Przetargi.pl
Wywóz różnych odpadów z pustostanów strychów, piwnic, korytarzy i terenów zewnętrznych z nieruchomości zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej W Bielsku - Białej.

Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Lipnicka 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 / 499 06 00
  • Data zamieszczenia: 2022-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    Lipnicka 26
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 / 499 06 00
    REGON: 070019077
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz różnych odpadów z pustostanów strychów, piwnic, korytarzy i terenów zewnętrznych z nieruchomości zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej W Bielsku - Białej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zbierania i wywozu różnych przedmiotów w tym: wielkogabarytowych, gruzu, gałęzi, itp. odpadów z pustostanów, strychów, piwnic, korytarzy i terenów zewnętrznych z nieruchomości zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zwane w dalszej części umowy „przedmiotem zamówienia”. w podziale na 2 części,1) załącznik nr 8 – część 1 zamówienia (rejon 1),Część 1 przedmiotu zamówienia (Rejon 1 ) – Przewidywana średnia ilość odpadów , (gabarytów, gruzu, gałęzi itp.) do wywozu na wysypisko i opłat za składowanie na wysypisku wynosi około 1232 m3, nieczystości stałych w tym około 591 m³ odpady nadające się do zgrupowania na miejscu oraz segregacji.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zbierania i wywozu różnych przedmiotów w tym: wielkogabarytowych, gruzu, gałęzi, itp. odpadów z pustostanów, strychów, piwnic, korytarzy i terenów zewnętrznych z nieruchomości zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zwane w dalszej części umowy „przedmiotem zamówienia”. w podziale na 2 częściCzęść 2 przedmiotu zamówienia (Rejon 2 ) – Przewidywana średnia ilość odpadów , (gabarytów, gruzu, gałęzi itp.) do wywozu na wysypisko i opłat za składowanie na wysypisku wynosi około 1232 m3, nieczystości stałych w tym około 591 m³ odpady nadające się do zgrupowania na miejscu oraz segregacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium.2. Wysokość Wadium wynosi:1) 2 000,00 zł (słownie : dwa tysiące złotych) – dla części 1 przedmiotu zamówienia.2) 2 000,00 zł (słownie : dwa tysiące złotych) – dla części 2 przedmiotu zamówienia.3. Wadium może być wniesione w następujących formach:1) pieniądzu,2) poręczeniach bankowych lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3) gwarancjach bankowych,4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wymaganego wadium lub wadium wniesione zostało nieprawidłowo, zostanie odrzucona na podstawie art.223 ust. 1 pkt 14 ustawy.§ 2. Wadium w formie pieniężnej.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr92 1240 4142 1111 0000 4829 4489oddzielnym przelewem na każdą z części, wskazując w opisie przelewu wyłącznie numer części postępowania w formacieZGM/22/193/DN-1ZGM/22/193/DN-2przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu jest wpłacone w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania ofert wpłacona przez Wykonawcę kwota, zostanie zaksięgowana przez bank na rachunku Zamawiającego. Złożenie dyspozycji wpłaty wadium w dniu składania ofert, nie gwarantuje dotrzymania terminu wniesienia wadium.2. Dowód wpłacenia wadium powinien być dołączony do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez wykazanie, że:1) posiada wpis do BDO rejestru podmiotów prowadzących produkty , produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami. ( wymagania stawiane dla części 1 i części 2 zamówienia )2. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (112 ust. 2 pkt 4 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez:1) wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 2 usługi, w tym co najmniej jedną świadczoną ciągle, przez okres co najmniej 6 miesięcy, wg stanu na dzień składania ofert, polegające na świadczeniu usług zbierania i usuwania śmieci, odpadów wielkogabarytowych , komunalnych itp. , o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 30 000,00 PLN, ( wartość brutto zawartych umów), Wymóg ten winien być spełniony odrębnie dla każdej części zamówienia,2) wykazanie, że dysponuje sprzętem przewidzianym do wykonania zamówienia i osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, oraz przedstawi informację o podstawie do dysponowania tym sprzętem i osobami, tj. Wykonawca winien dysponować co najmniej:a) jednym samochodem przystosowanym do przewozu odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,b) dysponuje co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,w tym co najmniej:1 kierowcą z uprawnieniami do prowadzenia pojazdów o masie całkowitej powyżej3,5 t,1osobą, która będzie nadzorować i koordynować realizację przedmiotowej usług,(dotyczy oferty na jedną, jak i na obie części zamówienia),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach