Przetargi.pl
Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu

Zarząd Nieruchomości Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. B. Chrobrego 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4168745 , fax. 077 4045059
  • Data zamieszczenia: 2010-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomości Miejskich
    ul. B. Chrobrego 32 32
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 4168745, fax. 077 4045059
    REGON: 16001116900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu nieczystości stałych z nieruchomości zarządzanych przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 1do wzoru umowy. Przedmiot zamówienia nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, budowlanych i tzw. odpadów wielkogabarytowych. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) wywozu nieczystości z miejsc określonych w Załączniku nr 1, z częstotliwością zapobiegającą przepełnianiu pojemników, określoną w harmonogramie określającym dni tygodnia, w których odpady będą wywożone, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej umowy, do Zakładu Gospodarowania Odpadami w miejscowości Gać. Harmonogram wywozu odpadów zostanie sporządzony przez Wykonawcę i przekazany Zamawiającemu w terminie 14 dni od zawarcia umowy, pod rygorem odstąpienia od niej z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2) dostarczenia pojemników do zbiórki odpadów i ustawienia ich w miejscach wyznaczonych dla poszczególnych nieruchomości, zgodnie z załącznikiem nr 1 w terminie 48 godzin od zawarcia niniejszej umowy. Pojemniki winny odpowiadać potrzebom określonym w załączniku nr 1, winny spełniać wymogi bezpieczeństwa, a także winny być zaopatrzone w szczelną pokrywę zaopatrzoną w zamknięcie na klucz ( jeden wzór dla wszystkich pojemników ) oraz oznakowane w następujący sposób: - adres budynku ( budynków), - Zarządca ( ZNM ), Wykonawca ma obowiązek oznakować pojemniki na odpady w sposób opisany powyżej w ciągu 14 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy, pod rygorem odstąpienia od niej przez Zamawiającego z winy leżącej po stronie Wykonawcy, 3) niezwłocznego naprawiania ( w tym zamknięć ) i uzupełniania pojemników w przypadku ich uszkodzenia lub zaginięcia oraz ich wymiany zgodnie z okresem używalności, przy czym Zamawiający nie odpowiada za uszkodzenia lub zaginięcie pojemników, 4) bieżącego sprzątania miejsc składowania odpadów oraz miejsc zaśmieconych przy załadunku nieczystości stałych i zbierania wszystkich odpadów w obrębie śmietnika, z wyłączeniem odpadów nie będących przedmiotem niniejszej umowy, 5) okresowego, przynajmniej 1 raz w kwartale mycia i przeprowadzania dezynfekcji pojemników, a w okresie od maja do października- 1 raz w miesiącu. 6) nie dopuszczania do przepełnienia pojemników, 7) wykazania pełnej dyspozycyjności w odniesieniu do terminowości wywozu nieczystości, w szczególności w okresach przed i po dniach wolnych od pracy (weekendy, święta, tzw. długie weekendy). W celu zapewnienia selektywnej zbiórki odpadów Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, które zostaną posadowione w tych samych miejscach, co pojemniki na odpady mieszane, w terminie 14 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy : a) przeznaczonych na surowce wtórne ( np. papier, tektura ), b) opakowania z tworzyw sztucznych i metali, c) opakowań ze szkła białego i kolorowego. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług zgodnie z obowiązującymi przepisami, którymi na dzień zawarcia umowy są m.in.: - ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r.Nr 236 poz. 2008 z późn. zm.) - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 30 grudnia 2005r. w sprawie szczegółowego sposobu określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia (Dz. U. z 2006r. Nr 5 poz. 33) - Uchwała Rady Miejskiej w Brzegu w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Brzegu ( Nr XLIX/393/06 z 31.03.2006r. i Nr LV/463/06 z dnia 23.10.2006r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.znmbrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach