Przetargi.pl
Emulsja asfaltowa

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie ogłasza przetarg

  • Adres: 26300 Opoczno, ul. Krótka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 547 611 , fax. 447 547 611
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie
    ul. Krótka 1
    26300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 447 547 611, fax. 447 547 611
    REGON: 59002807900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.opoczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Emulsja asfaltowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia stanowią dostawy p.n. „Emulsja asfaltowa”, obejmujące dostawę emulsji asfaltowej kationowej C69 B3 PU, w ilości: 182 Mg, (PN – EN 13808, Klasa emulsji asfaltowej wg WT Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe: szybkorozpadowe K1-70. Zalecane stosowanie: do powierzchniowych utrwaleń dróg obciążonych ruchem KR1-KR4). 2.Sposób realizacji dostaw: Wykonawca obowiązany jest do zapewnienia sukcesywnych dostaw w okresie od lipca do września 2018 r. Zgłoszenie przez Zamawiającego zapotrzebowania na dostawę bieżącą z określeniem ilości nastąpi faksem lub e-mail’em na: numer Wykonawcy lub adres skrzynki pocztowej Wykonawcy podany w zawartej umowie. Wykonawca obowiązany jest każdorazowo potwierdzić złożone zamówienie w formie faksu lub e-mail’a. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu zamówioną emulsję w terminie 72 godzin od chwili (data i godzina) złożenia zamówienia. Wydanie przedmiotu dostawy nastąpi w miejscu realizacji dostawy- uprawnionemu jest pracownikowi Zamawiającego. 3.Miejsce wykonania zamówienia: wydanie przedmiotu dostawy (emulsja), nastąpi na placu Zamawiającego, ul. Targowa 9, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113600-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca obowiązany jest oświadczenie o spełnieniu warunków udziału- wzór załącznik nr 2A do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,2)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa wyżej w pkt. 3.1.1). 3)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o których mowa wyżej w pkt. 3.1.1), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) Płnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii,5) Dokumenty wchodzące w skład dokumentacji ofertowej, tj. formularz oferty oraz oświadczenia wymienione w rozdz. VIII ust. 3 pkt. 3.1) SIWZ oraz pełnomocnictwa- jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, przedstawiane są w formie oryginałów. Pozostałe dokumenty należy składać w formach określonych w przepisach §§ 14- 16 Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016 r. poz. 1126 6) Oświadczenie w zakresie ochrony danych osobowych wg załącznika nr 4 do SIWZ 6)W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2B do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach