Przetargi.pl
Wywóz nieczystości płynnych z szamb bezodpływowych i suchych kabin w.c.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-010 Police, ul. Bankowa 18
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4311350 , fax. 091 3175037
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Bankowa 18 18
    72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4311350, fax. 091 3175037
    REGON: 81054370729113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgkim.police.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości płynnych z szamb bezodpływowych i suchych kabin w.c.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wywóz nieczystości płynnych z szamb bezodpływowych i suchych kabin w.c. zlokalizowanych przy budynkach administrowanych przez ZGKiM na terenie Gminy Police w okresie 48 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 1.300 zł (jeden tysiąc trzysta zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: a) nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, c) dysponujący co najmniej 1 samochodem przystosowanym do przewozu nieczystości płynnych, d) dysponujący osobą przeszkoloną w zakresie gospodarowania odpadami, e) którzy posiadają zezwolenie wydane przez Burmistrza Gminy Police na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Police, f) którzy w okresie ostatnich trzech lat wykonali usługi w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem (wywóz nieczystości płynnych minimum 300 m3). Ocena spełnienia warunków wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał. nr 2 - Zestaw dokumentów wymaganych od wykonawców biorących udział w przetargu nieograniczonym na usługi: Wywóz nieczystości płynnych z szamb bezodpływowych i suchych kabin wc zlokalizowanych przy budynkach administrowanych przez ZGKiM na terenie Gminy Police w okresie 48 miesięcy : 1. Dowód wniesienia wadium. 2. Formularz oferty - zgodnie z otrzymanym wzorem - zał. nr 4. 3. Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 4. Wskazanie osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu spółki (dla spółek cywilnych - umowa spółki). 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg zał. nr 5. 8. Polisa ubezpieczeniowa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem - wg zał. nr 6. 10. Referencje od poprzednich zamawiających, w których zawarte są informacje stanowiące potwierdzenie prawidłowego wykonania zamówień opisanych w wykazie wg zał. nr 6 (minimum 1 referencja). 11. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wg zał. nr 7, z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień zatrudnionych przez wykonawcę pracowników, którzy będą wykonywać usługi i którzy będą nadzorować wykonanie usług, w tym świadectwo przeszkolenia w zakresie gospodarowania odpadami. 12. Charakterystyka urządzeń, sprzętu, które będą użyte do wykonania oferowanego zamówienia, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wymagany min. 1 wóz asenizacyjny) - wg zał. nr 7. 13. Wykaz podwykonawców, którym wykonawca zleci wykonanie części zamówienia - wg zał. nr 8. 14. Warunki serwisu - wg zał. nr 9. 15. Poświadczona kserokopia zezwolenia wydanego przez Burmistrza Gminy Police w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Police, zgodnie z ustawą z 13 września 1996 o utrzymaniu czystości i porządku w Gminach. Informacje powyższe powinny być udzielone na piśmie. Każda informacja powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta pod rygorem nieważności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgkim.police.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach