie trwania umowy, Zamawiający określa szacunkową wielkość zamówienia dla poszczególnych rodzajów pojazdów (wielkość ta może ulec zmianie o +/- 20%): Lp. Rodzaj pojazdu Planowana ilość 1. rower lub motorower 1 szt. 2. motocykl 1 szt. 3. pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t 1 szt. 4. pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t 1 szt. 5. pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t 1 szt. 6. pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16t 1 szt. 7. pojazd przewożący materiały niebezpieczne 1 szt. 2.4 Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia każdej dyspozycji usunięcia lub przemieszczenia pojazdu od podmiotu, o którym mowa w art. 130a ust. 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym. 2.5 Wykonawca zobowiązany jest do realizacji każdego zlecenia dyspozycji usunięcia lub przemieszczenia pojazdu, całodobowo, przez 7 dni w tygodniu (także w porze nocnej, w dni wolne od pracy, w dni świąteczne). 2.6 Wykonawca zobowiązany jest do dojazdu do miejsca zdarzenia wskazanego w dyspozycji usunięcia lub przemieszczenia pojazdu w czasie nie dłuższym niż 60 minut. 2.7 Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania usuwanego pojazdu wraz z jego elementami do załadunku lub holowania, w szczególności zabezpieczenia pojazdu przed powstaniem dodatkowych uszkodzeń. 2.8 Wykonawca zobowiązany jest do transportu usuniętego pojazdu na wyznaczony parking strzeżony oraz rozładunek i zaparkowanie pojazdu na tym parkingu, a w przypadku dyspozycji przemieszczenia, transportu pojazdu na wskazane miejsce. 2.9 Wykonawca prowadzi dokumentację związaną z usuwaniem pojazdów, w szczególności: - ewidencję usuniętych pojazdów, zawierającej datę i godzinę zdarzenia usunięcia pojazdu, dane pojazdu (rodzaj pojazdu, dopuszczalną masę całkowitą, markę, nr rejestracyjny, nr identyfikacyjny nadwozia, podwozia, ramy, dane właściciela pojazdu); - przedkłada w Starostwie Powiatowym w Tczewie w terminie do 5 dnia każdego miesiąca wykaz pojazdów usuniętych w miesiącu poprzednim, ze wskazaniem daty i godziny usunięcia, rodzaj i markę pojazdu, dopuszczalną masę całkowitą, nr rejestracyjny i numer VIN (nadwozia, podwozia, ramy); - udostępnia w każdym czasie na potrzeby Zamawiającego dane dotyczące ilości, rodzaju i czasu usuniętych pojazdów; - umożliwia przeprowadzenie kontroli przez Zamawiającego w zakresie prowadzonej dokumentacji. 2.10 Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do: a) posiadania przez cały okres trwania umowy aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem przedmiotu umowy, w wysokości nie mniejszej niż 80.000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych), b) zgłaszania w terminie niezwłocznym wszelkich zmian dotyczących prowadzonej działalności w zakresie wykonania umowy, c) przedkładania na każde wezwanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających: - prawo Wykonawcy do dysponowania pojazdami wykorzystywanymi do realizacji przedmiotu umowy, kopie dowodów rejestracyjnych wraz z aktualnym badaniem technicznym oraz aktualną polisą OC pojazdu, - aktualność zawartego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem przedmiotu umowy. 2.11 Kod zamówienia wg CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze 2.12 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.12.1 Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 poz. 1137), 2.12.2 Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. Nr 143 poz. 846). 2.13 Pod groźbą odrzucenia oferty, od Wykonawcy wymagane jest wypełnienie wszystkich rubryk w tabeli wskazanej w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. 2.14 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 2.15 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2.16 W przypadku zatrudnienia podwykonawców, Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501181109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych), 8.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ. 8.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 8.3.1 pieniądzu, 8.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.3.3 gwarancjach bankowych, 8.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 8.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu to należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tczewie 15 8345 0006 0000 0954 2000 0064. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg nr ZP.272.13.2013. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć łącznie z ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w punkcie 8.3 SIWZ muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, w treści tego dokumentu powinna znaleźć się treść art. 46 ust. 4a i 5 ustawy określająca okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego (brak tej treści w dokumencie będzie skutkowało odrzuceniem oferty). Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 8.6 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 8.4 SIWZ. 8.7 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach