Przetargi.pl
Wywóz nieczystości stałych i płynnych, obornika oraz opróżnianie koszy na śmieci z terenu Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu

Ogród Zoologiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61063 Poznań, ul. Browarna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 768 209 , fax. 618 773 533
  • Data zamieszczenia: 2017-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ogród Zoologiczny w Poznaniu
    ul. Browarna 25
    61063 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 768 209, fax. 618 773 533
    REGON: 63210005700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości stałych i płynnych, obornika oraz opróżnianie koszy na śmieci z terenu Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rodzaj zamówienia: Usługi Podział na zadania: 1. Wywóz nieczystości stałych i obornika z terenu Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu 2. Wywóz nieczystości płynnych 3. Usługi opróżniania koszy na śmieci znajdujących się na terenie Nowego Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu W zakresie zadania nr 1: A) Wywóz nieczystości stałych: Ilość: -do 237 kontenerów o wielkości 8 m3 z niesegregowanymi nieczystościami stałymi z terenu Nowego ZOO (przy ul. Browarnej 25 i Krańcowej 81) oraz z terenu Starego ZOO (przy ul. Zwierzynieckiej 19). Wymagania stawiane przez Zamawiającego: -Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia w okresie realizacji zamówienia następującej ilości kontenerów na nieczystości stałe w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie: a. Stare ZOO (przy ul. Zwierzynieckiej 19): 1 kontener zamknięty x 8 m3, b. Nowe ZOO (przy ul. Krańcowej 81): 7 kontenerów zamkniętych x 8 m3, c. Nowe ZOO (przy ul. Browarnej 25, Administracja): 1 kontener zamknięty x 8 m3. B) Wywóz obornika z terenu Nowego ZOO: Ilość: -do 270 kontenerów odkrytych o wielkości 6m3 z obornikiem z terenu Nowego ZOO. Wymagania stawiane przez Zamawiającego: -Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia w okresie realizacji zamówienia następującej ilości kontenerów na obornik w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Nowego ZOO (przy ul. Krańcowej 81): 12 kontenerów odkrytych x 6 m3 (w tym 3 kontenery z otwieranym tyłem) -kontenery z obornikiem z terenu Nowego ZOO będą opróżniane w miejscach wskazanych przez Zamawiającego – na odległość nie dalszą niż 15 km. C) Wywóz obornika z terenu Starego ZOO: Ilość: -do 55 kontenerów zamkniętych o wielkości 8m3 z obornikiem z terenu Starego ZOO (przy ul. Zwierzynieckiej 19). Wymagania stawiane przez Zamawiającego: -Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia w okresie realizacji zamówienia kontenera na obornik w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Starego ZOO (przy ul. Zwierzynieckiej 19): 1 kontener zamknięty o wielkości 8 m3, -kontenery z obornikiem z terenu Starego ZOO będą opróżniane w miejscach wskazanych przez Zamawiającego – na odległość nie dalszą niż 15 km. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości zamówienia w zależności od potrzeb, o nie więcej niż 30 % wartości zamówienia W zakresie zadania nr 2: Ilość: do 5500 m3 nieczystości płynnych. Teren objęty zamówieniem: - Nowe ZOO w Poznaniu (przy ul. Krańcowej 81) - Nowe ZOO w Poznaniu (przy ul. Browarnej 25, Administracja), Wymagania stawiane przez Zamawiającego: - jednorazowy wywóz obejmować będzie min. 15 m3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości zamówienia w zależności od potrzeb, o nie więcej niż 30 % wartości zamówienia. W zakresie zadania nr 3: Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest zabezpieczenie porządku i czystości, polegające na opróżnianiu 160 koszy na śmieci znajdujących się na terenie Nowego Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu oraz wywóz śmieci poza teren Ogrodu Zoologicznego, na wysypisko. Zamówienie będzie wykonywane w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta), jak również w piątki. Łączna ilość dni wykonywania zamówienia wynosi do 69 dni. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości zamówienia w zależności od potrzeb, o nie więcej niż 30 % wartości zamówienia. Usługi objęte zamówieniem będą wykonywane: Piątek – od godziny 19.00 Sobota – od godziny 18.00 Niedziela i święta – od godziny 14.00 Wymóg w zakresie zadania 1,2,3: Następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia w ramach poszczególnych zadań: wywóz nieczystości stałych i obornika, wywóz nieczystości płynnych, opróżnianie koszy, udostępnianie i wywóz kontenerów, wywóz śmieci poza teren Ogrodu Zoologicznego, na wysypisko, powinny być wykonywane przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w tym przez określone osoby zatrudnione przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (jeżeli wykonawca wskaże takie w ofercie). Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca oraz podwykonawcy mają obowiązek przedstawienia dowodów zatrudnienia określonych pracowników na podstawie umowy o pracę, przedkładając Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wymienione wyżej czynności, z wskazaniem liczby osób oraz wymiaru etatu lub potwierdzone za zgodność z oryginałem zanonimizowane kopie umów o prace. Naruszenie obowiązku, o którym mowa wyżej stanowi przerwę w realizacji robót i może stanowić podstawę do odstąpienia od Umowy. Dodatkowe wymogi w zakresie zadania nr 1 i 2: - w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszty wskazanej ilości kontenerów, nie później niż w terminie 24 godzin od dokonania przez Zamawiającego zgłoszenia faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, oraz zapewnienia ich wymiany w momencie zapełnienia, - wywóz nieczystości stałych i płynnych oraz obornika odbywać się będzie według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem, - Wykonawca zobowiązany jest do wymiany na swój koszt uszkodzonych kontenerów w terminie 24 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wymiany kontenera (chyba, że inny termin wskazano w ofercie), - Wykonawca zobowiązany jest do opróżniania kontenerów z odpadami stałymi na wysypisku, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz ponoszenia wszelkich związanych z tym kosztów. - Wykonawca, w przypadku opóźnienia w wywozie, zobowiązany jest do wywozu nieczystości stałych i obornika złożonych obok kontenerów, w tym do dokonania na własny koszt załadunku. - W przypadku pojawienia się awaryjnej konieczności niezwłocznego wywozu nieczystości płynnych z uwagi na bardzo dużą liczbę klientów ZOO określonego dnia, Wykonawca jest zobowiązany do ich wywozu w terminie 4 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (chyba, że inny termin wskazano w ofercie)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach