Przetargi.pl
Wywóz nieczystości stałych komunalnych i segregowanych oraz odpadów wielkogabarytowych z terenu nieruchomości zabudowanych budynków wielorodzinnych, targowicy miejskiej i bazy ZGKiM w Stąporkowie na rok 2010

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-220 Stąporków, Piłsudskiego 132A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 37 42 090
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Piłsudskiego 132A 132A
    26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 37 42 090
    REGON: 29001192900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości stałych komunalnych i segregowanych oraz odpadów wielkogabarytowych z terenu nieruchomości zabudowanych budynków wielorodzinnych, targowicy miejskiej i bazy ZGKiM w Stąporkowie na rok 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Wywóz nieczystości stałych komunalnych i segregowanych oraz odpadów wielkogabarytowych z terenu nieruchomości zabudowanych budynków wielorodzinnych, targowicy miejskiej i bazy ZGKiM w Stąporkowie: w naszych zasobach zamieszkuje na dzień 31.10.2009 r - 1669 osób odpadów stałych z targowicy miejskiej, bazy jest około - 120 m3 na rok odpadów wielkogabarytowych jest około - 100 m3 na rok / odpady wielkogabarytowe to min.wersalki, fotele, okna, pralki, lodówki/ 2.Usługi wymienione w pkt 1 realizowane będą przy wykorzystaniu pojemników na gromadzenie odpadów segregowanych będących własnością Zleceniobiorcy. 3.Zleceniobiorca ustali ze Zleceniodawcą ilość pojemników oraz miejsce ich ustawienia/ około 60 pojemników min L-1100/ 4.Zakres usług o których mowa w pkt 1 przewiduje odbiór, transport i utylizację odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1.Składana oferta powinna być sporządzona na formularzu oferty wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji. Oferta oraz wszelkie oświadczenia składane przez dostawcę powinny być podpisane przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do składania oświadczeń woli w jego imieniu. 2.W przypadku, gdy Wykonawca dołączy jako załączniki do oferty kopie dokumentów, kopie te muszą być potwierdzone za zgodność przez co najmniej jedną osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu dostawcy. 3.Formularz oferty wraz ze stanowiącymi jego integralną część załącznikami zostanie wypełniony przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej Specyfikacji, bez dokonywania w nim zmian. 4.Wykonawca złoży tylko jedną ofertę, zawierającą jednoznacznie opisaną propozycję. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych. Złożenie większej liczby ofert lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty wariantowe zostaną odrzucone. 6.Ofertę należy sporządzić w języku polskim, na maszynie, komputerze lub czytelnym pismem ręcznym (długopisem lub nieścieralnym atramentem). Jeżeli do oferty dołączane są dokumenty w językach obcych to należy załączyć dodatkowo ich tłumaczenia sporządzone przez tłumacza przysięgłego. 7.Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 8.Oferta powinna być złożona w dwóch nieprzejrzystych, trwale zamkniętych kopertach zaadresowanych do zamawiającego, z zaznaczeniem na zewnętrznej kopercie jedynie nazwy zamówienia . Przetarg na wywóz nieczystości stałych na rok 2010 z dopiskiem Nie otwierać. Koperta wewnętrzna winna być opatrzona dokładną nazwą i adresem oferenta oraz nazwą zamówienia jak wyżej. 9.Wykonawca ponosi we własnym zakresie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBÓW DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW 1.Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia właściwie przygotowanej i podpisanej oferty wraz z niezbędnymi załącznikami. 2.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia spełnienie następujących warunków: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadanie takich uprawnień dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych jednolity tekst Dz.U z 2006 r Nr 164 poz 1163 z póż. zm. zapoznali się i akceptują warunki określone w niniejszej Specyfikacji WAŻNE: posiadają składowisko dopuszczone do eksploatacji lub umowę dzierżawną na 2010 rok
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1. 2.Parafowany wzór umowy wg załącznika nr 2. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - wg załącznika nr 3. 4.Dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 5.W przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowa regulująca współpracę tych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip Stąporków
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach