Przetargi.pl
Dostawa bonów towarowych o wartości 71 200 złotych

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Sienkiewicza 91
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2661200 , fax. 041 2661010
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o.
    ul. Sienkiewicza 91 91
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2661200, fax. 041 2661010
    REGON: 29051335800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.ostrowiec.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% udziałów Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa bonów towarowych o wartości 71 200 złotych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych w wersji papierowej lub elektronicznej o wartości 71 200 zł. W przypadku bonów papierowych (talonów) należy dostarczyć je w następujących nominałach: 50 zł - 873 szt. 20 zł - 908 szt. 10 zł - 939 szt. Ogólna wartość bonów 71 200 złotych. W przypadku bonów w wersji elektronicznej należy dostarczyć je w następujących ilościach: 400 zł - 101 szt. 440 zł - 34 szt. 480 zł - 33 szt. Ogólna wartość bonów w wersji elektronicznej 71 200 złotych. 1.2 Okres ważności bonów: od daty zrealizowania dostawy bonów (co najmniej) do dnia 30 czerwca 2010 roku. 1.3 Realizacja bonów towarowych obowiązkowo w sieci sprzedaży na terenie miasta Ostrowca Św. 1.4 Bony towarowe muszą uprawniać jego okaziciela do nabywania towarów z zakresu co najmniej branży spożywczej, mięsno-wędliniarskiej, środków czystości i chemii gospodarczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301997502
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy oraz wymaganiami Zamawiającego o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 3.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia; 3.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia, 3.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki określone w punktach 3.1 oraz 3.4 musi spełniać każdy wykonawca. Warunki określone w punkcie 3.2 oraz 3.3 muszą być spełnione przynajmniej przez jednego z wykonawców występujących wspólnie. 4. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa: 4.1 w punkcie 3.1 SIWZ - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, na podstawie dokumentów, wymienionych w punkcie 5 SIWZ: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (punkt 5.3 SIWZ), oświadczenia Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań, określonych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (punkt 5.2 SIWZ), 4.2 w punkcie 3.2 SIWZ - posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia, na podstawie dokumentów, wymienionych w punkcie 5 SIWZ: oświadczenia Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań, określonych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (punkt 5.2 SIWZ), 4.3 w punkcie 3.3 SIWZ - znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, na podstawie dokumentu, wymienionego w punkcie 5 SIWZ: oświadczenia Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań, określonych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (punkt 5.2 SIWZ), 4.4 w punkcie 3.4 SIWZ - nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy Prawa zamówień publicznych, na podstawie dokumentów, wymienionych w punktach 5 SIWZ: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (punkt 5.3 SIWZ), oświadczenia Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań, określonych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (punkt 5.2 SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz oferty (wg załącznika nr 1), 5.2 oświadczenie Oferenta potwierdzające spełnienie wymagań, określonych w art.22 Ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2), 5.3 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma składania dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę. 5.4 wypełniony formularz średniej ilości asortymentu towarów dostępnych w placówkach handlowych na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego w miesiącu październiku 2009 roku (wg załącznika nr 3), 5.6 zaakceptowane i uzupełnione ogólne warunki umowy (załącznik nr 4), Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 5.3, 5.8 składa dokumenty zgodnie z par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Średnia ilość asortymentu towarów dostępna w placówkach handlowych na terenie miasta Ostrowca Św. w miesiącu październiku 2009 roku
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodociagi.ostrowiec.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach