Przetargi.pl
Dostawa, instalacja i uruchomienie automatycznej stacji monitorowania zanieczyszczenia powietrza i hałasu

Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39300 Mielec, ul. Żeromskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 177 888 500 , fax. 177 888 505
  • Data zamieszczenia: 2016-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
    ul. Żeromskiego 26
    39300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 177 888 500, fax. 177 888 505
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, instalacja i uruchomienie automatycznej stacji monitorowania zanieczyszczenia powietrza i hałasu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem nowej, wolnej od wad fizycznych i prawnych automatycznej stacji monitorowania zanieczyszczenia i hałasu. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: 1) dostarczenia, zainstalowania i uruchomienia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia, 2) dostarczenia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia do siedziby Zamawiającego, 3) przeszkolenia co najmniej 2 pracowników Zamawiającego w zakresie programowania, obsługi i konserwacji sprzętu będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż minimalny okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi co najmniej 12 miesięcy. Ponadto w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do dokonywania kalibracji systemu czystości powietrza, co najmniej 6 razy w roku. . Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących elementów: 1) aspirator dwukanałowy do poboru prób na ocenę zanieczyszczeń powietrza poprzez ich adsorpcję lub absorpcję, 2) aspirator dwukanałowy do pobory pyłu PM10 i PM 2,5, 3) przyczepa transportowa, 4) miernik natężenia dźwięku, 5) stacja meteorologiczna, 6) stacja monitorowania powietrza, 7) system nadzoru, przetwarzania i prezentacji danych. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi spełniać, co najmniej parametry określone przez Zamawiającego w Tomie II i III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38545000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych); Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku PKO BP 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo – kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną