Przetargi.pl
Wywóz nieczystości stałych oraz utrzymanie czystości i porządku w zasobach komunalnych Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Lubinie

Zarząd Cmentarzy Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Zacisze 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 84 22 069 , fax. 076 84 22 069
  • Data zamieszczenia: 2011-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Cmentarzy Komunalnych
    ul. Zacisze 1 1
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 84 22 069, fax. 076 84 22 069
    REGON: 39024638000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości stałych oraz utrzymanie czystości i porządku w zasobach komunalnych Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Lubinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych oraz utrzymanie czystości i porządku w zasobach komunalnych Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Lubinie zgodnie z poniższymi warunkami. 2. Szczegółowe warunki a) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia odpowiedniej ilości pojemników, kontenerów, koszy ulicznych i sprzętu niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia b) Na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania Wykonawca musi zabezpieczyć minimum 8 kontenerów 8 m3 , 150 pojemników 1100 litrów, 5 koszy ulicznych, zamiatarki - szt. 2 oraz pojazdy do zimowego utrzymania - szt. 2 c) Ww. ilości kontenerów i pojemników mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. W sytuacji zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na dodatkowe pojemniki i kontenery, Wykonawca zobowiązany jest do ich dostarczenia: w dniu zgłoszenia jeżeli nastąpiło ono do godz. 10.00; następnego dnia od zgłoszenia, jeżeli nastąpiło ono po godz. 10.00 d) Przewidywana do wywozu ilość odpadów komunalnych w okresie obowiązywania umowy wynosi 1.800 m3 e) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów każdego dnia tygodnia, nie wyłączając dni świątecznych i innych dni wolnych od pracy, jednak dopiero po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia wywozu odpadów w ilości większej niż jeden raz dziennie f) Do wymaganego niezwłocznego wykonania usługi wywozu odpadów Wykonawca przystąpi w okresie nie dłuższym niż 30 minut od zgłoszenia g) Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia koszy ulicznych w miejsca wskazane przez Zamawiającego w ilości 5 szt. oraz cyklicznego, obligatoryjnego (bez zgłoszenia przez Zamawiającego) opróżniania wszystkich koszy znajdujących się w zasobach Zamawiającego (wraz z koszami, które podstawione zostaną w wyniku przedmiotowego postępowania - łącznie w ilości 9 szt.) z częstotliwością: -w okresie od momentu podpisania umowy do marca: jeden raz dziennie w godzinach od 7.00 do 8.00, -w okresie od kwietnia do grudnia: dwa razy dziennie w godzinach: od 7.00 do 8.00 oraz od 15.00 do 16.00 Łączna przewidywana ilość opróżnień koszy ulicznych - 626 Wykonawca zobowiązany jest do opróżniania koszy każdego dnia tygodnia, nie wyłączając dni świątecznych i innych dni wolnych od pracy h) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania mycia i dezynfekcji pojemników odpowiednimi środkami (w miejscu ich podstawienia) oraz kontenerów o pojemności od 3 m3 do 12 m3 (poza miejscem ich lokalizacji) i) Mycie i dezynfekcja, o których mowa w powyższym pkt., wykonywane będą obligatoryjnie, cyklicznie z następującą częstotliwością: w okresie od maja do października: 1 raz w miesiącu Mycie i dezynfekcja wykonywane będą w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, a ich realizacja musi zostać potwierdzona przez Zamawiającego w protokole odbioru j) Wykonawca zrealizuje usługi mechanicznego, uzupełniająco ręcznego, zamiatania terenów administrowanych przez Zamawiającego (cmentarz komunalny w Lubinie ul. Zacisze 1, cmentarz komunalny w Lubinie ul. Cmentarna 1) po każdorazowym zgłoszeniu przez Zamawiającego: w dniu zgłoszenia jeżeli nastąpiło ono do godz. 10.00; następnego dnia od zgłoszenia, jeżeli nastąpiło ono po godz. 10.00. Przewidywana ilość godzin mechanicznego, uzupełniająco ręcznego, zamiatania w okresie obowiązywania umowy wynosi 105 godzin. Realizacja usług zamiatania musi zostać potwierdzona przez Zamawiającego w protokole odbioru k) Wykonawca zrealizuje usługi zimowego utrzymania, polegające na odśnieżaniu, płużeniu, posypywaniu mieszanką piaskowo-solną terenów administrowanych przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje 125 godzin pracy sprzętu do zimowego utrzymania oraz zużycie mieszanki piaskowo - solnej na poziomie 70 ton w okresie obowiązywania umowy l) Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia czynności zimowego utrzymania określonych w powyższym pkt. w terminie nie dłuższym niż 30 minut od zgłoszenia przez Zamawiającego. Realizacja usług zimowego utrzymania musi zostać potwierdzona przez Zamawiającego w protokole odbioru m) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług zimowego utrzymania każdego dnia tygodnia, nie wyłączając dni świątecznych i innych dni wolnych od pracy n) Zamawiający musi mieć możliwość zgłaszania zapotrzebowania na usługi zimowego utrzymania przez całą dobę, Wykonawca zobowiązany jest zatem do pełnienia całodobowego dyżuru dyspozytora oraz kierowców sprzętu do odśnieżania, płużenia i posypywania materiałem uszorstniającym Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu i ilości zamawianych usług Zamawiający zastrzega możliwość zamiennego stosowania usług Wykonawca nie będzie miał prawa dochodzenia roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu ograniczenia rodzajów i/lub ilości zamawianych usług będących przedmiotem niniejszego postępowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach