Przetargi.pl
Wywóz odpadów z Ratusza Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy Al. KEN 61 w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5457100 , fax. 022 5457291
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61 61
    02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5457100, fax. 022 5457291
    REGON: 01525964000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz odpadów z Ratusza Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy Al. KEN 61 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na : ZAKRES CZYNNOŚCI ORAZ WYKAZ ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z Wywozem odpadów z Ratusza Urzędu Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy przy al. KEN 61 w Warszawie. I. ZAKRES CZYNNOŚCI OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM - WYWÓZ ODPADÓW Wykonawca ustawi 4 nowe pojemniki typu Bóbr o pojemności 1100 litrów każdy w komorze śmietnikowej na poziomie -1 w garażu Urzędu, w tym jeden pojemnik oznakowany kolorem czerwonym przeznaczony na potrzeby selektywnej zbiórki odpadów surowcowych. Pojemniki będą użyczone Zamawiającemu bezpłatnie na czas obowiązywania Umowy. 1. Czynności wykonywane codziennie, tj. 5 razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku, lub inny dzień tygodnia w przypadku pracy Urzędu. 1.1. Opróżniane pojemników będzie odbywało się w dniach pracy Urzędu, w godzinach wskazanych przez Zamawiającego lub w inny dzień, o którym Wykonawca zostanie poinformowany z 3 - dniowym wyprzedzeniem faxem lub drogą elektroniczną. 1.2. Opróżnianie pojemników będzie następowało na poziomie -0- przed szlabanem i zjazdem do garażu podziemnego Urzędu. 1.3. Wykonawca zobowiązany jest przetransportować pojemniki rampą w celu opróżnienia, a następnie odstawić je na stałe ich miejsce, tj. do komory śmietnikowej. Długość rampy 22 m, 1.4. Sprzątanie nieczystości pozostałych po opróżnieniu pojemników. 2. Podczas wywozu odpadów należy: a) zwrócić szczególną uwagę na zachowanie wszelkich zasad bezpieczeństwa, aby nie wyrządzić szkód mienia Zamawiającego oraz osób trzecich 3. Po zakończeniu prac należy: a) skontaktować się z ochroną Ratusza lub wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego, w celu ewidencji odebranych odpadów, b) sprawdzić komorę śmietnikową, rampę oraz poziom -0-, czy są w należytym porządku i czystości, c) w razie konieczności usunąć zalegające odpady i sprzątnąć miejsca wymienione w ust.b. 4. Wykonawca zobowiązuje się do: a) utrzymania stałego kontaktu telefonicznego ze wskazanym przez Zamawiającego przedstawicielem w sposób wzajemnie uzgodniony w umowie, konieczność posiadania dziennego telefonu kontaktowego oraz sprawnego numeru faxu - pismo wysłane dwa razy w ciągu 1 godz. w przypadku niesprawnego faxu Wykonawcy uznaje się za doręczone, za tak samo za skuteczne doręczenie uznaje się przekazanie pisma pracownikowi Wykonawcy. b) terminowego przedkładania faktury VAT w ustalonych okresach, po wcześniejszym ustaleniu kwot na podstawie miesięcznych ewidencji odebranych odpadów, c) przestrzegania przepisów bhp, p.poż. i zabezpieczenia mienia, d) naprawy wyrządzonych szkód lub pokrycia kosztów ich usunięcia przez Zamawiającego lub firmę przez niego wynajętą, e) utrzymanie użyczonych pojemników w dobrym stanie i czystości. II. WYKAZ PRZEWIDZIANYCH POJEMNIKÓW NA ODPADY W OBIEKCIE URZĘDU M.ST. WARSZAWY DZIELNICY URSYNÓW PRZY AL. KEN 61 L.p. Typ pojemnika Ilość 1. Bóbr 1100 l na odpady niesegregowane/mieszane 3 2. Bóbr 1100 l na odpady segregowane/surowcowe 1 III. SZCUNKOWA ILOŚĆ OPRÓŻNIEŃ POJEMNIKÓW W OBIEKCIE URZĘDU M.ST. WARSZAWY DZIELNICY URSYNÓW PRZY AL. KEN 61 Miesiąc Szacunkowa ilość opróżnień Szacunkowa ilość opróżnianych pojemników mieszanych Szacunkowa ilość opróżnianych pojemników surowcowych Łączna szacunkowa ilość opróżnianych pojemników Styczeń 20 60 20 80 Luty 20 60 20 80 Marzec 23 69 23 92 Kwiecień 21 63 21 84 Maj 20 60 20 80 Czerwiec 21 63 21 84 Lipiec 22 66 22 88 Sierpień 22 66 22 88 Wrzesień 22 66 22 88 Październik 21 63 21 84 Listopad 20 60 20 80 Grudzień 23 69 23 92 RAZEM 255 765 255 1 020 Przedmiot postępowania nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów (dz. U. Nr 112, poz. 1206) Opis przedmiotu zamówienia według nazw i kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówienia: Główny przedmiot: 90511000-2 Usługi wywozu odpadów Dodatkowy przedmiot: 90500000-2 Usługi związane z odpadami 90512000-9 Usługi transportu odpadów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp oraz w art. 22 ust.1 pkt 4, w tym: 1.1. Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu, odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia (min. kod 20.03.03) lub zleci wykonanie obowiązku gospodarowania odpadami innemu posiadaczowi odpadów - zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 (Dz.U. nr 62 z 2001 r., poz. 628 z późn.zm.) 1.2. Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności określonej w art. 7 pkt. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. nr 132 z dnia 13 września 1996 r. poz 622 z późn. zm.) na odbiór od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych (min. kod 20.03.03). 1.3. Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie /1/ lub /0/, zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Do uzupełnień wymaganych dokumentów stosuje się zasady art.26 ust.3 ustawy - Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie /1/ lub /0/, zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Do uzupełnień wymaganych dokumentów stosuje się zasady art.26 ust.3 ustawy - Prawo zamówień publicznych 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów: 2.1. Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt 1. Ogłoszenia. Niniejsze oświadczenie winno być sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 3 do Ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego- www.ursynow.waw.pl lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 3A do Ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego - www.ursynow.waw.pl. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika. 2.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt 1. Ogłoszenia. 2.3. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt. 1 oraz 1.3. Ogłoszenia. 3. Wykonawcy zagraniczni składają dokument wymieniony w punkcie 2.2 Ogłoszenia zgodnie z wymogami określonymi w tym punkcie, bądź też tożsame odpowiedniki wymaganego dokumentu stosowane w kraju właściwym dla Wykonawcy potwierdzający, że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wyszczególniony powyżej dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1. Oświadczenie wymienione w pkt 2.1. w zakresie: art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie - przy czym w zakresie art. 22 ust.1 pkt 4 każdy z Wykonawców potwierdza z osobna, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, natomiast w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Wykonawcy potwierdzają wspólnie (tj. przez umocowanego Pełnomocnika), iż określone przez Zamawiającego warunki spełniają razem. 4.2. Dokument wymieniony w pkt 2.2 winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić spełnianie warunku, którego dotyczy. 4.3. Dokument wymieniony w pkt 2.3. winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby potwierdzić łączne spełnianie warunku, którego dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach