Przetargi.pl
Wywóz stałych odpadów komunalnych z umożliwieniem ich segregacji i wyposażeniem kompleksów wojskowych w pojemniki do składowania odpadów komunalnych i odpadów segregowanych z kompleksów wojskowych na terenie działania 34 WOG (zamówienie z podziałem na 3 części) część nr 1: Wywóz odpadów z rejonu GZ Nisko część nr 2: Wywóz odpadów z rejonu GZ Rzeszów część nr 3: Wywóz odpadów z rejonu GZ Przemyśl

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35111 Rzeszów, ul. Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59 , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2016-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    ul. Krakowska
    35111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz stałych odpadów komunalnych z umożliwieniem ich segregacji i wyposażeniem kompleksów wojskowych w pojemniki do składowania odpadów komunalnych i odpadów segregowanych z kompleksów wojskowych na terenie działania 34 WOG (zamówienie z podziałem na 3 części) część nr 1: Wywóz odpadów z rejonu GZ Nisko część nr 2: Wywóz odpadów z rejonu GZ Rzeszów część nr 3: Wywóz odpadów z rejonu GZ Przemyśl
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 34 WOG Rzeszów wraz z wyposażeniem wszystkich wskazanych poniżej kompleksów w pojemniki do składowania odpadów komunalnych i odpadów segregowanych. Opis poszczególnych części zamówienia - zestawienie 3 zadań w tym 14 punktów odbioru. Zadanie nr 1 obejmuje usługę wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie GZ Nisko wraz z wyposażeniem wszystkich wskazanych poniżej kompleksów w n/w pojemniki do składowania odpadów segregowanych. Szacowana ilość wywiezionych odpadów w 2017 roku to: 759,00 m3 w tym 39,60 m3 odpadów segregowanych w okresie 1 roku, 2 punkty odbioru. Zadanie nr 2 obejmuje usługę wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie GZ Rzeszów wraz z wyposażeniem wszystkich wskazanych poniżej kompleksów w n/w pojemniki do składowania odpadów komunalnych i odpadów segregowanych. Szacowana ilość wywiezionych odpadów w 2017 roku to: 2 931,39 m3 w tym 399,19 m3 odpadów segregowanych w okresie 1 roku, 9 punktów odbioru. Zadanie nr 3 obejmuje usługę wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie GZ Żurawica wraz z wyposażeniem wszystkich wskazanych poniżej kompleksów w n/w pojemniki do składowania odpadów komunalnych i odpadów segregowanych. Szacowana ilość wywiezionych odpadów w 2017 roku to: 1 020,98 m3 w tym 96,48 m3 odpadów segregowanych w okresie 1 roku, 3 punkty odbioru. W zadaniach n 1, 2 i 3 wykonawca zobowiązuje się do: 1. zatrudnienia w ramach stosunku pracy wszystkich osób realizujących usługę wywozu odpadów komunalnych i segregowanych z kompleksów wojskowych, 2. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 3. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 4. czytelnego, właściwego i trwałego (odpornego na warunki atmosferyczne) oznaczenia wszystkich w/w pojemników (komunalne, papier, plastik, szkło), 5. ustawienia w/w pojemników w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego, 6. przedstawienia wraz z pierwszą fakturą podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego protokołu potwierdzającego podstawienie wskazanej ilości pojemników na właściwy kompleks, 7. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach - zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 8. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia, 9. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 10. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie, 11. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu, 12. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia, 13. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników – zgodnie z umową, 14. zorganizowania dodatkowego wywozu w razie dodatkowej potrzeby – zgodnie z umową, 15. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia, 16. opracowania i przedstawienia w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy Harmonogramu Usuwania Odpadów, Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości. Zamawiający przewiduje w zamówieniu prawo opcji na następujących warunkach: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 34 WOG Rzeszów wraz z wyposażeniem wszystkich wskazanych poniżej kompleksów w pojemniki do składowania odpadów komunalnych i odpadów segregowanych. Opis poszczególnych części zamówienia - zestawienie 3 zadań w tym 14 punktów odbioru. Zadanie nr 1 obejmuje usługę wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie GZ Nisko wraz z wyposażeniem wszystkich wskazanych poniżej kompleksów w n/w pojemniki do składowania odpadów segregowanych. Szacowana ilość odpadów w opcji to: 139,70 m3 w tym 6,60 m3 odpadów segregowanych, 2 punkty odbioru. Zadanie nr 2 obejmuje usługę wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie GZ Rzeszów wraz z wyposażeniem wszystkich wskazanych poniżej kompleksów w n/w pojemniki do składowania odpadów komunalnych i odpadów segregowanych. Szacowana ilość odpadów w opcji to: 525,77 m3 w tym 99,53 m3 odpadów segregowanych, 9 punktów odbioru. Zadanie nr 3 obejmuje usługę wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie GZ Żurawica wraz z wyposażeniem wszystkich wskazanych poniżej kompleksów w n/w pojemniki do składowania odpadów komunalnych i odpadów segregowanych. Szacowana ilość wywiezionych odpadów w opcji to: 170,16 m3 w tym 16,08 m3 odpadów segregowanych w okresie 1 roku, 3 punkty odbioru. W zadaniu nr 1, 2 u 3 wykonawca zobowiązuje się do: 1. zatrudnienia w ramach stosunku pracy wszystkich osób realizujących usługę wywozu odpadów komunalnych i segregowanych z kompleksów wojskowych, 2. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 3. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 4. czytelnego, właściwego i trwałego (odpornego na warunki atmosferyczne) oznaczenia wszystkich w/w pojemników (komunalne, papier, plastik, szkło), 5. ustawienia w/w pojemników w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego, 6. przedstawienia wraz z pierwszą fakturą podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego protokołu potwierdzającego podstawienie wskazanej ilości pojemników na właściwy kompleks, 7. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach - zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 8. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia, 9. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 10. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie, 11. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu, 12. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia, 13. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników – zgodnie z umową, 14. zorganizowania dodatkowego wywozu w razie dodatkowej potrzeby – zgodnie z umową, 15. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia, 16. opracowania i przedstawienia w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy Harmonogramu Usuwania Odpadów, Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach