Przetargi.pl
Wywóz odpadów o kodach 200301 (zmieszane odpady komunalne) oraz segregowanych w sposób selektywny o kodach 150107 (opakowania szklane) oraz 150102 (opakowania z tworzyw sztucznych) z terenu Szkoły Policji w Słupsku wraz z przyjęciem ich na składowisko odpadów.

Szkoła Policji w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Kilińskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 47 74 37 201, , fax. +48 47 74 37 372
  • Data zamieszczenia: 2020-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Policji w Słupsku
    ul. Kilińskiego 42
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 47 74 37 201, , fax. +48 47 74 37 372
    REGON: 77070295800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolapolicji.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła Policji

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz odpadów o kodach 200301 (zmieszane odpady komunalne) oraz segregowanych w sposób selektywny o kodach 150107 (opakowania szklane) oraz 150102 (opakowania z tworzyw sztucznych) z terenu Szkoły Policji w Słupsku wraz z przyjęciem ich na składowisko odpadów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest wywóz odpadów o kodach 200301 (zmieszane odpady komunalne) oraz segregowanych w sposób selektywny o kodach 150107 (opakowania szklane) oraz 150102 (opakowania z tworzyw sztucznych) z terenu Szkoły Policji w Słupsku wraz z przyjęciem ich na składowisko odpadów. 2. Odbiór odpadów będzie odbywał się każdorazowo na podstawie zawiadomień kierowanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, w formie pisemnej e-mail lub faksem określających terminy usług, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od momentu wysłania zawiadomienia. W przypadku zgłoszenia wywozu odpadów w piątek termin 24 godzin wydłuża się do najbliższego dnia roboczego. 3. Wykonawca będzie świadczyć usługi własnym środkiem transportu. 4. Wykonawca musi posiadać aktywny wpis w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (numer rejestrowy BDO) nadany na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2010 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 poz.797, 875). 5. Wykonawca musi posiadać własne składowisko odpadów lub zawartą umowę z właścicielem składowiska odpadów na składowanie odpadów stałych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia w miejscach wskazanych przez zamawiającego zgodnie z poniższą tabelą, odpowiedniej ilości pojemników na odpady. Czynność tą wykonawca powinien zrealizować najpóźniej w dniu zawarcia umowy. L.p. Miejsce ustawienia Typ pojemnika Ilość 1 ul. Kilińskiego 42 pojemnik kontenerowy o pojemności 10 m3 (odpady komunalne) 2 2 pojemnik kontenerowy o pojemności 6 m3 (odpady komunalne) 1 3 pojemnik MGB do składowania tworzyw sztucznych o pojemności 1,1 m3 10 4 pojemnik do składowania szkła o pojemności 1,5 m3 2 5 ul. Zamiejska 30 (strzelnica) pojemnik prostokątny o pojemności 1,1 m3 (odpady komunalne) 3 6 pojemnik do składowania szkła o pojemności 1,5 m3 1 7 pojemnik MGB do składowania tworzyw sztucznych o pojemności 1,1 m3 1 8 ul. Zamiejska 22 (park samochodowy) pojemnik prostokątny o pojemności 1,1 m3 (odpady komunalne) 2 9 pojemnik do składowania szkła o pojemności 1,5 m3 1 10 pojemnik MGB do składowania tworzyw sztucznych o pojemności 1,1 m3 1 7. Wykonawca zobowiązany jest do mycia i dezynfekowania pojemników na odpady nie rzadziej niż raz w miesiącu w terminie od 1 kwietnia do 30 września, a w pozostałym okresie każdorazowo w przypadku, kiedy zajdzie taka potrzeba. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia własnych pojemników na odpady typu jak wymienione niżej lub równoważne, o zbliżonej lecz nie mniejszej pojemności: 1) pojemnik kontenerowy o pojemności 10 m3 (odpady komunalne) - szt. 2, 2) pojemnik kontenerowy o pojemności 6 m3 (odpady komunalne) - szt. 1, 3) pojemnik prostokątny o pojemności 1,1 m3 (odpady komunalne) - szt.5, 4) pojemnik MGB do składowania tworzyw sztucznych o pojemności 1,1 m3 - szt. 12, 5) pojemnik do składowania szkła o pojemności 1,5 m3 - szt. 4. 9. Wykonawca zapewni załadunek odpadów, tak aby zapobiegać ich rozsypaniu. W przypadku rozsypania się odpadów podczas załadunku wykonawca zobowiązuje się do ich uprzątnięcia. 10. Ponadto w ramach usługi wywozu odpadów wykonawca zobowiązany jest do: 1) pozostawiania na stanowisku pojemników całkowicie opróżnionych, 2) ustawienia pojemników na właściwe miejsce po ich opróżnieniu, 3) niezwłocznego, ale nie później niż w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia, dokonania wymiany na swój koszt pojemników zużytych w wyniku bieżącej eksploatacji, 4) usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu, z przyczyn od niego zależnych, 5) ponoszenia całkowitej odpowiedzialności za wywóz odpadów do miejsca na ten cel przeznaczonego – składowiska odpadów, 6) uzyskania po każdorazowym wywozie odpadów potwierdzenia ich wywozu od osoby upoważnionej przez zamawiającego na karcie przekazania odpadów stanowiącej załącznik do faktury, 7) przekazania zamawiającemu miesięcznych raportów zawierających: a) ilości odebranych odpadów zmieszanych (Mg), b) ilości odebranych odpadów opakowań szklanych (Mg), c) ilości odebranych odpadów tworzyw sztucznych (Mg). 8) świadczenia usług zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w tym : a) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1219), b) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1439), c) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 797, 875), d) przepisami prawa miejscowego w zakresie wywozu i utylizacji nieczystości stałych, m.in. w zakresie dotyczącym wywozu nieczystości i korzystania ze składowisk odpadów, obowiązującego na terenie miasta, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie. 11. Zamawiający zobowiązuje się używać pojemników zgodnie z ich przeznaczeniem. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości pojemników na odpady oraz miejsca ich ustawienia w stosunku do określonej w momencie zawarcia umowy pod warunkiem zachowania aktualnych cen jednostkowych za wywóz odpadów określonych w umowie. 13. Prognozowana ilość wywozu odpadów w okresie trwania umowy: 1) zmieszane odpady komunalne kod 200301 – 1400 m3 , 2) segregowane w sposób selektywny kod 150102 (opakowania z tworzyw sztucznych) – 600 m3 3) segregowane w sposób selektywny kod 150107 (opakowania szklane) – 50 m3. 14. Przedmiot zamówienia określony jest we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV pod kodem 90511000–2 - usługi wywozu odpadów. 15. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. 16. Wymagania związane z realizacją zamówienia dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zamawiający wymaga aby czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj. kierowanie pojazdami przeznaczonymi do wywozu odpadów, obsługa załadunku odpadów do pojazdów, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). 2) Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest przedstawić zamawiającemu oświadczenie wystawione odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę o zatrudnieniu pracowników o których mowa w pkt. 1 na podstawie stosunku pracy oraz aktualizować taką informację w trakcie realizacji umowy, składając zamawiającemu przed skierowaniem pracownika do wykonywania prac każdorazowo oświadczenie o zatrudnieniu pracownika na podstawie stosunku pracy wraz ze wskazaniem pracodawcy będącego wykonawcą lub podwykonawcą. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia ww. osób na każdym etapie realizacji umowy. 4) Na żądanie zamawiającego, wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania na podstawie stosunku pracy ww. osób i przedłożyć niezwłocznie do wglądu kopie umów o pracę, o które zawnioskuje zamawiający lub kopie druku ZUS RCA. Wykonawca przedstawiając dokumenty powinien przekazać je w sposób nie naruszający przepisów dot. ochrony danych osobowych (tj. dokumenty powinny mieć odpowiednio zakryte, wymazane dane, które nie są niezbędne do potwierdzenia formy zatrudnienia np. w zakresie adresu osoby fizycznej, jej wynagrodzenia itp.). 5) W razie powzięcia wątpliwości co do prawdziwości informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 2, zamawiający uprawniony jest do wystąpienia do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli w zakresie prawidłowości podstawy zatrudnienia pracownika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać: – wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010), prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów z określeniem rodzaju odbieranych odpadów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, – zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 797, 875) lub udokumentowane zwolnienie z obowiązku posiadania takiego zezwolenia, – aktywny wpis w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (numer rejestrowy BDO) nadany na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2010 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 poz.797, 875).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach