Gmina Czerwonak ogłasza przetarg
- Adres: 62-004 Czerwonak, ul. Źródlana
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 616 544 204 , fax. 618 120 270
- Data zamieszczenia: 2019-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
ul. Źródlana 39
62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
tel. 616 544 204, fax. 618 120 270
REGON: 63125874400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wywóz odpadów z terenu Gminy Czerwonak według dwóch części przedmiotu zamówienia: Część I – opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych z koszy ulicznych i przystankowych Cześć II – załadunek i wywóz odpadów zgromadzonych w sposób zorganizowany (w workach) i niezorganizowany (dzikie wysypiska)” (w workach) i niezorganizowany (dzikie wysypiska)” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie (2) części przedmiotu zamówienia, obejmujące wykonanie: 1) W zakresie części I: opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych z koszy ulicznych i przystankowych z terenu Gminy Czerwonak. Opróżnianie koszy polega na usunięciu z nich odpadów, zebraniu odpadów wokół kosza w promieniu 1 m po każdym opróżnieniu, umieszczeniu w koszu worka ulegającego biodegradacji, dostosowanego do wielkości kosza oraz wywozie odpadów na składowisko bądź do spalarni odpadów sprzętem przystosowanym do ich transportu. 2) W zakresie części II : załadunek i transport odpadów zgromadzonych w sposób zorganizowany (w workach) lub w sposób niezorganizowany (dzikie wysypiska) z terenu Gminy Czerwonak na składowisko odpadów lub do spalarni odpadów sprzętem przystosowanym do ich transportu. Maksymalna ilość odpadów 25 ton. 2. Wykaz koszy ulicznych i przystankowych, z których będzie dokonywany wywóz odpadów, zamieszczony został w załącznikach 1 i 2 do wzoru umowy, stanowiącego część III SIWZ. 3. Wykonawca lub podwykonawca winien dysponować osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę, które będą wykonywać pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 2245 z późn. zm.), polegającą na wykonaniu następujących czynności: - kierowania pojazdami - opróżnianie koszy, - załadunek i wyładunku odpadów oraz - uporządkowanie terenu. W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy w przedmiocie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę żądanych pracowników, to jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów, w szczególności np.: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego, oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem określającym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 2) żądania wyjaśnień w zakresie dotyczącym potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia, w tym również kontroli przez właściwe organy Państwowej Inspekcji Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada zezwolenie na transport odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 992 z późn. zm.) oraz b) uzyskał wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez właściwy organ na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca sporządza ofertę wg wzoru formularza oferty stanowiącym część II SIWZ. Ponadto wraz z ofertą Wykonawca składa: Oświadczenie Wykonawcy, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem 1 do Oferty; Zobowiązanie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowiące załącznik 2 do Oferty, jeśli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów; pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez Pełnomocnika, lub gdy ofertę w imieniu Wykonawcy składa pełnomocnik Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wynajem toalet przenośnych wraz z usługą serwisową na kąpieliskach miejskich
Dodano: 2024-04-16 - Świadczenie usługi ostatecznego oczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z terenu ZUOK "Orli Staw"
Dodano: 2024-03-08 - Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)
Dodano: 2024-01-12 - Utrzymanie czystości i porządku na wybranych nieruchomościach i obiektach położonych na obszarze miasta Kępno w 2024r.
Dodano: 2024-01-05 - ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁASCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY I MIASTA PYZDRY
Dodano: 2023-03-24 - Wywóz nieczystości płynnych i obornika z terenu Ogrodu Zoologicznego
Dodano: 2023-01-13 - Wywóz nieczystości płynnych i obornika z terenu Ogrodu Zoologicznego
Dodano: 2022-12-01 - Wykonanie dodatkowej dezynfekcji w budynkach Urzędu Miasta
Dodano: - Dodatkowa dezynfekcja
Dodano: - Dodatkowa dezynfekcja w budynkach Urzędu Miasta Poznania
Dodano: 2022-02-08