Przetargi.pl
Wywóz odpadów z terenu Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi

Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 93113 Łódź, ul. Milionowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 761 790 , fax. 426 761 785
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi
    ul. Milionowa 14
    93113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 761 790, fax. 426 761 785
    REGON: 47223718500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.jonscher.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz odpadów z terenu Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na wywozie odpadów z terenu Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi, w lokalizacji: przy ul. Milionowej 14, ul. Przyrodniczej 7/9 oraz ul. Leczniczej 6. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wywóz zmieszanych odpadów opakowaniowych (kod 150106): a) prasokontener 5m3 (własność Zamawiającego) średnia waga odpadów w prasokontenerze: 1,3 tony - raz w tygodniu (środa) - dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14, b) pojemnik o pojemności 7m3 - raz w tygodniu (środa) - dot. lokalizacji przy ul. Przyrodniczej 7/9), c) dwa pojemniki o pojemności 1,1m3 - 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) - dot. lokalizacji przy ul. Leczniczej 6; 2) wywóz opakowań z papieru i tektury (kod 150101) - pojemnik o pojemności 7m3 - raz w tygodniu (na zamówienie) - dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14; 3) wywóz odpadów wielkogabarytowych (kod 200307) - pojemnik o pojemności 7m3 - 10 razy do roku (na zamówienie) - dot. wszystkich lokalizacji wymienionych w ust. 1; 4) wywóz odpadów ulegających biodegradacji tj.: liście, trawy, gałęzie (kod 200201) - pojemnik o pojemności 7m3 - 4 razy do roku (na zamówienie) - dot. wszystkich lokalizacji wymienionych w ust. 1. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy pojemniki: 1) 2 pojemniki o pojemności 7m3 oraz 2 pojemniki o pojemności 1,1m3 - na cały okres świadczenia usługi; 2) o których mowa w ust. 2 pkt 3 i 4 - na zamówienie. 4. Warunki, jakie Wykonawca musi spełnić przy wykonaniu przedmiotu zamówienia, określa załącznik nr 5 do SIWZ (wzór umowy). 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2018 poz. 108 ze zm.), osób wykonujących czynności zbierania i wywozu odpadów, przy czym zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłożył wykaz osób wykonujących czynności określone w pkt 5, które będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ramach warunku określonego w tym punkcie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty, o których mowa w rozdz. V.2 (pkt 1 tabeli) SIWZ, potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 1 do SIWZ); 2) formularz asortymentowo-cenowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 2 do SIWZ). 3) oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1827 ze zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach