Przetargi.pl
Wywóz nieczystości z Komendy Miejskiej Policji w Piekarach Śląskich.

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002055 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002055, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości z Komendy Miejskiej Policji w Piekarach Śląskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wywóz odpadów komunalnych nie segregowanych z częstotliwością jeden raz w tygodniu z Komendy Miejskiej Policji w Piekarach Śląskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: a)wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z art. 24 Ustawy PZP. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, warunki formalne określone w art. 24 ustawy PZP musi spełniać każdy z członków konsorcjum. Jeżeli jeden z nich nie spełnia chociażby jednego warunku, całe konsorcjum będzie wykluczone z ubiegania się o zamówienie publiczne b)Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadają niezbędny i w pełni sprawny sprzęt umożliwiający wykonanie zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj.: posiadają zezwolenie o którym mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach ( Dz. U. 2005r Nr 236, poz. 2008 ) na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości za wyjątkiem gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących na obszarze własnej gminy działalność będącej przedmiotem zamówienia, z zastrzeżeniem, iż muszą one spełniać warunki wymagane przy udzielaniu takich zamówień. posiadają ważną licencję o której mowa w art. 5 lub zaświadczenie o którym mowa w art. 33 Ustawy z dnia 6 września 2001 r o transporcie drogowym ( Dz. U. 2001 nr 125 poz. 1371 z późn. zmianami) uprawniających - zezwalających do wykonania przewozu (transportu) odpadów komunalnych 3.Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ustawy. Oferta wykonawcy, której treść nie będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ustawy prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej - dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. b) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) Zezwolenie o którym mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach ( Dz. U. 2005r Nr 236, poz. 2008 ) na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości za wyjątkiem gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących na obszarze własnej gminy działalność będącej przedmiotem zamówienia, z zastrzeżeniem, iż muszą one spełniać warunki wymagane przy udzielaniu takich zamówień. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. d) Aktualną ważną licencję o której mowa w art. 5 lub aktualne ważne zaświadczenie o którym mowa w art. 33 Ustawy z dnia 6 września 2001 r o transporcie drogowym ( Dz. U. 2001 nr 125 poz. 1371 z późn. zmianami) uprawniających - zezwalających do wykonania przewozu (transportu) odpadów komunalnych. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. e) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w druku (formularz ofertowy), który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Podpisanie druku (formularz ofertowy) przez uprawomocnionego przedstawiciela wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełnienia warunków, f) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. a), składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; g) Jeżeli w kraju pochodzenia* osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. a) zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. h) Dokumenty, o których mowa w pkt f) i pkt g) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. i) przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określone w niniejszym punkcie SIWZ zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Dopiero łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. 2. Inne oświadczenia i dokumenty , które należy przedłożyć wraz z ofertą a)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń - na formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. b)Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku spółki cywilnej, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty do umowy spółki cywilnej (w przypadku gdy wszyscy wspólnicy spółki cywilnej podpiszą ofertę wraz z pozostałymi oświadczeniami i dokumentami dołączenie pełnomocnictwa nie jest konieczne). Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3.Pozostałe wymagania zamawiającego dot. składanych dokumentów a)Dokumenty wyszczególnione w punktach 1 i 2 muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy) a z ich treści musi wynikać, że obowiązują w dniu złożenia ofert tj. że wydane przez uprawnione organy decyzje, licencje i inne dokumenty mówiące o nabyciu określonych uprawnień (np. licencja na transport drogowy rzeczy) nie zostały cofnięte, uchylone bądź nie wygasły. b)Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. c)W przypadku nie złożenia wymienionych dokumentów zamawiający wykluczy wykonawcę zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 Ustawy PZP. d)Zamawiający może zażądać od wykonawcy dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu co do których wykonawca złożył oświadczenie o którym mowa w art. 24 Ustawy PZP, a także innych dokumentów uprawniających do wykonania określonego w niniejszej specyfikacji zamówienia, jeżeli ustawy i inne odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. UWAGA: *kraj pochodzenia: zdefiniowano w ustawie z dnia 13.06.2003 o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej ( Dz. U. z 2003 r. nr 128 poz. 1176 z późn. zmianami ). Zgodnie z art. 2 pkt. 9 cytowanej ustawy, krajem pochodzenia jest państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić, lub, który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje. Tym samym Zamawiający wymagając złożenia odpowiedniego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia danej osoby, będzie brał pod uwagę państwo, którego obywatelstwo posiada dana osoba. Dopiero wtedy, gdy nie da się ustalić obywatelstwa lub gdy taka osoba nie posiada obywatelstwa żadnego państwa, będzie brane pod uwagę państwo, w którym stale zamieszkuje.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach