Przetargi.pl
WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH I MECHANICZNE ZAMIATANIE DRÓG – UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W GMINIE OPALENICA W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2018 r. DO 31 GRUDNIA 2018 r.

Gmina Opalenica ogłasza przetarg

  • Adres: 64330 Opalenica, ul. 3 Maja
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 477 281 , fax. 614 477 584
  • Data zamieszczenia: 2017-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opalenica
    ul. 3 Maja 1
    64330 Opalenica, woj. wielkopolskie
    tel. 614 477 281, fax. 614 477 584
    REGON: 63125883300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opalenica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH I MECHANICZNE ZAMIATANIE DRÓG – UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W GMINIE OPALENICA W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2018 r. DO 31 GRUDNIA 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wywóz nieczystości stałych polega na wywozie odpadów: 1) z kontenerów KP-7– średnio 2 szt. w miesiącu x 12 miesięcy (odpady o kodzie 20 03 01), 2) z koszy /30l. i 50l./ w liczbie ok. 210 sztuk - 2 x w tygodniu – poniedziałek, czwartek x 53 tygodnie oraz ok. 30 sztuk - 1x w tygodniu (sobota) x 52 tygodnie (odpady o kodzie 20 03 01), 3) składowanych na magazynie przy ul. Żeromskiego w Opalenicy - wywóz wraz załadunkiem odpadów (o kodzie 20 03 99) zebranych z terenu miasta i gminy Opalenica - przewidywana ilość – ok. 500t/12 wywozów, raz w miesiącu, ok. 41t/mc, 4) z kontenerów o poj. 1,1 m3 – 3 szt. – 1x w tygodniu (sobota po godz. 14.00) x 52 tygodnie (odpady o kodzie 20 03 02), 5) z kontenerów o poj. 1,1 m3 – 1x w miesiącu x 12 miesięcy + dodatkowo wywozy w marcu i listopadzie, tj. 14 wywozów w ciągu roku (odpady o kodzie 20 02). 2. Usługa związane z mechanicznym zamiataniem dróg na terenie miasta Opalenica polega na mechanicznym zamiataniu dróg utwardzonych o nawierzchni bitumicznej, z kostki brukowej oraz płyt betonowych wraz z oczyszczaniem pasa przykrawężnikowego o szerokości zamiatania 1,3 m, obustronnie na długości ok 30 km, według załączonego w zał. nr I wykazu dróg. Zamiataniem powinna być objęta cała, obustronna długość drogi wraz z usunięciem przerostu traw i chwastów również z zatok autobusowych i miejsc parkingowych. Mechaniczne zamiatanie dróg odbywać się winno za pomocą specjalistycznego sprzętu – zamiatarki jezdniowej zabudowanej na pojeździe, wyposażonej w odkurzacz i zraszacz z wodą, na długości ok. 30 km, i nastąpi dziewięciokrotnie w czasie trwania umowy, raz w miesiącu, każdorazowo, w ciągu trzech dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wywóz zebranych odpadów o kodzie 20 03 03 powinien odbywać się do instalacji posiadającej zezwolenie na przetwarzanie odpadów o wskazanym kodzie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony przez wykonawcę poprzez złożenie przez niego aktualnego zezwolenia na transport odpadów o kodach: 20 02, 20 03 01, 20 03 02, 20 03 03, 20 03 99 (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów, Dz.U. 2014 poz. 1923), wydane przez właściwego starostę na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987; zm.: Dz. U. z 2015 r. poz. 1936, z 2016 r. poz. 1954 oraz z 2017 r. poz. 785).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oferta cenowa, sporządzona wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 SIWZ, 2)pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego /o ile dotyczy/, 3)zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców /zał. nr 4 SIWZ/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach