Przetargi.pl
Wywóz i unieszkodliwianie segregowanych i niesegregowanych odpadów komunalnych z terenu drogowego przejścia granicznego w Krościenku

Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-552 Młyny, Korczowa - Przejście Graniczne
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 242 550, , fax. 166 242 550
  • Data zamieszczenia: 2019-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
    Korczowa - Przejście Graniczne -
    37-552 Młyny, woj. podkarpackie
    tel. 166 242 550, , fax. 166 242 550
    REGON: 18063549200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zopgkor.bip.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz i unieszkodliwianie segregowanych i niesegregowanych odpadów komunalnych z terenu drogowego przejścia granicznego w Krościenku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wywóz i unieszkodliwianie segregowanych i niesegregowanych odpadów komunalnych z terenu drogowego przejścia granicznego w Krościenku. Szacunkowa ilość segregowanych i niesegregowanych odpadów przeznaczonych do wywozu i unieszkodliwiania przedstawia się następująco: •niesegregowane odpady komunalne kod 20 03 01 - 75 szt. – kontener KP 7, pojemność 7 M3 (525 m3), •opakowania z papieru i tektury kod 15 01 01 – 25 szt. – pojemnik typu 1100 l. (27,5 m3), •opakowania z tworzyw sztucznych kod 15 01 02 – 50 szt. - pojemnik typu 1100 l., (55 m3), •opakowania ze szkła kod 15 01 07 – 25 szt. pojemnik typu 1100 l. (27,5 m3). 2.Zamówienie obejmuje odbieranie odpadów z podziałem na papier, metale, tworzywa sztuczne, szkło oraz odpady niesegregowane. 3.Odpady będą gromadzone w kontenerach KP7 lub pojemnikach 1100 l., które opróżniane będą na zgłoszenie w zależności od potrzeb Zamawiającego. UWAGA: W przypadku odbioru odpadów w innych pojemnikach niż wskazane w SIWZ Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia tych pojemników na własny koszt. 4.Podane ilości odpadów są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianom. 5.Wykonawca ponosi całkowite koszty związane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów oraz wszystkie pozostałe koszty zamówienia. 6.Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników na odpady lub kontenerów w wyniku ich niewłaściwego użytkowania, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia pojemników na własny koszt lub zwrotu kosztów za uszkodzony pojemnik lub kontener. 7.Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 8.Wykonawcy zobowiązany będzie do zebrania odpadów leżących obok pojemników lub kontenerów, jeśli będzie to wynikiem jego działania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: • Wykonawca winien wykazać, iż posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w gminie Ustrzyki Dolne – na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz U. z 2019 r. poz. 2010 t.j.), co najmniej w następującym zakresie: papier, metale, tworzywa sztuczne, szkło, niesegregowane odpady mieszane, • Wykonawca winien wykazać, iż posiada wpis do rejestru BDO (rejestr podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami), o których mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.) w zakresie obejmującym minimum przedmiot zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach