Przetargi.pl
Wywóz nieczystości płynnych oraz odbiór i wywóz odpadów zmieszanych z posesji administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.07.2020r. do 30.06.2022r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Curie-Skłodowskiej
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4512034
  • Data zamieszczenia: 2020-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu
    ul. Curie-Skłodowskiej 5-7
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 4512034
    REGON: 87155241700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości płynnych oraz odbiór i wywóz odpadów zmieszanych z posesji administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.07.2020r. do 30.06.2022r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości płynnych oraz odbiór i wywóz odpadów zmieszanych z posesji administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.07.2020r. do 30.06.2022r. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: Część 1 Wywóz nieczystości płynnych z posesji administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.07.2020r. do 30.06.2022r. - Wykonawca zobowiązuje się do wywozu nieczystości płynnych przez opróżnianie zbiorników na nieczystości płynne z posesji administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu zgodnie z harmonogramem wywozu i obowiązującymi przepisami sanitarnymi. - Wykonawca zobowiązuje się do ustalenia harmonogramu najpóźniej do dnia podpisania umowy na podstawie przekazanych częstotliwości wywozu (stanowiącego załącznik Nr 1 do umowy) wywozu nieczystości. - W przypadku braku możliwości dostępu do nieruchomości Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na następny dzień roboczy przekazać informacje do BOM w celu podjęcia działań administracyjnych związanych z dostępem do nieruchomości. Część 2 Odbiór i wywóz odpadów zmieszanych z posesji administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.07.2020r. do 30.06.2022r. - Wykonawca zobowiązuje się do wywozu odpadów zmieszanych przez opróżnianie pojemników z częstotliwością określoną w harmonogramie i zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, - Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia ustalonej liczby pojemników, - W przypadku braku możliwości dostępu do nieruchomości Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na następny dzień roboczy przekazać informacje do BOM w celu podjęcia działań administracyjnych związanych z dostępem do nieruchomości. - Wykonawca zobowiązuje się do ustalenia harmonogramu najpóźniej do dnia podpisania umowy na podstawie przekazanych częstotliwości wywozu (stanowiącego załącznik Nr 1 do umowy) wywozu nieczystości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: Część I - 1 000,00 zł Część II – 5 000,00 zł 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: wpłaty należy dokonać przelewem na konto MPGN Sp. z o.o. Bank BGŻ BNP Paribas S.A. O/Grudziądz Nr rachunku: 34 2030 0045 11100000 0075 0370 z dopiskiem „wadium na przetarg –Wywóz nieczystości stałych i płynnych – część …….” 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz.110, 650,1000, 1669). Sposób przekazania: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 3. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 5. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium, Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełnienie warunku Zamawiający uzna posiadanie: • Zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów zgodnie z ustawą o odpadach; • Zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; • Zezwolenia na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; • Wpisu do rejestru działalności regulowanej polegającej na odbiorze odpadów komunalnych na terenie objętych niniejszym zamówieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2 do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ 3. Oświadczenie o korzystaniu przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich – załącznik Nr 3 do SIWZ 4. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem cenowym właściwym dla poszczególnych części zamówienia. 5. Dowód wniesienia wadium – kserokopia. 6. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane. 7. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów zgodnie z ustawą o odpadach; 8. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; 9. Zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; 10. Wpis do rejestru działalności regulowanej polegającej na odbiorze odpadów komunalnych na terenie objętych niniejszym zamówieniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach