Gmina Grodzisko Dolne ogłasza przetarg
- Adres: 37-306 Grodzisko Dolne,
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 24-36-003
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisko Dolne
37-306 Grodzisko Dolne, woj. podkarpackie
tel. 017 24-36-003 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziskodolne.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wywóz stałych odpadów komunalnych i posegregowanych surowców wtórnych z terenu gminy Grodzisko Dolne w roku 2010. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wywóz stałych odpadów komunalnych i posegregowanych surowców wtórnych z terenu gminy Grodzisko Dolne w roku 2010. Zakres zamówienia obejmuje: Wywóz stałych odpadów komunalnych i posegregowanych surowców wtórnych z gospodarstw domowych z terenu gminy Grodzisko Dolne w roku 2010. Sposób realizacji zamówienia: Stałe odpady komunalne , będą zbierane z posesji przy drogach powiatowych i gminnych , zgodnie z trasami przedstawionymi na załączniku mapowym nr 1 i harmonogramem ustalonym z Zamawiającym raz w miesiącu. W ramach oferowanej ceny wykonawca będzie zobowiązany do : - wywozu posegregowanych surowców wtórnych w workach ( szkło, makulatura, puszka, plastik) z gospodarstw domowych - co najmniej dwukrotnej zbiórki w ciągu roku : zużytych akumulatorów, opon, sprzętu elektrycznego i elektronicznego ( w tym świetlówki) , odpadów wielkogabarytowych oraz złomu. Zbiórka odpadów i posegregowanych surowców w danej miejscowości odbywa się w tym samym dniu. Kontenery - z jednostek organizacyjnych gminy , podmiotów gospodarczych oraz cmentarzy - na zgłoszenie Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 901213100
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 3000, 00 PLN 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancji bankowej - gwarancji ubezpieczeniowej - poręczenia udzielanego przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego tj. BS Leżajsk o/Grodzisko Dolne 64 9187 1024 2003 2000 1270 0001 .Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu ( wpłaty) załączona do oferty. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium , jeżeli: - Upłynął termin związania ofertą - Zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego , a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy : - Który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - Który został wykluczony z postępowania - Którego oferta została odrzucona 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców , którym zwrócono wadium na podstawie art.46.ust 2 pkt 2 i 3 , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia jego oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu , Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego , na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca , którego oferta została wybrana: - Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. - Nie wniósł należytego zabezpieczenia wykonania umowy. - Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium , spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zamawiający uzna, że wykonawca ma wystarczające doświadczenie jeżeli w okresie ostatnich trzech lat wykonał co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie analizy oświadczeń lub dokumentów wymienionych w pkt 10 niniejszej specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy przedstawić: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodziskodolne.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną