Przetargi.pl
Usługi transportowe z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Świadczone samochodami ciężarowymi samowyładowczymi, Zadanie nr 2: Świadczone samochodem wyposażonym w urządzenie hakowe, w dźwig zakabinowy (HDS) oraz w przyczepy.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-170 Łaziska Górne, Energetyków
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322241088 , fax. 322241420
  • Data zamieszczenia: 2019-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
    Energetyków 5
    43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
    tel. 322241088, fax. 322241420
    REGON: 27366490300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-laziska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi transportowe z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Świadczone samochodami ciężarowymi samowyładowczymi, Zadanie nr 2: Świadczone samochodem wyposażonym w urządzenie hakowe, w dźwig zakabinowy (HDS) oraz w przyczepy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usługi transportowe świadczone samochodami ciężarowymi samowyładowczymi, samochodem wyposażonym w urządzenie hakowe, w dźwig zakabinowy (HDS) oraz w przyczepy. ZADANIE I: Usługi transportowe świadczone samochodami ciężarowymi zgodnie z następującymi kategoriami: a) dopuszczalna ładowność do 3,5 t (ilość godzin w ciągu roku – ok. 250) b) dopuszczalna ładowność 3,5 ¸ 6 t (ilość godzin w ciągu roku – ok. 100) c) dopuszczalna ładowność 6 ¸ 10 t (ilość godzin w ciągu roku – ok. 300) d) dopuszczalna ładowność 10 ¸ 15 t (ilość godzin w ciągu roku – ok. 300) e) dopuszczalna ładowność 15 ÷ 22 t (ilość godzin w ciągu roku – ok. 500) f) dopuszczalna ładowność powyżej 22 t – (ilość godzin w ciągu roku – ok. 200) ZADANIE II: Usługi transportowe świadczone samochodem wyposażony w urządzenie hakowe, w dźwig zakabinowy (HDS) oraz w przyczepy: a) urządzenie hakowe oraz dźwig zakabinowy HDS oraz dwa kontenery o poj 6 m3 i jeden kontener o pojemności 15 m3 (ilość godzin w ciągu roku – ok. 500) b) samochód wyposażony w urządzenie hakowe oraz dźwig zakabinowy HDS z przyczepą (ilość godzin w ciągu roku – ok. 300) c) dwa samochody wyposażone w urządzenie hakowe, każdy z przyczepą oraz sześć kontenerów o pojemności 36 m3 i dwa kontenery o pojemności 18 m3 (ilość godzin w ciągu roku – ok. 2 100).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości : a. zadanie nr 1: 1500,00 zł b. zadanie nr 2: 5000,00 zł Wadium należy wnieść w terminie do dnia 12-12-2018r. godz. 10:00. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ING BANK ŚLĄSKI S.A. Oddział Mikołów 69 1050 1634 1000 0007 0176 8699 z adnotacją „wadium- numer sprawy: 7/2019/12/U Zadanie I Zadanie II Do oferty dołączyć kserokopie dokumentu potwierdzającego dokonanie wpłaty wadium. 4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego do dnia i godziny o której mowa w pkt. VIII.1 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 6.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca załącza do oferty oryginał dokumentu lub składa w sekretariacie Zamawiającego, przed terminem składania ofert, a kserokopię dokumentu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załącza do oferty. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada: • aktualną licencją na wykonanie transportu drogowego rzeczy. • Wykonawca musi posiadać wpis do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami w zakresie transportu odpadów (wpis powinien obejmować w szczególności następujące kody odpadów (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów): 15 01 01, 15 01 02 , 15 01 06, 15 01 07, 16 01 03, 17 09 04, 17 01 01, 17 03 02, 17 03 80, 17 05 04, 17 06 04, 19 08 01, 19 08 02, 19 08 05, 20 01 32, 20 01 36, 20 02 01, 20 02 02, 20 03 01, 20 03 07) oraz posiadać indywidualny numer rejestrowy. Wpis powinien być aktualny na dzień złożenia oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpowiednio wypełniony Formularz oferty,Odpowiednio wypełniony Formularz cenowy,Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy: Do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentu rejestrowego nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej lub braku, przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem, który zostanie zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. W/w dokument należy złożyć w formie oryginału podpisanego przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z Wykonawców Dowód wniesienia wadium – dotyczący części zamówienia, na którą składana jest oferta. Do oferty należy dołączyć dowód wpłaty wadium. Jeżeli wniesiono w innej formie niż w pieniądzu, to Wykonawca załącza do oferty oryginał dokumentu lub składa w sekretariacie Zamawiającego, przed terminem składania ofert, a kserokopię dokumentu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załącza do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach