Przetargi.pl
Wywóz nieczystości stałych.

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-067 Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 13-15
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5853698 , fax. (052) 585 36 92
  • Data zamieszczenia: 2009-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
    ul. Jagiellońska 13-15 13-15
    85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5853698, fax. (052) 585 36 92
    REGON: 00000132400037
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm.umk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości stałych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z pojemników będących własnością Wykonawcy, ustawionych na terenie nieruchomości Zamawiającego, zgodnie z zestawieniem podanym w tabelach zawartych w SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje wywóz nieczystości stałych z pojemników ustawionych na terenie nieruchomości Zamawiającego, worków na liście i trawę, wywóz środków trwałych i nietrwałych wykonanych z tworzyw sztucznych, sprzętu komputerowego, zużytych tuszy i tonerów, świetlówek oraz zużytych urządzeń zawierających freon HCFC, HFC oraz niszczenie druków ścisłego zarachowania. Wielkość zamówienia to około 77.974,02 euro netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia , - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia , - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia , - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , 1.1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 1.1.3. posiadają aktualne zezwolenie na usuwanie odpadów, zgodnie z Ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, (jednolity tekst Dz. U. Nr 236, poz. 2008 ze zm.) oraz ważne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów wydane zgodnie z Ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.). 1.1.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: - winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie zamówienia, - ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - warunki określone przez Zamawiającego mogą spełniać łącznie, z zastrzeżeniem, iż dokumenty, o których mowa w pkt 2.1 oraz oświadczenie, o którym mowa w pkt 2.4 składa każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca, aby wypełniając druk oferty, jak również wypełniając inne dokumenty w miejscach, w których w nagłówku dokumentu powołany jest Wykonawca wpisywać dane dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Spełnienie warunków wymaganych od Wykonawców stwierdzone zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku opisanego w art. 22 ust.1 pkt. 1 ustawy należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.2. Aktualne zezwolenie na usuwanie odpadów, zgodnie z Ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, (jednolity tekst Dz. U. Nr 236, poz. 2008 ze zm.). 2.3. Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów wydane zgodnie z Ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.). 2.4. Oświadczenie: z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 zgodnie z art. 44 ustawy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wzór stanowi załącznik nr 2 do siwz. 2.5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.6. Jeżeli Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 2.1 powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2.7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 2.6 powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.8. W przypadku ewentualnych podwykonawców tj. podmiotów, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia należy dołączyć wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wzór stanowi załącznik nr 4 do siwz. Brak informacji, o których mowa w zdaniu poprzednim będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złoży ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm.umk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach