Przetargi.pl
Wywóz wody po opadach atmosferycznych z terenu miasta Milanówka.

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Kościuszki 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 022 7248039
  • Data zamieszczenia: 2016-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45 45
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 022 7248039
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz wody po opadach atmosferycznych z terenu miasta Milanówka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi: Wypompowywania i wywozu wody oraz bieżące utrzymanie studzienek chłonnych i wpustów ulicznych zlokalizowanych na terenie miasta Milanówka. Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na: a. wypompowywaniu wody opadowej i roztopowej z kałuż, rozlewisk, zbiorników, studni chłonnych i miejsc zagrożonych zalewaniem z terenu Milanówka wraz z jednoczesnym bieżącym utrzymaniem studni chłonnych i wpustów ulicznych polegającym na oczyszczeniu dna urządzeń z namułu. Lokalizacja studni i wpustów wg załączonej mapy miasta Milanówka z zaznaczonymi na niej studniami i wpustami - załącznik nr 3 do SIWZ. b. wywozie i zagospodarowaniu wypompowanej wody: - czystej do studni kanalizacji deszczowej znajdującej się na terenie gminnym /przy ulicy Brzozowej skrzyżowanie z ulicą Warszawską/, - brudnej /z namułem/ we własnym zakresie i na własny koszt. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wypompowania wód opadowych i ich odprowadzania: a. Wykonawca będzie wykonywał przedmiotowe usługi, niezwłocznie po zaistnieniu potrzeby na podstawie zgłoszenia /telefonicznego, e-mail, fax/ Zamawiającego, co Wykonawca niezwłocznie potwierdzi zwrotnie pocztą elektroniczną, a w przypadku gwałtownych opadów, tj. utrzymywanie się lustra wody na powierzchni pasa drogowego, stanowiącego zagrożenia dla ruchu kołowego i pieszego Wykonawca przystąpi do realizacji usługi bez powiadomienia przez Zamawiającego. b. w dniach ustawowo wolnych od pracy lub po godzinach pracy Urzędu Miasta Milanówka, Wykonawca przystąpi do wypompowania wód opadowych/roztopowych na podstawie telefonicznego zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego tj. osoby przez niego wskazanej lub Straży Miejskiej; c. Wykonawca przystąpi do wykonywania usługi w czasie nie dłuższym niż do 1,0 godziny /do 60 min./od momentu przekazania zgłoszenia, a w przypadku gwałtownych opadów w czasie nie dłuższym niż 0,5 godz. /30 min./ od wystąpienia lustra wody na powierzchni pasa drogowego; d. bieżące utrzymanie studni chłonnych i wpustów ulicznych będzie polegało na opróżnieniu, oczyszczeniu dna studni chłonnych i wpustów ulicznych podczas wypompowywania wody z zebranego namułu; e. Wykonawca będzie prowadził dziennik usługi zawierający, co najmniej: datę wykonania usługi, miejsce, godzinę rozpoczęcia, godzinę zakończenia, ilość wypompowanej i wywiezionej wody oraz ilość i lokalizację oczyszczonych studni chłonnych i wpustów ulicznych; f. usługę uznaje się za wykonaną, gdy z miejsc wskazanych przez Zamawiającego bądź po gwałtownych opadach zostaną całościowo usunięte wody opadowe i roztopowe; g. w zakresie wykonania bieżącego utrzymania Zamawiający ma prawo do skontrolowania realizacji usługi losowa wybranych studni i wpustów bez wcześniejszego powiadamiania Wykonawcy; h. podstawą do wystawienia faktury będzie miesięczne sprawozdanie sporządzone przez Wykonawcę na podstawie dziennika usługi w zakresie wywozu wody i czyszczenia studni i wpustów potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Strony; i. Wykonawca będzie na stałe dysponował co najmniej trzema wozami asenizacyjnymi o pojemności min. 10 m3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wypompowania wody i oczyszczenia 300 szt. studzienek chłonnych i 350 szt. wpustów ulicznych oraz wypompowania z kałuż, rozlewisk i miejsc zagrożonych zalewaniem z terenu Milanówka, a także zagospodarowania. Bieżące utrzymanie studzienek chłonnych i wpustów ulicznych jest w dużym stopniu uzależnione od czynników atmosferycznych oraz stopnia zanieczyszczenia nawierzchni dróg po opadach i roztopach. Zamawiający nie jest w stanie dokładnie sprecyzować częstotliwości oraz ilości wypompowywanej wody oraz wykonania czyszczenia studni i wpustów. Ze względu na specyfikę przedmiotu umowy Zamawiający nie jest w stanie określić dokładnego zakresu usług, w tym również ilości wody czy namułu, w związku z tym podana szacunkowa wielkość może ulec zmianie - zwiększeniu, bądź zmniejszeniu w zależności od potrzeb. Na podstawie poprzednich lat Zamawiający szacuje, że w ramach realizacji przedmiotowej umowy Wykonawca zobowiązany będzie do wypompowania oraz do wywiezienia ok. średnio 25.344 m3 wody. Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania pełną kadrą personelu umożliwiającą terminową realizację przedmiotu zamówienia, jak również zobowiązany jest do dysponowania w pełni sprawnym parkiem maszynowym przez cały czas realizowania zamówienia. Zamawiający nie będzie uwzględniał nieprawidłowego wykonania zamówienia z powodu niedyspozycyjności personelu /absencja pracownicza/, jak również awarii sprzętu Wykonawcy. W takich sytuacjach Zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z zawartą Umową. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji zamówienia musi posiadać ubranie ochronne z logo /nazwą/ firmy Wykonawcy. W przypadku niespełnienia powyższego warunku przez Wykonawcę, Zamawiający będzie naliczał kary umowne za każdy dzień niespełnienia powyższego warunku. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą prace, odpowiedzialny będzie Wykonawca. Wykonawca wypompowanie wody jak i namułu oraz zagospodarowanie nieczystości płynnych wykona we własnym zakresie i na koszt własny. Wykonawca ma obowiązek stałego monitorowania prognozy pogody jak również stanu dróg gminnych objętych niniejszym przedmiotem zamówienia, oraz zabezpieczenia odpowiedniej ilości sprzętu. Wykonawca przez cały czas realizowania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dysponowania środkami łączności takimi jak: telefon stacjonarny, telefon komórkowy, telefon fax. oraz pocztą internetową, dostępnymi całodobowo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach