Przetargi.pl
Wywóz odpadów komunalnych z terenu Gminy Tymbark w latach 2010 - 2011.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-650 Tymbark, ul. Podłopień 276
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 3325 343 , fax. 0-18 3325 343
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Podłopień 276 276
    34-650 Tymbark, woj. małopolskie
    tel. 0-18 3325 343, fax. 0-18 3325 343
    REGON: 00124765900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Komunalny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz odpadów komunalnych z terenu Gminy Tymbark w latach 2010 - 2011.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje odbiór odpadów komunalnych pochodzących z: -gospodarstw domowych, -gminnych placówek oświatowych oraz transport odebranych odpadów do miejsc segregacji, odzysku lub unieszkodliwienia. Odbiorem objęte zostaną: -odpady komunalne -odpady wielkogabarytowe, w tym: zużyty wielkogabarytowy sprzęt elektryczny i elektroniczny AGD, opony. Dane dotyczące Gminy Tymbark, istotne z punktu widzenia zamówienia: Liczba sołectw: 5 Nazwy sołectw wraz z liczbą mieszkańców - Tymbark - 2836 - Zamieście - 787 - Piekiełko - 754 - Zawadka - 438 - Podłopień - 1543 Łączna liczba mieszkańców gminy - 6358 mieszkańców. Szacunkowa ilość odpadów koniecznych do odebrania w ciągu dwóch lat. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych odebranych od gospodarstw domowych oraz gminnych placówek oświatowych oraz z wyznaczonych miejsc łącznie (z wyjątkiem odpadów wielkogabarytowych): 2 600 t (szacunkowe proporcje). Szacunkowa ilość odpadów komunalnych wielkogabarytowych odbieranych od gospodarstw domowych: 100 t. Zakres usług. Odbiór odpadów komunalnych: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór odpadów z kontenerów znajdujących się na terenie Gminy Tymbark oraz transport odpadów do miejsca segregacji, w celu uzyskania i przekazania do odzysku surowców wtórnych w postaci: szkła, tworzyw sztucznych i metalu, papieru i kartonu, w tym odpadów opakowaniowych - z zachowaniem przepisów o gospodarowaniu odpadami. Odbiór odpadów wielkogabarytowych i niebezpiecznych: Odbiór odpadów wielkogabarytowych z gospodarstw domowych z częstotliwością 2 razy w ciągu roku (miesiące: kwiecień-maj, październik-listopad). Odbiór odpadów wystawionych na pobocza dróg przebiegających przez tereny zabudowane oraz transport odpadów do miejsca unieszkodliwiania /odzysku - z zachowaniem przepisów o gospodarowaniu odpadami. Odbiór oddzielnie gromadzonych przez mieszkańców odpadów niebezpiecznych z częstotliwością 2 razy w ciągu roku (miesiące: kwiecień-maj, październik-listopad). Odbiór odpadów w przystosowanych workach plastikowych, wystawionych na pobocza dróg przebiegających przez tereny zabudowane oraz transport odpadów do miejsca unieszkodliwiania (składowisko odpadów niebezpiecznych)/ odzysku/ dalszej segregacji - z zachowaniem przepisów (o gospodarowaniu odpadami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy (art.22 ustawy PZP): a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - umowa, porozumienie gwarantujące odbiór odpadów stałych na składowisku, lub składowiskach na rzecz Zamawiającego. - zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity - Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późniejszymi zmianami.) - zezwolenie na transport odpadów komunalnych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628 - z późn. zmianami), - zezwolenie na prowadzenie działalności wywozu śmieci i odpadów, unieszkodliwiania odpadów z terenu Gminy Tymbark (decyzja Wójta Gminy Tymbark). - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków z datą wydania nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu z datą wydania nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. - wykaz usług o podobnym charakterze w przeciągu ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), potwierdzone referencjami z których wynika, iż świadczyli z należytą starannością przynajmniej dwie podobne usługi w okresie nie krótszym niż przez 1 rok każda. W przypadku oferentów wnoszących wspólną ofertę referencje przedstawione przez poszczególnych wspólników będą sumowane. - wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jakim dysponują (załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawca powinien udokumentować posiadanie lub dysponowanie w/w sprzętu oraz dołączyć dowody rejestracyjne wraz aktualnymi badaniami technicznymi (dla pojazdów). Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował. - informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w ofercie. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp,lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert (art. 26 ust. 3 ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tymbark.pl (zakładka Przetargi ZGKiM)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach