Gmina Opalenica ogłasza przetarg
- Adres: 64330 Opalenica, ul. 3 Maja
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 614 477 281 , fax. 614 477 584
- Data zamieszczenia: 2017-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Opalenica
ul. 3 Maja 1
64330 Opalenica, woj. wielkopolskie
tel. 614 477 281, fax. 614 477 584
REGON: 63125883300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opalenica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH I MECHANICZNE ZAMIATANIE DRÓG – UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W GMINIE OPALENICA W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2018 r. DO 31 GRUDNIA 2018 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wywóz nieczystości stałych polega na wywozie odpadów: 1) z kontenerów KP-7– średnio 2 szt. w miesiącu x 12 miesięcy (odpady o kodzie 20 03 01), 2) z koszy /30l. i 50l./ w liczbie ok. 210 sztuk - 2 x w tygodniu – poniedziałek, czwartek x 53 tygodnie oraz ok. 30 sztuk - 1x w tygodniu (sobota) x 52 tygodnie (odpady o kodzie 20 03 01), 3) składowanych na magazynie przy ul. Żeromskiego w Opalenicy - wywóz wraz załadunkiem odpadów (o kodzie 20 03 99) zebranych z terenu miasta i gminy Opalenica - przewidywana ilość – ok. 500t/12 wywozów, raz w miesiącu, ok. 41t/mc, 4) z kontenerów o poj. 1,1 m3 – 3 szt. – 1x w tygodniu (sobota po godz. 14.00) x 52 tygodnie (odpady o kodzie 20 03 02), 5) z kontenerów o poj. 1,1 m3 – 1x w miesiącu x 12 miesięcy + dodatkowo wywozy w marcu i listopadzie, tj. 14 wywozów w ciągu roku (odpady o kodzie 20 02). 2. Usługa związane z mechanicznym zamiataniem dróg na terenie miasta Opalenica polega na mechanicznym zamiataniu dróg utwardzonych o nawierzchni bitumicznej, z kostki brukowej oraz płyt betonowych wraz z oczyszczaniem pasa przykrawężnikowego o szerokości zamiatania 1,3 m, obustronnie na długości ok 30 km, według załączonego w zał. nr I wykazu dróg. Zamiataniem powinna być objęta cała, obustronna długość drogi wraz z usunięciem przerostu traw i chwastów również z zatok autobusowych i miejsc parkingowych. Mechaniczne zamiatanie dróg odbywać się winno za pomocą specjalistycznego sprzętu – zamiatarki jezdniowej zabudowanej na pojeździe, wyposażonej w odkurzacz i zraszacz z wodą, na długości ok. 30 km, i nastąpi dziewięciokrotnie w czasie trwania umowy, raz w miesiącu, każdorazowo, w ciągu trzech dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wywóz zebranych odpadów o kodzie 20 03 03 powinien odbywać się do instalacji posiadającej zezwolenie na przetwarzanie odpadów o wskazanym kodzie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony przez wykonawcę poprzez złożenie przez niego aktualnego zezwolenia na transport odpadów o kodach: 20 02, 20 03 01, 20 03 02, 20 03 03, 20 03 99 (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów, Dz.U. 2014 poz. 1923), wydane przez właściwego starostę na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987; zm.: Dz. U. z 2015 r. poz. 1936, z 2016 r. poz. 1954 oraz z 2017 r. poz. 785).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oferta cenowa, sporządzona wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 SIWZ, 2)pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego /o ile dotyczy/, 3)zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców /zał. nr 4 SIWZ/
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i zbieranych selektywnie
Dodano: 2024-05-14 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych oraz segregowanych (plastik i szkło) wytworzonych przez Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
Dodano: 2024-04-29 - "Usługi odbioru i transportu odpadów z 8 targowisk i kiermaszu w Poznaniu"
Dodano: 2024-03-25 - Świadczenie usług polegających na opróżnianiu oraz uporządkowaniu 200 lokali będących w dyspozycji ZKZL sp. z o.o. wraz z pomieszczeniami przynależnymi
Dodano: 2024-01-18 - Opróżnianie koszy i wywóz odpadów z terenów zieleni oraz dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Piły w 2024 r. (zadanie 1-2)
Dodano: 2024-01-10 - Obsługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów z terenów zielonych miasta Gniezna oraz z siedziby Zakładu Zieleni Miejskiej w Gnieźnie
Dodano: 2024-01-04 - Utrzymanie czystości i porządku poprzez zbiórkę, transport oraz zagospodarowanie odpadów z miejsc publicznych położonych w Boszkowie-Letnisku i Dominicach od 01.01.2024r. do 31.12.2024r
Dodano: 2023-12-29 - Obsługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów z terenów zielonych miasta Gniezna oraz z siedziby Zakładu Zieleni Miejskiej w Gnieźnie
Dodano: 2023-12-07 - Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Piaski w 2024r.
Dodano: 2023-11-27 - Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
Dodano: 2023-10-24