Przetargi.pl
Wywóz nieczystości stałych oraz zbiórka surowców wtórnych z zasobów mieszkaniowych Słupskiego TBS zlokalizowanych przy ulicach Fałata i Szafranka w Słupsku.

Słupskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Fałata 11
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8456091, 605 089555 , fax. 059 8456091
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Słupskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
    ul. Fałata 11 11
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8456091, 605 089555, fax. 059 8456091
    REGON: 77090445500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stbs.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości stałych oraz zbiórka surowców wtórnych z zasobów mieszkaniowych Słupskiego TBS zlokalizowanych przy ulicach Fałata i Szafranka w Słupsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych oraz zbiórki surowców wtórnych z zasobów mieszkaniowych Słupskiego TBS zlokalizowanych przy ulicach Fałata i Szafranka w Słupsku. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Wywóz nieczystości stałych (odpadów komunalnych) z zasobów mieszkaniowych Słupskiego TBS przy ul . Fałata. i Szafranka w Słupsku z częstotliwością zapobiegającą przepełnieniu pojemników, lecz nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu. Objęta postępowaniem usługa obejmuje: a) usuwanie zgromadzonych nieczystości stałych (odpadów komunalnych ) z częstotliwością zapobiegającą przepełnieniu pojemników, lecz nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu. b) ustawienie pojemników w formie dzierżawy - pojemniki typ: SM-1100 - 18 szt. c) mycie i dezynfekcja pojemników w okresie letnim obligatoryjnie raz w miesiącu w okresie od 1 maja do 30 września w każdym roku obowiązywania umowy, oraz (awaryjnie) w miarę potrzeb w niemożliwych do przewidzenia sytuacjach, na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. (mycie za pomocą myjni przystosowanej do tego typu pojemników) d) naprawa pojemników uszkodzonych wskutek eksploatacji, lub uszkodzonych z winy Wykonawcy. e) oczyszczanie miejsca zanieczyszczonego przy załadunku odpadów na pojazd f) przy wywozie nieczystości usuwanie wszystkich odpadów komunalnych zgromadzonych na placu gospodarczym obok pojemników. 2.2. Selektywna zbiórka odpadów poprzez ustawienie pojemników na surowce wtórne (papier, szkło, plastyk) i bezpłatny ich wywóz. - 3 komplety pojemników. 2.3. Wywóz odpadów wielkogabarytowych po zgłoszeniu telefonicznym Zamawiającego w ciągu 2 dni. 2.4. Zamawiający przewiduje ustawienie: a) przy ul. Fałata: - 7 szt. pojemników typu SM - 1100 - 2 komplety pojemników do selektywnej zbiórki odpadó b) przy ul. Szafranka: - 11 szt. pojemników typu SM - 1100 - 1 komplet pojemników do selektywnej zbiórki odpadów Pojemniki zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2.5. Zamawiający 1 raz na kwartał danego roku ( najpóźniej do dnia 10 miesiąca rozpoczynającego kwartał ) dostarczy na piśmie do Wykonawcy informację o ilości osób na poszczególnych osiedlach, tj. ilość mieszkańców i ilość osób zatrudnionych w lokalach usługowych. 2.6. Na dzień ogłoszenia przetargu w zasobach mieszkaniowych Słupskiego TBS zamieszkuje 993 mieszkańców. W lokalach usługowych zatrudnionych jest 41 osób. 2.7. Zamawiający przewiduje zwiększenie ilości lokatorów o około 175 w związku, z planowanym oddaniem do użytku w listopadzie 2009 r. 68 mieszkań w budynkach mieszkalnych przy ul. Narutowicza w Słupsku. 2.8. We wrześniu 2011 r. Zamawiający przewiduje oddanie do użytku 100 mieszkań w budynkach mieszkalnych przy ul. Szafranka w Słupsku tj. około 255 mieszkańców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają wymagania określone w art. 22 prawa zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - spełniają następujące wymagania dodatkowe : - zobowiązują się do składowania odpadów komunalnych tylko i wyłącznie na wysypisku śmieci w miejscowości Bierkowo k/Słupska, - dysponują własnym sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj: * minimum dwa sprawne dopuszczone do ruchu samochody bezpylne, * minimum dwa sprawne dopuszczone do ruchu pojazdy z żurawikiem przystosowane do wywozu odpadów ze zbiórki selektywnej, * minimum jeden samochód z urządzeniami przystosowanymi do mycia i dezynfekcji pojemników. oraz spełnią wszystkie wymagania określone w niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązani są wraz z ofertą złożyć: 1. Wypis z Sądu Gospodarczego-Wydziału Rejestrowego lub Krajowego Rejestru Sądowego (dla spółek prawa handlowego), lub aktualny dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej (pozostałe podmioty). Za ważny przyjmuje się dokument wystawiony lub potwierdzony przez organ wystawiający nie wcześniej niż sześć miesięcy od terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o wywiązaniu się z obowiązku opłacania podatków związanych z działalnością Wykonawcy . Za ważny przyjmuje się dokument wystawiony nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie ZUS-u o wywiązywaniu się z obowiązku opłacania składek na ubezpieczenie społeczne. Za aktualny przyjmuje się dokument wystawiony nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Informacja z Centralnego Rejestru Skazanych na temat karalności Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca jest : - osobą prawną - informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz, - spółka jawna - informacja winna dotyczyć aktualnych wszystkich wspólników spółki, - spółka partnerska - informacja winna dotyczyć aktualnych partnerów i członków zarządu spółki, - spółka komandytowa lub spółka komandytowo-akcyjna - informacja winna dotyczyć aktualnych komplementariuszy spółki. 5. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o podmiocie zbiorowym.(Artykuł 24 ust. 1 Pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych) 6. Polisa lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Aktualną ważną umowę z miejskim składowiskiem śmieci w miejscowości Bierkowo na przyjęcie stałych odpadów komunalnych , lub oświadczenie że jest właścicielem składowiska. 8. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone na załączniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków. 9. Wypełniony formularz OFERTY zawierający oferowaną cenę wraz z oświadczeniami sporządzony na załączniku Nr 1. 10. Kserokopię o nadaniu Wykonawcy numerów REGON oraz NIP. 11. Podpisany WZÓR UMOWY załącznik Nr 3. 12. Udokumentowany wykaz sprzętu wymaganego do realizacji przedmiotu zamówienia. ( dowód rejestracyjny i karta pojazdu) 13. Wykaz wykonywanych usług dotyczących wywozu nieczystości w okresie trzech lat tj: w latach 2006,2007, 2008 wraz z dokumentami potwierdzającymi że usługi zostały wykonane należycie. W wykazie powinny być zawarte informacje o Zamawiającym, miejsce gdzie usługa była wykonywana i określenie wartości wykonanej usługi. Uwaga. Dołączone dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną przez Wykonawcę do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stbs.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach