Przetargi.pl
Opróżnianie koszy i wywóz odpadów z terenów zieleni oraz dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Piły w 2024 r. (zadanie 1-2)

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, gen. Władysława Andersa 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
    gen. Władysława Andersa 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    REGON: 570766568
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opróżnianie koszy i wywóz odpadów z terenów zieleni oraz dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Piły w 2024 r. (zadanie 1-2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 - Udostępnienie i opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Piły.1. Przedmiot zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na udostępnianiu i opróżnieniu koszy ulicznych na terenie miasta Piły w okresie obowiązywania umowy od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r. z podziałem na dwa okresy: zimowy (od 02.01.2024 r. do 31.03.2024 r. oraz od 01.10.2024 r. do 31.12.2024 r.) i letni (od 1.04.2024 r. do 30.09.2024 r.) Ilość koszy ulicznych - 360 szt. (342 szt. stanowiących własność Wykonawcy i 18 szt. stanowiących własność Zamawiającego).Opróżnianie koszy należy wykonywać wg poniższego harmonogramu:Częstotliwość opróżniania koszy w sezonie zimowym:• jeden raz w tygodniu (poniedziałek) – załącznik nr 2• jeden raz w tygodniu (wtorek) – załącznik nr 3• jeden raz w tygodniu (środa) – załącznik nr 4Częstotliwość opróżniania koszy w sezonie letnim:• dwa razy w tygodniu (poniedziałek i piątek) – załącznik nr 2• dwa razy w tygodniu (wtorek i piątek) – załącznik nr 3• jeden raz w tygodniu (środa) – załącznik nr 4Częstotliwość opróżniania koszy od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r.:• cztery razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek, sobota) – załącznik nr 5Szczegółowa lokalizacja koszy ulicznych Wykonawcy oraz Zamawiającego została określona w załączniku nr 6.2. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 z późn. zm.) polegających na obsłudze sprzętu wymaganego do wykonywania prac związanych z opróżnianiem i transportem odpadów z koszy na terenie miasta Piły.Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji i egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w Projekcie umowy (załącznik nr 3.1 do SWZ).3. W trakcie realizacji zadania wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%. Za spełnienie warunku uznaje się także posiadanie pojazdu do nadzoru w terenie nad prowadzeniem prac, który spełnia wymagania ww. ustawy.4. Wykonawca w trakcie realizacji zadania będzie posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca w trakcie realizacji powyższego zadania musi znajdować się w rejestrze podmiotów gospodarujących odpadami (BDO), zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt. 5 ustawy o odpadach (Dz.U. 2021 r., poz. 779).5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu lub zdrowiu osób trzecich, powstałych podczas lub w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy lub ponoszenia kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas lub w związku z wykonywaniem usługi.6. Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki do projektu umowy – zał. Nr 3.1. do SWZ.7. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.Zadanie 2 - Opróżnianie koszy w parkach, skwerach na terenie miasta Piły (kosze Wykonawcy)1. Przedmiot zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie oraz opróżnianie 125 szt. koszy ulicznych na odpady komunalne będących własnością Wykonawcy wraz z wywozem i utylizacją zebranych odpadów.Usługa opróżniania koszy musi być wykonywana w okresie zimowym (od 02.01.2024 r. do 31.03.2024 r. oraz od 01.10.2024 r. do 31.12.2024 r.) w dni robocze (czwartek) do godziny 14.00. W okresie letnim (od 01.04.2024 r. do 30.09.2024 r.) w dni robocze ( poniedziałek i czwartek) do godziny 14.00. W przypadku gdy dzień opróżniania koszy jest dniem ustawowo wolnym od pracy (np. w dni świąteczne) opróżnianie powinno nastąpić w dniu poprzedzającym taki dzień.Lokalizacja koszy została określona w załączniku nr 2. Opróżnianie koszy należy wykonywać według ustalonego harmonogramu opróżniania koszy w parkach, skwerach na terenie miasta Piły z podziałem na okres letni i zimowy - załącznik nr 4.2. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy polegających na obsłudze sprzętu wymaganego do wykonywania prac związanych opróżnianiem i transportem odpadów z koszy na terenie miasta Piły.Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji i egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w Projekcie umowy (załącznik 3.2 do SWZ).3. W trakcie realizacji zadania wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%. Za spełnienie warunku uznaje się także posiadanie pojazdu do nadzoru w terenie nad prowadzeniem prac, który spełnia wymagania ww. ustawy.4. Wykonawca w trakcie realizacji zadania będzie posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca w trakcie realizacji powyższego zadania musi znajdować się w rejestrze podmiotów gospodarujących odpadami (BDO), zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt. 5 ustawy o odpadach.5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu lub zdrowiu osób trzecich, powstałych podczas lub w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy lub ponoszenia kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas lub w związku z wykonywaniem usługi.6. Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki do projektu umowy – zał. Nr 3.2. do SWZ.7. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach