Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Remizo Świetlicy w Skołoszowie - docieplenie ścian wymiana okien i drzwi na PCV.

Gmina Radymno ogłasza przetarg

  • Adres: 37-550 Radymno, ul. Lwowska 38
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6282419, 628138, 6281367 , fax. 016 6282419
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radymno
    ul. Lwowska 38 38
    37-550 Radymno, woj. podkarpackie
    tel. 016 6282419, 628138, 6281367, fax. 016 6282419
    REGON: 65090053600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugradymno.ires.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Remizo Świetlicy w Skołoszowie - docieplenie ścian wymiana okien i drzwi na PCV.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku- parapetów blaszanych-4.16 m2Rozebranie rur spustowych z blachy nadającej się do użytku-24.00 mRozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku-4.00 mSkucie nierówności 9 cm na ścianach z cegieł na zaprawie cem.-wapiennej-0.84 m2Wymiana wsporników stalowych w ścianie z cegły lub gazobetonu-35.00 szt.Wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych dwuskrzydłowych na PCV kolor biały, okucia obwiedniowe. Gabaryt 1,30x2.40x1 szt-3.12 m2Wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych jednoskrzydłowych na drzwi z PCV kolor biały, okucia obwiedniowe, panel pełny. Gabaryt 0.80x1.90x1 szt-1.52 m2Wymiana okien zespolonych na okna uchylne jednodzielne z PCV profil pięciokomorowy, okucia obwiedniowe kolor biały o pow. do 0.6 m2 .Gabaryt 0.80x0.65x3 szt-1.44 m2Odbicie tynków z zaprawy wapiennej lub cementowo-wapiennej, bez względu na ilość, na ścianach, filarach i pilastrach.- 153.60 m2Docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi samogasnącymi o grubości 10 cm - metoda lekka ATLAS STOPTER lub równoważna; faktura nakrapiana lub rustykalna nakładana ręcznie, grubość 2,0 mm na ścianach. Wyprawa akrylowa-307.21 m2Docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi samogasnącymi grubości 2 cm- metoda lekka ATLAS STOPTER lub równoważna; faktura nakrapiana lub rustykalna nakładana ręcznie, grubość 2,0 mm na ościeżach oraz płyt nad drzwiami .Wyprawa akrylowa-21.51 m2Docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi samogasnącymi - metoda lekka ATLAS STOPTER lub równoważna- dopłata za wzmocnienia miejsc szczególnie narażonych (narożniki, cokoły, krawędzie): listwy aluminiowe , listwy startowe-197.45 mDocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi samogasnącymi grubości 5 cm- metoda lekka ATLAS STOPTER; faktura nakrapiana lub rustykalna nakładana ręcznie, grubość 2,0 mm na ścianach. Bez wyprawy tynkarskiej-36.28 m2Wyprawa elewacyjna nałożenie farby gruntującej pod wyprawę tynkarską akrylową-34.31 m2Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku akrylowego ATLAS STOPTER lub równoważna. 2 mm wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu-34.31 m2Analogia. Nałożenie podkładowej masy tynkarskiej na powierzchnie ścian zewnętrznych pod tynki żywiczne mozaikowe-36.28 m2Analogia. Wyprawa cienkowarstwowa z mozaikowych tynków żywicznych zewnętrznych-36.28 m2Zabezpieczenie okien i drzwi folią-39.63 m2Rusztowania zewnętrzne rurowe o wys. do 10 m-367.43 m2Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm-6.15 m2Montaż prefabrykowanych rur spustowych z blachy ocynkowanej okrągłych o śr. 12 cm- rury spustowe materiał inwestora, uchwyty do rur należy wymienić-24.00 mMontaż prefabrykowanych rur spustowych z blachy ocynkowanej okrągłych o śr. 12 cm-4.00 m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych tj: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z § 11 siwz. Zamawiający oczekuje, że oferenci zapoznają się dokładnie ze szczegółowymi warunkami przetargu określonymi w niniejszej siwz. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewiden-cji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo skła-dania ofert; 2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Za-kładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. II. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę nie-zbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informa-cjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wyko-nania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 2. stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wyma-gane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. III. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następu-jących dokumentów: 1. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczo-ny od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifi-kowanego certyfikatu. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wy-łącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugradymno.ires.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach