33 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Nowej Dębie ogłasza przetarg
- Adres: 39-460 Nowa Dęba, Anieli Krzywoń
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 261 162 504, , fax. 261 162 506
- Data zamieszczenia: 2019-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 33 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Nowej Dębie
Anieli Krzywoń 1
39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
tel. 261 162 504, , fax. 261 162 506
REGON: 18069282800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://33wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wywóz stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji oraz wyposażeniem w pojemniki do składowania odpadów (zamówienie z podziałem na 6 części)” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wywóz stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji oraz wyposażeniem w pojemniki do składowania odpadów (zamówienie z podziałem na 6 części: w m. Nowa Deba, w m. Lipa i Radomyśl, w m. Mielec, w m. Kielce i Czyżów, w m. Sandomierz, w m. Ostrowiec Świętokrzyski) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość: 1) W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część nr 1: 7 300,00 zł (słownie: siedem tysięcy trzysta złotych 00/100); 2) W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część nr 2: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100). 3) W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część nr 4: 1 840,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset czterdzieści złotych 00/100). 4) W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część nr 5: 960,00 zł (słownie: dziewięćset sześćdziesiąt złotych 00/100). W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część, wadium należy wnieść odrębnie na każdą część. W przypadku ubiegania się o udzielenie części 2 i/lub 6 wadium nie jest wymagane. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego: Bank NBP O/ RZESZÓW Nr konta: 39 1010 1528 0019 1913 9120 1000 z dopiskiem: „Wadium – Wywóz stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji oraz wyposażeniem w pojemniki do składowania odpadów w odniesieniu do części …………” - Sprawa Zp145/19 NIP [Wykonawcy]. 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert (tj. do dnia 17 grudnia 2019 r. do godz. 08:30) kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 5. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5 jest oryginalny dokument wystawiony przez ubezpieczyciela, bank, poręczyciela – dokument powinien zostać umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego bezproblemowe wyjęcie celem dokonania zwrotu. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści oznaczenie Wykonawcy, oznaczenie postępowania oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela, w okresie związania ofertą, do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego wpłaty wadium w przypadkach określonych a art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp. Brak w treści gwarancji przesłanek lub odniesienia się do ustawy Pzp w zakresie tych przesłanek spowoduje odrzucenie oferty na skutek okoliczności, o których mowa w art. 89 ust. 7b ustawy Pzp. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium, w tym zasad jego zatrzymania i zwrotu określa ustawa Pzp, w szczególności art. 46.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, dotyczące: - kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych – Wykonawca musi posiadać stosowny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach – na terenie gminy właściwej dla miejsca wykonywania usługi objętej przedmiotem zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (UPPZ kategorii 3) w 2024 roku z kuchni zlokalizowanych w kompleksach z rejonu działania 34. WOG Rzeszów
Dodano: 2024-02-07 - Usługi polegające na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, będących jednostkami Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dodano: 2024-02-01 - Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (UPPZ kategorii 3) w 2024 roku z kuchni zlokalizowanych w kompleksach z rejonu działania 34. WOG Rzeszów
Dodano: 2023-12-20 - Usługi polegające na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, będących jednostkami Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dodano: 2023-12-05 - Usługa zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych pochodzących z nieruchomości położonych na terenie gminy Głogów Małopolski i obsługiwanych przez EkoGłog Sp. z o.o w 2024 roku.
Dodano: 2023-11-14 - Usługi odbioru, transportu, zagospodarowania i przekazania do dalszej utylizacji/unieszkodliwienia odpadów dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dodano: 2023-04-06 - Usługi odbioru, transportu, zagospodarowania i przekazania do dalszej utylizacji/unieszkodliwienia odpadów dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dodano: 2023-02-02 - Usługa wywozu nieczystości stałych segregowanych z budynków O/ZUS Rzeszów Al. Piłsudskiego 12, Siemiradzkiego 10 i Biura Terenowego ZUS w Lubaczowie ul. Mickiewicza 168.
Dodano: 2021-03-26 - Usługa polegająca na odbiorze i utylizacji odpadów o kodzie 180103*, 180109 pochodzących z realizacji zadań związanych z zapobieganiem szerzeniu się COVID-19
Dodano: 2021-03-05 - Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Adamówka
Dodano: 2020-12-28