Przetargi.pl
WYNAJEM I SERWIS KABIN I KONTENERÓW SANITARNYCH - SPRAWA NR 88/2015

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 458 32 90, 458 32 00 , fax. 56 458 32 22
  • Data zamieszczenia: 2015-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
    ul. Czwartaków 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 458 32 90, 458 32 00, fax. 56 458 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYNAJEM I SERWIS KABIN I KONTENERÓW SANITARNYCH - SPRAWA NR 88/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wynajem i serwis kabin i kontenerów sanitarnych, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem wykonania usługi oraz na warunkach określonych w ogólnych warunkach umowy. Zadanie nr 1: serwis i wynajem kabin sanitarnych w 2016 r. Zadanie nr 2: serwis i wynajem kontenerów sanitarnych w 2016 r. 2.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi zgodnie z przedstawionymi przez Zamawiającego zestawieniami ilości kabin i kontenerów przewidzianych do wynajmu i serwisu oraz częstotliwości opróżnień. 3.Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości podane są ilościami szacunkowymi zależnymi od bieżących potrzeb. Wykonanie usługi nastąpi do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy. 4.Usługa obejmuje w szczególności: 1)w zadaniu nr 1: a)dostawę i wynajem kabin sanitarnych o następujących minimalnych parametrach technicznych: wysokość - powyżej 2,0 m;podstawa - minimum 1,05 x 1,1 m;zbiornik na fekalia pojemności min 250 l z odpowietrzaczem;wyposażenie kabiny co najmniej w: - bezodpływowy zbiornik na fekalia - pisuar - zamek wewnętrzny - podłoga antypoślizgowa - umywalka ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę b)serwis kabin sanitarnych polegający w szczególności na: wywozie nieczystości płynnych; uzupełnieniu wody w zbiorniku; sprawdzeniu stanu technicznego oraz wyeliminowaniu ewentualnych uszkodzeń; dezynfekcji; Usługa w zadaniu nr 1 obejmuje wynajem kabin sanitarnych, montaż, podłączenie zbiorników na wodę wraz z pompami, ich pełen serwis oraz transport, ustawienie kabin, po realizacji usługi ich demontaż i odbiór, we wskazanym przez Zamawiającego miejscu i w ustalonym przez Strony terminie. Utrzymanie czystości wewnątrz kabin sanitarnych w okresie ich użytkowania wykonywane będzie przez Wykonawcę własnymi środkami i we własnym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest do: zabezpieczenia odebranych od Zamawiającego nieczystości płynnych w czasie transportu; unieszkodliwienia odebranych od Zamawiającego ścieków, zgodnie z regulacją prawną w tym zakresie; w szczególności zgodnie z posiadanymi koncesjami i pozwoleniami oraz ustawą z dnia 14.12.2014 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.); prowadzenia okresowych przeglądów technicznych kontenerów oraz niezwłocznej naprawy wad technicznych oraz uszkodzeń powstałych w wyniku działania osób trzecich. 2)w zadaniu nr 2: a)dostawę i wynajem kontenerów sanitarnych o następujących minimalnych parametrach technicznych:wysokość - powyżej 2,5 m;podstawa - minimum 2,4 x 6,0 m;zbiornik na ścieki o pojemności min. 7 000 l z pompą; zbiornik na wodę o pojemności min. 5 000 l z pompą;wyposażenie kontenera sanitarnego co najmniej: kabiny prysznicowe (co najmniej 5 w kontenerze) z wieszakami na ręczniki; umywalki; lustra przy umywalkach; dozowniki na mydło w płynie; wieszaki na ręczniki przy umywalkach; podłoga antypoślizgowa; instalacja elektryczna wyposażona w przeciwporażeniowe wyłączniki różnicowo - prądowe; hermetyczne oświetlenie wewnętrzne; bojler; wentylacja. b)serwis kontenerów sanitarnych polegający w szczególności na: codziennym całkowitym opróżnianiu zbiorników z nieczystości płynnych; uzupełnieniu wody w zbiorniku; sprawdzeniu stanu technicznego oraz wyeliminowaniu ewentualnych uszkodzeń; dezynfekcji. Usługa w zadaniu nr 2 obejmuje wynajem kontenerów sanitarnych, montaż, ich pełen serwis oraz transport, ustawienie kontenerów, po realizacji usługi ich odbiór, we wskazanym przez Zamawiającego miejscu i w ustalonym przez Strony terminie. Utrzymanie czystości wewnątrz kontenerów sanitarnych w okresie ich użytkowania wykonywane będzie własnymi środkami przez Wykonawcę i we własnym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest również do: zabezpieczenia odebranych od Zamawiającego nieczystości płynnych w czasie transportu; unieszkodliwienia odebranych od Zamawiającego ścieków, zgodnie z regulacją prawną w tym zakresie; w szczególności zgodnie z posiadanymi koncesjami i pozwoleniami oraz ustawą z dnia 14.12.2014 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.); prowadzenia okresowych przeglądów technicznych kontenerów oraz niezwłocznej naprawy wad technicznych oraz uszkodzeń powstałych w wyniku działania osób trzecich; uporządkowania terenu wokół kontenerów w związku z wykonywaniem usługi (po demontażu). Podłączenie do sieci elektrycznej zostanie wykonane przez Zamawiającego we własnym zakresie. 5.Z momentem odbioru ścieków (zadanie nr 1,2) na Wykonawcy ciążą obowiązki oraz odpowiedzialność wynikające z przepisów o ochronie środowiska. 6.Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków i realizacji zakresu usługi jak powyżej oraz postępowanie naruszające przepisy o ochronie środowiska, bhp, ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania. 7.W przypadku wyrządzenia jakichkolwiek szkód, w szczególności uszkodzenia infrastruktury technicznej, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt. 8.Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy PZP) w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np.: osiągnięcia przez jednostkę gotowości do podjęcia działań, szkolenia rezerw osobowych, poligonów, kursów, szkoleń, służb przygotowawczych, zmiany stanu żywionych, restrukturyzacji sił zbrojnych, likwidacji klęsk żywiołowych, kryzysu, zagrożenia lub wojny, zmiany aktów prawnych w zakresie uprawnień do wyżywienia żołnierzy lub innych zadań postawionych Odbiorcy przez organa władzy państwowej, itp.) polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w Opisie przedmiotu zamówienia - gwarantowanego Wykonawcy, maksymalnie o ilości wykazane w Notatce uzgodnień. Wykonawca zagwarantuje również w tym przypadku realizację usługi w odmiennych, terminach i częstotliwościach oraz miejsc (na terenie RP) niż określono w umowie, według cen jednostkowych zawartych w umowie. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w umowie w wypadkach konieczności zapewnienia ciągłości usługi. O zaistnieniu przyczyn powodujących konieczność zmian jak wyżej Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie niezwłocznie od powzięcia przez Zamawiającego wiadomości o wystąpieniu wyżej określonych przyczyn. Wykonawca przy podpisaniu umowy zobowiązuje się do zawarcia w tej mierze Notatki uzgodnień. 9.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę, wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości ogółem: 5.760,00 zł. 2.Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 3.Wysokość wadium na poszczególne zadania:ZADANIE NR 1 Zł1 560,00 zł, ZADANIE NR 2 5.200,00 zł 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale X. 5.W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.). 7.W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w pkt. 2-5, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 8.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 9.Wadium wnoszone w formie określonej w ust. 6 pkt 2-5 , należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy). Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną e osobę y upoważnioną e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty.Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 -13.00. lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. 10.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej) i adres, na który należy zwrócić wadium. 11.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust. 4a Ustawy). 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwag! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 11 , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gotowość do świadczenia serwisu w sytuacjach awaryjnych i nagłych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach