Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba ogłasza przetarg
- Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 62
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3934100 , fax. 032 3934141
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba
ul. Bytomska 62 62
41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
tel. 032 3934100, fax. 032 3934141
REGON: 00086830700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.urazowka.piekary.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Szwy chirurgiczne i staplery - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa szwów chirurgicznych i staplerów zgodnie z wymaganiami zamawiającego i załącznikiem nr 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 11 pakietów zgodnie z załącznikiem nr 2, na które można składać oferty oddzielnie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411214
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2007r nr 223 poz 1655 oraz z 2008 nr 171 poz 1058 )- o udzielenie powyższego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy , którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu wykonawcy złożą odpowiednie dokumenty i oświadczenia opisane w następnym punkcie siwz. Ocena zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Uwaga: Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązani są przedłożyć dokumenty zgodnie z dyspozycją § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia należy załączyć następujące dokumenty: 2.1 Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i przynajmniej w 50 % wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wymagana przynajmniej 1 dostawa na co najmniej 50% wartości pakietu, o który wykonawca się ubiega. 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 3.1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000.-zł. 4. W celu potwierdzenia , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy złożyć następujące dokumenty: 4.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 5. W celu potwierdzenia, że dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy dołączyć następujące dokumenty: 5.1 Próbkę asortymentu dla każdej pozycji z pakietu o który oferent się ubiega wraz z oznakowaniem i instrukcją użytkowania oraz katalogiem w języku polskim (lub w obcym ze stosownym uwierzytelnionym tłumaczeniem). 5.2 Oświadczenie o posiadaniu przez oferowane wyroby oznakowania CE.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urazowka.piakary.pl/public/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH 2
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa nici oraz materiałów szewnych dla potrzeb CPiT w Bystrej
Dodano: 2016-07-06 - DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa materiałów szewnych
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa materiałów szewnych, siatek chirurgicznych i innych produktów stosowanych do zamykania ran oraz innych wyrobów medycznych
Dodano: 2016-05-11 - Dostawy materiałów szewnych
Dodano: 2016-04-15 - Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów szewnych.
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa nici chirurgicznych - powtórka
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa materiałów szewnych
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa igieł i materiałów szewnych dla SP ZOZ MSW w Katowicach Nr ref. 05/16
Dodano: 2016-03-08